Kärcher K3

Anonyymi-ap

50

1012

Vastaukset 50

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näyttää olevan ihan samanlaisia kaikki. Tilaa itse Kiinasta niin säästät pitkän pennin.

• Anonyymi

Äänestän myös Temua. Jos oon oikein ymmärtänyt niin nuo halvat pesurit on kaikki muovisia, ja kalliimmissa sitten on metalliset pumput ym.

• Anonyymi

Osta ja kerro mullekkin millainen oli?

• Anonyymi

109€ on kyllä niin edullinen ettei voi kummoisia odottaakaan, tolla ei kyllä tee yhtään mitään, en pesisi edes autoa tolla..

• Anonyymi

Kärcher on oikein hyvä esimerkki "merkistä" joka yrittää myydä halvimman pään tuotteitaan tällä "merkki-imagollaan" tuplahinnalla verrattuna aivan vastaaviin halpismerkkeihin.
      Eli aivan vastaavia ja monesti oikeastaan parempiakin saa paljon halvemmalla. Muutenkin ylipäätään olisin sitä mieltä Kärcher on kalliimmissakin luokissa huonompi valinta kuin esim. vastaava Nilfisk jos näissä "merkkituotteissa" pysytään

• Anonyymi

Vanhat kasikyt luvun kärsserit oli hyviä ja monella on käytössä vieläkin. Muovia on vain kuorissa. Nämä nykyiset satasen kuluttaja tuotteet on kaikki merkistä riippumatta pelkkää roskaa. Kaikki on halpaa muovia.
        Lisäksi valovirralla yksinkertaisesti teho loppuu. Yleensä ne on mitoitettu 10a sulakkeille joka ei riitä kunnollisen pumpun pyörittämiseen. Eli valovirtakoneet on lähinnä viruttimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhat kasikyt luvun kärsserit oli hyviä ja monella on käytössä vieläkin. Muovia on vain kuorissa. Nämä nykyiset satasen kuluttaja tuotteet on kaikki merkistä riippumatta pelkkää roskaa. Kaikki on halpaa muovia.
        Lisäksi valovirralla yksinkertaisesti teho loppuu. Yleensä ne on mitoitettu 10a sulakkeille joka ei riitä kunnollisen pumpun pyörittämiseen. Eli valovirtakoneet on lähinnä viruttimia.

Samaa mieltä, itellä on 25 vuotta vanha kärsseri ja toimii vieläkin moitteetta. Uusia muovisia en kyllä suosittele....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, itellä on 25 vuotta vanha kärsseri ja toimii vieläkin moitteetta. Uusia muovisia en kyllä suosittele....

Mistäs näitä vanhoja saa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs näitä vanhoja saa?

Eipä niitä enää taida mistään saada.

Nykyään Professional mallit vastaavat näitä.

• Anonyymi00040

Kärcher on hyvä. Kärcher on markkinajohtaja. Maine hyvä.

• Anonyymi

Kuten muutkin on jo todennut niin ei ole yhtään sen parempi kuin muutkaan. Ihmettelen miksi tekevät tälläistä tusinatavaraa.

• Anonyymi

Hyvä laite tuo on.

• Anonyymi

Hyvä laite tämäkin rahattomille tai muuten vaatimattomille ihmisille...

• Anonyymi

Olen molempia. 109e on ihan kohtuullinen hinta.

• Anonyymi00041

Kärcherit ovat edullisia ja kestäviä koneita. Kärcher on markkinajohtaja. Eikä suotta!

• Anonyymi

Kestää ehkä viikon.

• Anonyymi

Voi kestää kauemminkin kun ei käytä.

• Anonyymi

Mun käytöllä kestäisi varmaan 30 vuotta

• Anonyymi00022

Laitteita pitää osata käyttää eikä vain leikkiä niillä kuin pienet pojat.

• Anonyymi00019

Minkä merkkisiä entry levelin pesureita pitää käyttää rauhallisesti ja mukana tulevien ohjeiden mukaan. Liittimet muovia ja samoin sisuskalut.

Tee ensin aina kaikki kytkennät ennen kuin avaat tulovesiliitännän hanan ja lasket koneeseen syöttöpuolelle paineet sekä eritoten tee tämä vesihanan avaus rauhallisesti aiheuttamatta mitään hydraulista shokkia laitteeseen..

