Onko tämä jotenkin parempi kuin muut vastaavat halvemmat pesurit, vai onko samaa Kiina tavaraa kaikilla. Aika edullinen on tämäkin
https://www.taloon.com/painepesuri-karcher-k3-120-bar-380-l-h
https://kauppa.huoltosahko.com/kaercher-kylmaevesipesurit/1468-karcher-k3-painepesuri.html
Kärcher K3
16
306
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää olevan ihan samanlaisia kaikki. Tilaa itse Kiinasta niin säästät pitkän pennin.
- Anonyymi
Äänestän myös Temua. Jos oon oikein ymmärtänyt niin nuo halvat pesurit on kaikki muovisia, ja kalliimmissa sitten on metalliset pumput ym.
- Anonyymi
Osta ja kerro mullekkin millainen oli?
- Anonyymi
109€ on kyllä niin edullinen ettei voi kummoisia odottaakaan, tolla ei kyllä tee yhtään mitään, en pesisi edes autoa tolla..
- Anonyymi
Kärcher on oikein hyvä esimerkki "merkistä" joka yrittää myydä halvimman pään tuotteitaan tällä "merkki-imagollaan" tuplahinnalla verrattuna aivan vastaaviin halpismerkkeihin.
Eli aivan vastaavia ja monesti oikeastaan parempiakin saa paljon halvemmalla. Muutenkin ylipäätään olisin sitä mieltä Kärcher on kalliimmissakin luokissa huonompi valinta kuin esim. vastaava Nilfisk jos näissä "merkkituotteissa" pysytään- Anonyymi
Vanhat kasikyt luvun kärsserit oli hyviä ja monella on käytössä vieläkin. Muovia on vain kuorissa. Nämä nykyiset satasen kuluttaja tuotteet on kaikki merkistä riippumatta pelkkää roskaa. Kaikki on halpaa muovia.
Lisäksi valovirralla yksinkertaisesti teho loppuu. Yleensä ne on mitoitettu 10a sulakkeille joka ei riitä kunnollisen pumpun pyörittämiseen. Eli valovirtakoneet on lähinnä viruttimia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat kasikyt luvun kärsserit oli hyviä ja monella on käytössä vieläkin. Muovia on vain kuorissa. Nämä nykyiset satasen kuluttaja tuotteet on kaikki merkistä riippumatta pelkkää roskaa. Kaikki on halpaa muovia.
Lisäksi valovirralla yksinkertaisesti teho loppuu. Yleensä ne on mitoitettu 10a sulakkeille joka ei riitä kunnollisen pumpun pyörittämiseen. Eli valovirtakoneet on lähinnä viruttimia.Samaa mieltä, itellä on 25 vuotta vanha kärsseri ja toimii vieläkin moitteetta. Uusia muovisia en kyllä suosittele....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, itellä on 25 vuotta vanha kärsseri ja toimii vieläkin moitteetta. Uusia muovisia en kyllä suosittele....
Mistäs näitä vanhoja saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs näitä vanhoja saa?
Eipä niitä enää taida mistään saada.
Nykyään Professional mallit vastaavat näitä.
- Anonyymi
Kuten muutkin on jo todennut niin ei ole yhtään sen parempi kuin muutkaan. Ihmettelen miksi tekevät tälläistä tusinatavaraa.
- Anonyymi
Hyvä laite tuo on.
- Anonyymi
Hyvä laite tämäkin rahattomille tai muuten vaatimattomille ihmisille...
- Anonyymi
Olen molempia. 109e on ihan kohtuullinen hinta.
- Anonyymi
Kestää ehkä viikon.
- Anonyymi
Voi kestää kauemminkin kun ei käytä.
- Anonyymi
Mun käytöllä kestäisi varmaan 30 vuotta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031675
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k871290- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718