kaasujouset konepeltiin ei tarviis liata käsiä likaseen rautatankoon onko tietoo.
Milloin toyotaan
45
251
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda toyota lexukseen niin saat kaasujouset autoosi jos niitä niin kaipaat.
- Anonyymi
Rautatanko on parempi kuin puukeppi viritelmä jollaisia näkee kaasujousi merkeillä .
- Anonyymi
Ai lexus siinähän on kaasujouset.
- Anonyymi
laita puukeppi siihen pojotaasi
- Anonyymi
Puukepistä tarttuu pihkaa.Nahkahansakat menee piloille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puukepistä tarttuu pihkaa.Nahkahansakat menee piloille.
Kaikki puukepit ei ole pihkapuista. Jäikö biologian tunnit väliin ja betonilähiössä et ole puita nähnyt koskaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki puukepit ei ole pihkapuista. Jäikö biologian tunnit väliin ja betonilähiössä et ole puita nähnyt koskaan?
Olen allerginen puulle aiheuttaa ihottumaa.
- Anonyymi
Miksi Toyota luotettavan terästangon vaihtaisi vikaherkkiin kaasujousien tapaisiin turhuuksiin?
- Anonyymi
Tottakai kaasujouset on turhake kun sitä ei ole toyotassa aika lapsellinen ajatus mutta lapsihan sinä olet.
- Anonyymi
No laita jousi sitten
boing & bang ! - Anonyymi
Lippu tankon nuppi isoisän päähän putosi.
- Anonyymi
Osaako kukaan muuten ennustaa, että milloin viisaudenhampaani puhkeavat?
Reh. vast. Epätoivoinen aloittaja- Anonyymi
Jos isäsi on Toyotalla ajeleva setämies, niin tuskin ne puhkeaa koskaan, ei niitä ole edes kehittynyt.
- Anonyymi
Minulla tyttöystävä pitää toyotan konepeltiä ylhäällä jos tarve vaatii.
- Anonyymi
Minun tyttöystävälle on ihan muuta käyttöä.
- Anonyymi
Minun tojotan konepeltiä ei ole avattu lähes vuoteen, eli silloin viimeksi kun öljyt vaihdettiin.
- Anonyymi
Juu ei minunkaa hankaan pyyhkjöillä likastalasia tuulilas vaihetaan kerranvuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei minunkaa hankaan pyyhkjöillä likastalasia tuulilas vaihetaan kerranvuoteen.
Mulla oli joku aika sitten volkkari, siitä piti konehuoneeseen kurkistella milloin mistäkin syystä lähes päivittäin ja korjaamolla se oli auki tuntikausia!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli joku aika sitten volkkari, siitä piti konehuoneeseen kurkistella milloin mistäkin syystä lähes päivittäin ja korjaamolla se oli auki tuntikausia!!!!!!
Kaasujouset piti sitä ylhäällä eikä rautatanko. Niinkö.
- Anonyymi
Oikeissa Autoissa on jousikuormitetut saranat. Pysyy pelti auki
ilman kaasujousivirityksiä.- Anonyymi
Missä autossa on v2025.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä autossa on v2025.
Minähän sanoin OIKEISSA autoissa.
Uudet tupperwarekipot ei ole autoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän sanoin OIKEISSA autoissa.
Uudet tupperwarekipot ei ole autoja.Kerro ihmeessä enemmän niistä oikeista autoista.Niin tiedän ajanko OIKEELLA AUTOLLA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä enemmän niistä oikeista autoista.Niin tiedän ajanko OIKEELLA AUTOLLA.
Ne on tehty erillisestä teräsrungosta ja teräspeltikorista.
- Anonyymi
Olisin huolissani siitä et milloin Toyotaan saadaan kunnon iskarit ja jouset.
Jouset tuntuu Tojoissa menevän helposti poikki.
Kallistuksenvaimentimet on ontot. Eli taipuvat helposti ja auto tuntuu kaatuvan mutkissa.- Anonyymi
Mikä siinäkin on että volkkariin jouduin vaihtamaan molemmat takajouset. Toyotaan en ikinä ole mitään jousia vaihtanut enkä oikein mitään muutakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinäkin on että volkkariin jouduin vaihtamaan molemmat takajouset. Toyotaan en ikinä ole mitään jousia vaihtanut enkä oikein mitään muutakaan.
Ei kai siihen puutarhatonttuun mitään tarvitse vaihtaa kun se lahoaa kompostissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai siihen puutarhatonttuun mitään tarvitse vaihtaa kun se lahoaa kompostissa.
Voihan sitä tuskaansa noinkin epätoivoisella tavalla yrittää lievittää kun Toyotan ylivoimaisuus ottaa koville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä tuskaansa noinkin epätoivoisella tavalla yrittää lievittää kun Toyotan ylivoimaisuus ottaa koville.