• Anonyymi00020

Älä ota enää, sillä alkoholi ei sovellu sinulle.
        Älä myöskään höpötä mistään painepesureista,
        Sillä selvästikään et tiedä niistä yhtään mitään.

Ps. Vieläkö sinulla on se vihreä puutarhaletku,
        jolle annoit lempinimeksi Kärcher K7 Power Flex?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Älä ota enää, sillä alkoholi ei sovellu sinulle.
        Älä myöskään höpötä mistään painepesureista,
        Sillä selvästikään et tiedä niistä yhtään mitään.

Ps. Vieläkö sinulla on se vihreä puutarhaletku,
        jolle annoit lempinimeksi Kärcher K7 Power Flex?

Palstan Kärcher-trollilla on ollut pitkä päivä kun keskellä yötä jaksat näitä herjojasi ja Kärcher-valheitasi trollata..

Tuolla toisessa keskusteluketjussa kirjoitit Kärcher K7:n vioista ja rikkoontumisista, mutta et koskaan, useista tiedusteluista huolimatta, kertonut tarkemmin mikä/mitkä osat niistä rikkoontuivat sinulla vaan lähdit herjaamaan ja haukkumaan kysyjiä..

Toinen keskusteluketju:
        Painepesuri Kärcher K7 Power Flex?
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/19373602/painepesuri-karcher-k7-power-flex

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Palstan Kärcher-trollilla on ollut pitkä päivä kun keskellä yötä jaksat näitä herjojasi ja Kärcher-valheitasi trollata..

Tuolla toisessa keskusteluketjussa kirjoitit Kärcher K7:n vioista ja rikkoontumisista, mutta et koskaan, useista tiedusteluista huolimatta, kertonut tarkemmin mikä/mitkä osat niistä rikkoontuivat sinulla vaan lähdit herjaamaan ja haukkumaan kysyjiä..

Toinen keskusteluketju:
        Painepesuri Kärcher K7 Power Flex?

Onko Kärcherin pesurit syynä lanttusi pehmenemiseen, vai oletko ihan muuten vaan ollut aina silkka ksipää?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Onko Kärcherin pesurit syynä lanttusi pehmenemiseen, vai oletko ihan muuten vaan ollut aina silkka ksipää?

Minä en tiedä mikä sinun ongelmasi on kun olet lähtenyt minua herjaamaan, mutta arvelen sen johtuvan siitä, koska paljastin sinun puheesi Kärcherien painepesureiden rikkoontumisista ja vikaherkkyydestä olleen 100% sinun itsesi keksimää tarinaa ja valetta sekä minä todistin näin sinun olevan pelkkä Kärcher-trolli.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Minä en tiedä mikä sinun ongelmasi on kun olet lähtenyt minua herjaamaan, mutta arvelen sen johtuvan siitä, koska paljastin sinun puheesi Kärcherien painepesureiden rikkoontumisista ja vikaherkkyydestä olleen 100% sinun itsesi keksimää tarinaa ja valetta sekä minä todistin näin sinun olevan pelkkä Kärcher-trolli.

En minä ainakaan ole huomannut mitään tuollaista.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

En minä ainakaan ole huomannut mitään tuollaista.

Minä kehotan sinua katsomaan tuon toisen keskusteluketjun, jonka linkki on tuossa viestissä Anonyymi00021.

Tästä ketjusta on poistettu tähän mennessä jo 6 asiatonta viestiä ja tuosta toisesta ketjusta 3 asiatonta viestiä, ja tähän epäilen syynä olevan tuon Kärcher-trollin kirjoittamat asiattomuudet.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Minä kehotan sinua katsomaan tuon toisen keskusteluketjun, jonka linkki on tuossa viestissä Anonyymi00021.

Tästä ketjusta on poistettu tähän mennessä jo 6 asiatonta viestiä ja tuosta toisesta ketjusta 3 asiatonta viestiä, ja tähän epäilen syynä olevan tuon Kärcher-trollin kirjoittamat asiattomuudet.

