Hain juuri tänään 28.4.2026 Postista Netraudasta tilaamani painepesurin Kärcher K7 Power Flex. Kenellä sama käytössä? Onko ollut mitään ongelmia? Vinkkejä pitkäaikaiseen käyttämiseen?
Painepesuri Kärcher K7 Power Flex?
14
493
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pesin Kärcher K7 Power Flexilla eilen ensimmäisen kerran ja täydellä 180 barin paineella. Hyvin toimii ja puu kirkastuu homeesta ja mikrobeista. Hyväntuntuinen vehje!
- Anonyymi00002
Sepä hienoa jos uusi pesuri kesti ensimmäisen käyttökerran ihan loppuun asti.
Mutta älä hosu, kyllä se vielä tapansa näyttää ja hyvällä tuurilla saattaa ensimmäisen kesän kestääkin jos et paljoa käytä.
Minulla oli aikoinaan Kärcher K7 ja 2 vuoden takuuaikana se kävi merkkihuollossa Klaukkalassa peräti 3 kertaa, eikä ne tunarit saaneet sitä siellä edes kuntoon. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mutta älä hosu, kyllä se vielä tapansa näyttää ja hyvällä tuurilla saattaa ensimmäisen kesän kestääkin jos et paljoa käytä.
Minulla oli aikoinaan Kärcher K7 ja 2 vuoden takuuaikana se kävi merkkihuollossa Klaukkalassa peräti 3 kertaa, eikä ne tunarit saaneet sitä siellä edes kuntoon.Aikoinaan? Joskus 20 vuotta sitten?
Minä en usko näitä Kärcherin haukkuvia keskusteluketjuja mitä olen lukenut.
Mikä Kärcher K7:ssa oli sinulla vikana? Mitä varten hajosi? Miksi et saanut uutta konetta takuuaikana rikkoutuneen tilalle jos sitä ei ole voinut korjata? - Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan Kärcher K7 ja 2 vuoden takuuaikana se kävi merkkihuollossa Klaukkalassa peräti 3 kertaa, eikä ne tunarit saaneet sitä siellä edes kuntoon.Taidat haukkua Kärcheriä ihan lämpimiksesi.. Ei taida olla Kärchereissä mitään vikaa. Kärcher näyttää olevan markkinajohtajakin..
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan Kärcher K7 ja 2 vuoden takuuaikana se kävi merkkihuollossa Klaukkalassa peräti 3 kertaa, eikä ne tunarit saaneet sitä siellä edes kuntoon.Voisitko kertoa mikä komponentti tuosta Kärcherin painepesuristasi oli hajonnut jopa kolme kertaa? Oliko sama komponentti kaikilla kerroilla vai muuttuiko syy? Miksi eivät saaneet pesuria kuntoon jos kerran ammatikseen niitä huoltavat..
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan Kärcher K7 ja 2 vuoden takuuaikana se kävi merkkihuollossa Klaukkalassa peräti 3 kertaa, eikä ne tunarit saaneet sitä siellä edes kuntoon.Taidat puhua nyt sampulia eli keksit tuon Kärcherin rikkoontumisen ja ongelmat ihan omasta päästä. Toisin sanoen valehtelet!
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan Kärcher K7 ja 2 vuoden takuuaikana se kävi merkkihuollossa Klaukkalassa peräti 3 kertaa, eikä ne tunarit saaneet sitä siellä edes kuntoon.Sä keksit tuon asian täysin päästäsi. Olet bullshitteri, joka bullshittaa omaksi ajankulukseen ja levittelee perättömiä väitteitä milloin mistäkin.
Et ole suostunut kertomaan mikä Kärcherissäsi oli vikana ja miksi sitä ei saatu kuntoon. Tämä todennäköisesti sen vuoksi, koska siinä ei ollut mitään vikaa. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sä keksit tuon asian täysin päästäsi. Olet bullshitteri, joka bullshittaa omaksi ajankulukseen ja levittelee perättömiä väitteitä milloin mistäkin.
Et ole suostunut kertomaan mikä Kärcherissäsi oli vikana ja miksi sitä ei saatu kuntoon. Tämä todennäköisesti sen vuoksi, koska siinä ei ollut mitään vikaa.Mahtaako poikaa vi****aa jos on mennyt ostamaan 2.5 kertaa kalliimman ammattilaispesurin vaikka olisi pärjännyt Home & Garden -sarjan Kärcherillä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan Kärcher K7 ja 2 vuoden takuuaikana se kävi merkkihuollossa Klaukkalassa peräti 3 kertaa, eikä ne tunarit saaneet sitä siellä edes kuntoon.Kerrohan nyt meille kaikille mikä Kärcherin K7 -pesurissasi oli vikana.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mahtaako poikaa vi****aa jos on mennyt ostamaan 2.5 kertaa kalliimman ammattilaispesurin vaikka olisi pärjännyt Home & Garden -sarjan Kärcherillä?
Jostakin syystä tällä Palsta-Sampulla on jotakin hampaankolossa ja tarve bullshitata Kärcheriä..
- Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan Kärcher K7 ja 2 vuoden takuuaikana se kävi merkkihuollossa Klaukkalassa peräti 3 kertaa, eikä ne tunarit saaneet sitä siellä edes kuntoon.Tämä Kärcher K7 haukkumisviesti on täysin perusteeton. Kirjoittaja ei ole vastannut useisiin selitystä vaativiin viesteihin vaan on täysin hiljaa jo kolme viikkoa (29.4. - 19.5.), koska joutuisi sepittämään lisää valheita.
Jos on jotakin oikeaa konkreettista vikaa ollut niin sitten olet käyttänyt laitetta väärin ja päästänyt sen esimerkiksi jäätymään tai imemään paskaista vettä tmv.
- Anonyymi00004
Pidä pikaliittimen alla oleva vedensuodatin puhtaana. Pesuaineen ottoon liittyvä kara jumii ja tarvitsee puhdistuksen ja vedenkestävän rasvan, juutuubiissa juttua.
- Anonyymi00005
Kiitos tiedoista! Laitan nuo ylös ja etsin lisää Youtubesta..
- Anonyymi00014UUSI
Tilasin siihen jo erikseen vaahdotussuuttimen, johon tuli pesuainepullo mukana, samalla kun tilasin kourujen ja syöksyputkien pesusetin ja TLA4 kattopesuteleskoopin.
Tulee ensi viikolla juuri ennen kesäkuuta postissa ja alkaa tapahtumaan - kotona ja mökillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2483161Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell191760Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231453Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1321285- 1041258
- 781228
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531072Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045- 135972
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967