Kyselin erään heidän ilmoituksensa perään ja keskustelun myötä selvisi, että heillä on juuri oikea tavara minun pyörääni. Tavara oli sinänsä halpa, mutta rahti Hollannista kallis. No, tein tilauksen ja tavara tuli. Huomasin kuitenkin heti, ettei kyseessä ollut myynti-ilmoituksessa ollut tavara, vaan jotain aivan muuta. Tein reklamaation. Vastaus oli, että minun pitää lähettää virheellinen tavara takaisin Hollantiin ja sitten he maksaisivat tarkastuksen jälkeen minulle hyvityksen tavarasta. Minun piikkiini jäisi vain pari sataa euroa rahtikuluja Hollannista Suomeen ja vielä Suomesta takaisin Hollantiin.
Katsoin valitettavan myöhään muita kuluttaja-arviointeja. Motorparts-Online näyttää omaavan varsin kehnot arviot toiminnastaan. Minulle jäi vahva kusetuksen maku koko touhusta.
Motorparts-Online pelaa hämärää peliä
Anonyymi-ap
1
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 108934
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693