Älä muuta sano, minäkin olen huomannut tuon sairaalloisen uteliaan inttäjän, jolle pitäisi kertoa piiruntarkasti kaikki pesurissa olleet ongelmat, vaikka tyypillä ei ole minkään näköistä kompetenssia näiden asioiden käsittelemiseen.
        Varsinaisen laakin tämä palstahäirikkö saa siinä vaiheessa, jos joku kertoo omistamastaan Kärcherin pesurista ja siinä ilmenneistä vioista, niin voi sitä törkeän kielenkäytön määrää
        kun kyseinen kuluttaja haukutaan valehtelijaksi palstalla.
        Tämä kyseinen trolli tuntuu myös päivystävän palstalla lähes ympäri vuorokauden, suoltaen asiattomuuksiaan milloin keskiyöllä tai heti aamuviideltä.
        Normaalit ihmiset joilla on oma elämä nukkuvat tuohon aikaan, eivätkä he ole palstalla haukkumassa Kärcherin ostaneita ihmisiä valehtelijoiksi.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Älä muuta sano, minäkin olen huomannut tuon sairaalloisen uteliaan inttäjän, jolle pitäisi kertoa piiruntarkasti kaikki pesurissa olleet ongelmat, vaikka tyypillä ei ole minkään näköistä kompetenssia näiden asioiden käsittelemiseen.
        Varsinaisen laakin tämä palstahäirikkö saa siinä vaiheessa, jos joku kertoo omistamastaan Kärcherin pesurista ja siinä ilmenneistä vioista, niin voi sitä törkeän kielenkäytön määrää
        kun kyseinen kuluttaja haukutaan valehtelijaksi palstalla.
        Tämä kyseinen trolli tuntuu myös päivystävän palstalla lähes ympäri vuorokauden, suoltaen asiattomuuksiaan milloin keskiyöllä tai heti aamuviideltä.
        Normaalit ihmiset joilla on oma elämä nukkuvat tuohon aikaan, eivätkä he ole palstalla haukkumassa Kärcherin ostaneita ihmisiä valehtelijoiksi.

Sinä se varsinainen Kärcher-trolli olet!

Sinä kirjoitit tuohon toiseen keskusteluketjuun "Painepesuri Kärcher K7 Power Flex?" seuraavan kirjoituksen (Anonyymi00002 2026-04-29 20:58:24):

Sepä hienoa jos uusi pesuri kesti ensimmäisen käyttökerran ihan loppuun asti.
        Mutta älä hosu, kyllä se vielä tapansa näyttää ja hyvällä tuurilla saattaa ensimmäisen kesän kestääkin jos et paljoa käytä.
        Minulla oli aikoinaan Kärcher K7 ja 2 vuoden takuuaikana se kävi merkkihuollossa Klaukkalassa peräti 3 kertaa, eikä ne tunarit saaneet sitä siellä edes kuntoon.

[https://keskustelu.suomi24.fi/t/19373602/painepesuri-karcher-k7-power-flex]

Minä moneen kertaan yritin sinulta kysyä, että mikä tässä K7-pesurissasi hajosi kun jouduit sitä kahden vuoden takuuaikana peräti kolme kertaa käyttämään Klaukkalassa merkkihuollossa ja kerroit, että tuo merkkihuoltokaan ei saanut pesuriasi kuntoon.

Sinä olit kolme viikkoa asiasta hiljaa kunnes viimeinkin vastasit useisiin selitystä vaativiin viesteihin (Anonyymi00015 2026-05-28 08:05:32) seuraavasti:

Kaltaisellesi ksipäälle minun ei tarvitse vastailla eikä selitellä yhtään mitään.
        Nuo itkupotkuraivarisi kylläkin vahvistaa sen, kuinka yksinkertaisia ja lantustaan lahoja nämä Kärcher-pellet voivatkaan olla.
        Tuo Kärcher-urpojen älyn vähäisyys on myös hyvä peruste olla hankkimatta Kärcherin romuja, sillä mitäpä sitä pskalla tekee kun pellotkin on vuokralla.

Myöhemmin jatkoit herjojen ja loukkausten sarjaa koskaan kertomatta mikä tuossa Kärcher K7-painepesurissasi oli vikana.

Tämän vuoksi minulla oli täysin perusteltu syy olettaa sinun puheitasi Kärcher K7-painepesurisi vioista olevan täysin keksittyä potaskaa ja ihan perustellusta syystä sen vuoksi kutsuin sinua Kärcher-trolliksi ja bullshitteriksi, joka vain levittelee vääriä ja itse keksimiään juttuja Kärcheristä.