Niin sinun mielestä mitään nekatiivistä ei saa sanoa toyotasta mutta muista merkeistä voi .Kerro ihmeessä mikä ylivoimasuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas jokin idiootti liikeellä joka ei tiedä samoja jousia,iskunvaimentia käyttää saksalaiset ja japanilaiset ota joskus selvää asioista eli ei siinä toyotassa ole yhtään paremmat jouset.Sano vielä että toyota valmistaa jousia ja iskunvaimentimia.HAAAAAAAAAAAAAAAAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas jokin idiootti liikeellä joka ei tiedä samoja jousia,iskunvaimentia käyttää saksalaiset ja japanilaiset ota joskus selvää asioista eli ei siinä toyotassa ole yhtään paremmat jouset.Sano vielä että toyota valmistaa jousia ja iskunvaimentimia.HAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ihan outo väite kun minulla on ollut viisi Toyotaa eikä ainuttakaan jousta ole katkennut mutta toisesta omistamastani volkkarista molemmat takajouset menivät poikki? Senkö tähden katkesivat kun olen " idiootti"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan outo väite kun minulla on ollut viisi Toyotaa eikä ainuttakaan jousta ole katkennut mutta toisesta omistamastani volkkarista molemmat takajouset menivät poikki? Senkö tähden katkesivat kun olen " idiootti"?
Voisit vaikka selvittää mitä jousi wag ja toyota käytää kumpikin käyttää samoja jousi.Tässähän sinä haluvat mollata volkkaria kun et ymmärrä asianpointtia siksi olet idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit vaikka selvittää mitä jousi wag ja toyota käytää kumpikin käyttää samoja jousi.Tässähän sinä haluvat mollata volkkaria kun et ymmärrä asianpointtia siksi olet idiootti.
Onko sinulla todettu jokin kehitysvamma? siis ihan uteliaisuutani kysyn koska ulosantisi vaikuttaa sellaiselta että on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla todettu jokin kehitysvamma? siis ihan uteliaisuutani kysyn koska ulosantisi vaikuttaa sellaiselta että on.
Eli et ymmärtäny mitä sinulle kerroin nyt olen sinun mielestä kehytysvammanen.EI ole kehytysvammaa AI ULOS ANTI ON KEHITYSVAMMA.Miten ois jos vaikka rupeaisit jousi keissiin keskittyisit ne vaan on samat jouset oliko wag ajettu 400tkm toyota 50tkm no kyllähän ne jouset katkii .HAAAAAAAAAAA.KUN EI YMMÄRRÄ JA ON IDIOOTTI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota ja wag käyttää samoja jousia.HAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toyota ja wag käyttää samoja jousia.HAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Taisit saada vastauksen kysymykseesi.
- Anonyymi
Kaasupumput tulevat Toyottaan heti, kun ne ovat halvemmat, kuin raitatanko. Eli ei siis koskaan.
- Anonyymi
Liian edistynyttä teknologiaa.
- AnonyymiUUSI
Se konepellin etureuna kylläkin on aina likaisempi kun se rautatanko eli ihan turhaan valitat.
- AnonyymiUUSI
Niinmuttakun Toyotan pitkä etumatka ja konsernimerkkien yhteenlasku ja hajauttaminen harmittaa. Ynnäisikö yhteen vai hajauttaisiko, laittaa kyllä sapen kiehumaan kun ennestäänkin jo joutuu käymään kuumana?
- AnonyymiUUSI
Menikö tikku kuitenkin ihon alle Ravin omistajalle?
Ostit kalliilla halpislaatua, oma vika.
- AnonyymiUUSI
Toyota tekee autonsa kaikessa säästäen ja siksi tikku.
- AnonyymiUUSI
Ravin ostaisin jos olisi ylimääräistä rahaa auton ostoon. Skoda ei nyt ainakaan ensimmäiseksi tulisi mieleen vaikka halvalla saisi kun ei oikein oikeistolaisena taivu noihin itäeuroopppalaisille lanseerattuihin itäblokkilaisiin pikkusintteihin ja sosialismin suuriin saavutuksiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ravin ostaisin jos olisi ylimääräistä rahaa auton ostoon. Skoda ei nyt ainakaan ensimmäiseksi tulisi mieleen vaikka halvalla saisi kun ei oikein oikeistolaisena taivu noihin itäeuroopppalaisille lanseerattuihin itäblokkilaisiin pikkusintteihin ja sosialismin suuriin saavutuksiin.
Persu, olet surkea duunari ja oikeistolainen? Eli sinua kusetetaan työelämässä monella tapaa, et varmasti kuulu edes ammattiliitoon?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persu, olet surkea duunari ja oikeistolainen? Eli sinua kusetetaan työelämässä monella tapaa, et varmasti kuulu edes ammattiliitoon?
Jos minua tarkoitat niin en kuulu mihinkään puolueeseen enkä ammattiliittoon jos sitä punakirjaista vasuriliittoa tarkoitat? Eikä ole mitään työeläämääkään enää. Eikö ne surkeimmat duunarit ole jotain vasureita ja kommareita ladoineen tai skodineen sosialismin mahtavalla meiningillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.27211149Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4143130Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei931768- 821575
- 671474
- 861046
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411001Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73917Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21883Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e252858