En mä halua, että sä tiedät, miten vaikeaa mulla on. Ei se auta mitään. Sit sullakin on ehkä vieläkin kurjempi olla. Niinpä mä yritän esittää, että kaikki on hyvin.
Oikeasti mä kuvittelen heittäytyväni 2-vuotiaan tasolle, heittäytyväni lattialle ja ottavani kunnon itkupotkuraivarit.
Muhun koskee tää ikävä, siis ihan fyysisesti. Mun ihoon sattuu. Heräilen yöllä ja valvon sua ajatellen. Ja mun muisti on tavallista huonompi, en muista kohta mitään.
Et ei tarvii pelätä, en ole pääsemässä yli mies susta.
Mä esitän, että kaikki on hyvin
10
491
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanuus M nainen ota yhteyttä heti!
- Anonyymi
Aloittajan nimi ei ala M:llä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan nimi ei ala M:llä.
Alkaako nimi F kirjaimella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako nimi F kirjaimella?
Ei. Muihin kirjainkyselyihin en vastaa.
- Anonyymi
Ottaisin jos tietäisin sen olevan toivottua. Niin monia viestejä, lauluja sinulle laittanut saamatta yhteenkään vastausta. Kyllä se on nyt sinun tehtäväsi laittaa minulle se viesti.
T: Mn
- Anonyymi
En halua että suhun sattuu!
- Anonyymi
No, mutta ethän sä tiedä, et sun häneen sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mutta ethän sä tiedä, et sun häneen sattuu.
No jos on tunteet kuin minulla, niin ei voi olla sattumatta, vaikka sitä en missään nimessä halua.
- Anonyymi
Mee eteenpäin.
- Anonyymi
On helppo sanoa noin, jos ei ole itse kokenut mitään näin... ravisuttavaa, intensiivistä, kokonaisvaltaista ja aseistariisuvaa. Ei tälle edes oikein ole sanoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713