Voisitko nyt viimeinkin kertoa meille palstalaisille mikä tuossa Kärcher K7-painepesurissasi oli vikana kun sitä kahden vuoden takuuaikana jouduit kolme kertaa korjauttamaan merkkihuollossa Klaukkalassa?

Minun täytyy myös huomauttaa sinua, että sinä olet itse se, joka lähti pillastumaan ihan perustelluista lisäselityksiä vaatineista kysymyksistä.

Minun täytyy myös kertoa, että sillä ei ole mitään merkitystä minulle minä kellonaikana jokin viesti on kirjoitettu kunhan se viesti on asiaa ja asiallinen. Minua jäi asia kiinnostamaan, koska huomasin, että lähdit valehtelemaan näistä vioista enkä minä oikein hyväksy sellaista ollenkaan, että lähdetään kertomaan itse keksittyjä tarinoita ja levittelemään valheita.

Jos sinä et suostu kertomaan mikä Kärcher K7-painepesurissasi oli vikana niin silloin sinua voidaan ihan perustellusta syystä pitää valheita kertovana Kärcher-trollina ja bullshitterinä, joka keksii asioita päästään.

Tällainen perättömien tietojen levittely jostakin tuotteesta tai valmistajasta on periaatteessa myös rikos.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Sinä se varsinainen Kärcher-trolli olet!

Sinä kirjoitit tuohon toiseen keskusteluketjuun "Painepesuri Kärcher K7 Power Flex?" seuraavan kirjoituksen (Anonyymi00002 2026-04-29 20:58:24):

Sepä hienoa jos uusi pesuri kesti ensimmäisen käyttökerran ihan loppuun asti.
        Mutta älä hosu, kyllä se vielä tapansa näyttää ja hyvällä tuurilla saattaa ensimmäisen kesän kestääkin jos et paljoa käytä.
        Minulla oli aikoinaan Kärcher K7 ja 2 vuoden takuuaikana se kävi merkkihuollossa Klaukkalassa peräti 3 kertaa, eikä ne tunarit saaneet sitä siellä edes kuntoon.

[https://keskustelu.suomi24.fi/t/19373602/painepesuri-karcher-k7-power-flex]

Minä moneen kertaan yritin sinulta kysyä, että mikä tässä K7-pesurissasi hajosi kun jouduit sitä kahden vuoden takuuaikana peräti kolme kertaa käyttämään Klaukkalassa merkkihuollossa ja kerroit, että tuo merkkihuoltokaan ei saanut pesuriasi kuntoon.

Sinä olit kolme viikkoa asiasta hiljaa kunnes viimeinkin vastasit useisiin selitystä vaativiin viesteihin (Anonyymi00015 2026-05-28 08:05:32) seuraavasti:

Kaltaisellesi ksipäälle minun ei tarvitse vastailla eikä selitellä yhtään mitään.
        Nuo itkupotkuraivarisi kylläkin vahvistaa sen, kuinka yksinkertaisia ja lantustaan lahoja nämä Kärcher-pellet voivatkaan olla.
        Tuo Kärcher-urpojen älyn vähäisyys on myös hyvä peruste olla hankkimatta Kärcherin romuja, sillä mitäpä sitä pskalla tekee kun pellotkin on vuokralla.

Myöhemmin jatkoit herjojen ja loukkausten sarjaa koskaan kertomatta mikä tuossa Kärcher K7-painepesurissasi oli vikana.

Tämän vuoksi minulla oli täysin perusteltu syy olettaa sinun puheitasi Kärcher K7-painepesurisi vioista olevan täysin keksittyä potaskaa ja ihan perustellusta syystä sen vuoksi kutsuin sinua Kärcher-trolliksi ja bullshitteriksi, joka vain levittelee vääriä ja itse keksimiään juttuja Kärcheristä.

Voisitko nyt viimeinkin kertoa meille palstalaisille mikä tuossa Kärcher K7-painepesurissasi oli vikana kun sitä kahden vuoden takuuaikana jouduit kolme kertaa korjauttamaan merkkihuollossa Klaukkalassa?

Minun täytyy myös huomauttaa sinua, että sinä olet itse se, joka lähti pillastumaan ihan perustelluista lisäselityksiä vaatineista kysymyksistä.

Minun täytyy myös kertoa, että sillä ei ole mitään merkitystä minulle minä kellonaikana jokin viesti on kirjoitettu kunhan se viesti on asiaa ja asiallinen. Minua jäi asia kiinnostamaan, koska huomasin, että lähdit valehtelemaan näistä vioista enkä minä oikein hyväksy sellaista ollenkaan, että lähdetään kertomaan itse keksittyjä tarinoita ja levittelemään valheita.

Jos sinä et suostu kertomaan mikä Kärcher K7-painepesurissasi oli vikana niin silloin sinua voidaan ihan perustellusta syystä pitää valheita kertovana Kärcher-trollina ja bullshitterinä, joka keksii asioita päästään.

Tällainen perättömien tietojen levittely jostakin tuotteesta tai valmistajasta on periaatteessa myös rikos.

Osui ja upposi, sieltä se köyhä kirkonrotta tuli taas kitisemään.
        Sääliksi käy tuollaista poikaraasua, korvien kohdalla hänellä käy kova läpiveto
        ja kupolin sisäpuolella kuuluu vain ontto humina.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Osui ja upposi, sieltä se köyhä kirkonrotta tuli taas kitisemään.
        Sääliksi käy tuollaista poikaraasua, korvien kohdalla hänellä käy kova läpiveto
        ja kupolin sisäpuolella kuuluu vain ontto humina.

No etkö sinä voisi viimeinkin kertoa mikä Kärcher K7-painepesurissasi meni rikki? Sinulla ei ole mitään uskottavuutta väittää Kärchereistä yhtään mitään, koska jauhat pelkkää skeidaa ja bullshittaat Kärcheriä ja nyt minua, koska minä narautin sinut 100% itse keksimistäsi pötypuheista.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

No etkö sinä voisi viimeinkin kertoa mikä Kärcher K7-painepesurissasi meni rikki? Sinulla ei ole mitään uskottavuutta väittää Kärchereistä yhtään mitään, koska jauhat pelkkää skeidaa ja bullshittaat Kärcheriä ja nyt minua, koska minä narautin sinut 100% itse keksimistäsi pötypuheista.

Onko teillä siellä niuvassa tänään joku yleinen tietokonepäivä?

😁😆😏

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Onko teillä siellä niuvassa tänään joku yleinen tietokonepäivä?

😁😆😏

Minä en tule antamaan tässä asiassa periksi vaikka herjaisit minua miksi, sinä Kärcher-trolli!

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Minä en tule antamaan tässä asiassa periksi vaikka herjaisit minua miksi, sinä Kärcher-trolli!

Aivan sama mitä sinä ksilatva siellä niuvassa iniset,
        minua se ei vaan kiinnosta ftunkaan vertaa.

😁😆😏

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Aivan sama mitä sinä ksilatva siellä niuvassa iniset,
        minua se ei vaan kiinnosta ftunkaan vertaa.

😁😆😏

Taitaa ottaa sinulle koville kun sain sinut käräytettyä ja kiinni itse teosta kun tekaisit tuon Kärcher K7-painepesuria koskevan 100 %:n valheen..

Kertoisitko jo meille palstalaisille, että mikä Kärcherin K7-painepesurissasi oli vikana?

• Anonyymi00039

Tuolla Kärcher-trollilla ei ole mitään asiallista sanottavaa vaan pelkästään tuollaista lapsellista herjaa ja lapsellisia vitsejä.. tämä heebo haukkuu Kärcherin painepesureita ihan hyvikseen ja tekaisee niistä kaikenlaista negatiivista, mutta sitten ei koskaan useista vaatimuksista huolimatta anna mitään tarkentavia tietoja, että mikä häneltä meni rikki ja millä tavalla..

• Anonyymi00042

Eikö siellä Kuopion niuvassa ollut hoidokeille lainkaan tietokoneelle pääsyä näin lauantaina?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Eikö siellä Kuopion niuvassa ollut hoidokeille lainkaan tietokoneelle pääsyä näin lauantaina?

Taitaa sinua Kärcher-trolli kiukuttaa kun paljastin puheesi Kärchereistä 100% valeeksi!

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Taitaa sinua Kärcher-trolli kiukuttaa kun paljastin puheesi Kärchereistä 100% valeeksi!

Niuvan tasalatva on sunnuntain kunniaksi päästetty näköjään tietokoneen ääreen,
        suoltamaan sitä samaa pskaa kuin aina ennenkin.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Niuvan tasalatva on sunnuntain kunniaksi päästetty näköjään tietokoneen ääreen,
        suoltamaan sitä samaa pskaa kuin aina ennenkin.

Sinä olet se, joka sitä paskaa suoltaa, sillä sinä lähdit valehtelemaan ensin Kärcher K7 -painepesurissasi olleista ongelmista ja kerroit, että jouduit käyttämään Kärcheriäsi kahden vuoden takuuaikana peräti kolme kertaa merkkihuollossa Klaukkalassa.

Sinulta tivattiin monta kertaa selvitystä, että mikä Kärcherissäsi meni rikki, mutta sinä olit kolme viikkoa hiljaa ja sitten suutuit kysymyksiin, joihin et pystynyt vastaamaan, ja aloit herjata kysyjiä kaikenlaisilla lapsellisilla kirjoituksilla.

Kertoisitko meille palstalaisille viimeinkin, että mikä Kärcher K7 -painepesurissasi meni kolme kertaa kahden vuoden aikana rikki ja mikä oli merkkihuollon diagnoosi syystä vai joudummeko me muut palstalaiset edelleen tuomitsemaan puheesi 100% potaskaksi ja valeeksi ja sinut Kärcher-trolliksi?

Alkuperäinen 100% valetta ollut viestisi:
        (Anonyymi0002 / 2026-04-29 / 20:58:24)

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Sinä olet se, joka sitä paskaa suoltaa, sillä sinä lähdit valehtelemaan ensin Kärcher K7 -painepesurissasi olleista ongelmista ja kerroit, että jouduit käyttämään Kärcheriäsi kahden vuoden takuuaikana peräti kolme kertaa merkkihuollossa Klaukkalassa.

Sinulta tivattiin monta kertaa selvitystä, että mikä Kärcherissäsi meni rikki, mutta sinä olit kolme viikkoa hiljaa ja sitten suutuit kysymyksiin, joihin et pystynyt vastaamaan, ja aloit herjata kysyjiä kaikenlaisilla lapsellisilla kirjoituksilla.

Kertoisitko meille palstalaisille viimeinkin, että mikä Kärcher K7 -painepesurissasi meni kolme kertaa kahden vuoden aikana rikki ja mikä oli merkkihuollon diagnoosi syystä vai joudummeko me muut palstalaiset edelleen tuomitsemaan puheesi 100% potaskaksi ja valeeksi ja sinut Kärcher-trolliksi?

Alkuperäinen 100% valetta ollut viestisi:
        (Anonyymi0002 / 2026-04-29 / 20:58:24)

Kerro sinä ensin mitä siellä Niuvanniemessä oli aamupalaksi.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Niuvanniemen sairaala on valtion oikeuspsykiatrinen sairaala eikä minulla ole mitään tekemistä Niuvanniemen sairaalan kanssa.

Taitaa sinua, Taksi-Jarmo, kiukuttaa, koska naurautin sinut 100% valeesta ja perättömästä lausumasta..?

Vaikuttaa siltä, että sinä itse tarvitsisit oikeuspsykiatrisen sairaalan hoitoa, koska et vaikuta todellakaan terveeltä..!

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Kärcher-trollia kiukuttaa kun se on narautettu törkiästä valeheesta!

• Anonyymi00049
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Hei Dirge!

Saatko noiden Kärchereitä koskevien valeiden kirjoittamisesta jotakin palkkaa tai muuta etuutta? 20, 30 vai 40 euroa tunti?

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Hei Dirge!

Saatko noiden Kärchereitä koskevien valeiden kirjoittamisesta jotakin palkkaa tai muuta etuutta? 20, 30 vai 40 euroa tunti?

Sataako siellä Kuopion niuvassa paljonkin vettä?
        Kyllähän reipas vesisadekin huuhtelee kuraista autoa tehokkaammin, kuin tuollainen keltainen Kärcherin pesuri, joka 2 vuoden takuuajasta suurimman osan makaa joko maahantuojan huollossa, tai matkalla sinne tai sieltä pois.
        Onneksi (tai epäonneksi) ostin sitten vielä toisen Kärcherin paikkaamaan tuota huollossa makaavaa raatoa, ja sehän olikin tosi kestävä pesuri kun toimi oikein 25 kuukautta ennen hajoamistaan (takuuaika siis ylittyi peräti kuukaudella).
        Tässä kohtaa oli pakko nostaa kädet ylös ja todeta Kärcherin surkea laatu, ja lahjoittaa nuo Kärcherin romut naapurin pojalle ajokortin saamisen kunniaksi.
        Ymmärrettävistä syistä en ole koskaan hankkinut sitä kolmatta Kärcherin romua, sillä mitä sitä pskalla tekee kun pellotkin on vuokralla.

Ps. Ole sinä niuvan poika huoleton, sillä sinulla on veronmaksajien tuki takanasi ihan hautajaisiasi myöten.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Kyllähän reipas vesisadekin huuhtelee kuraista autoa tehokkaammin, kuin tuollainen keltainen Kärcherin pesuri, joka 2 vuoden takuuajasta suurimman osan makaa joko maahantuojan huollossa, tai matkalla sinne tai sieltä pois.
        Onneksi (tai epäonneksi) ostin sitten vielä toisen Kärcherin paikkaamaan tuota huollossa makaavaa raatoa, ja sehän olikin tosi kestävä pesuri kun toimi oikein 25 kuukautta ennen hajoamistaan (takuuaika siis ylittyi peräti kuukaudella).
        Tässä kohtaa oli pakko nostaa kädet ylös ja todeta Kärcherin surkea laatu, ja lahjoittaa nuo Kärcherin romut naapurin pojalle ajokortin saamisen kunniaksi.
        Ymmärrettävistä syistä en ole koskaan hankkinut sitä kolmatta Kärcherin romua, sillä mitä sitä pskalla tekee kun pellotkin on vuokralla.

Ps. Ole sinä niuvan poika huoleton, sillä sinulla on veronmaksajien tuki takanasi ihan hautajaisiasi myöten.

100 % valetta!

Sinä haukut Kärcherin painepesureita ihan työksesi ja näiden valeiden kirjoittamisesta minä olen jo saanut sinut verekseltään kiinni!

Paljonko saat trollauksestasi palkkaa, Dirge?

Kertoisitko viimeinkin mikä sinulla meni rikki tuosta Kärcher K7:sta, koska jouduit sitä kolme kertaa kahden vuoden takuuaikana käyttämään merkkihuollossa?

Arvelen, että tätä et tule tekemään vaan jatkat yhdentekevän sonnan ja herjojen kirjoittamista, joten me palstalaiset voimme edelleen todeta sinun olevan 100 % Kärcher-valheita kirjoittava Dirge-Beetle..

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Tuohon täytyy vielä lisätä, että Kärcher myöntää painepesureilleen viiden vuoden takuun.

Tämä pitkä viiden vuoden takuuaika kertoo jo Kärcherin laadusta ja kestävyydestä.

Miksi sinä väität, että sinulla olisi ollut vain kahden vuoden takuu?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Tuohon täytyy vielä lisätä, että Kärcher myöntää painepesureilleen viiden vuoden takuun.

Tämä pitkä viiden vuoden takuuaika kertoo jo Kärcherin laadusta ja kestävyydestä.

Miksi sinä väität, että sinulla olisi ollut vain kahden vuoden takuu?

Mistäpä kaltaisesi laitosasukki voisikaan tietää tai käsittää, ettei Kärcherin pesureihin saanut 15 vuotta sitten kuin 2 vuoden takuun.

Ps. Siellä niuvassa ei näköjään pääse tietokoneelle lauantaisin
        kuin korkeintaan kahden viikon välein.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Mistäpä kaltaisesi laitosasukki voisikaan tietää tai käsittää, ettei Kärcherin pesureihin saanut 15 vuotta sitten kuin 2 vuoden takuun.

Kertoisitko viimeinkin mikä sinun Kärchereissäsi oli vikana? Mikä oli merkkihuollon diagnoosi?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Mitä Jarmo Matti-isäsikin sanoisi tuohon kun sinulla on noin likainen suu ja puhut noin rumia? Pesisi varmasti suusi saippualla..!

• Anonyymi00056
      UUSI

Näyttää siltä, että Kärcher-trolli on lyönyt ns. hanskat narikkaan ja lopettanut 100 % valheiden kirjoittamisen Kärcheristä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      79
      1279
    2. 105
      1077
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      153
      996
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      64
      928
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      443
      880
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      15
      754
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      73
      709
    8. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      104
      690
    9. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      39
      649
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      56
      611
    Aihe