Kulta ☺️❤️ mulla vaan on taas ollut vaikea käydä paikoissa missä on paljon väkeä niin siksi oon vältellyt noita kovin isoja paikkoja. Vaikeampi vaihe paniikkikohtausten suhteen 😦😧toivottavasti ymmärrät 🥺
En mä oikeasti sua välttele
13
376
Vastaukset
- Anonyymi
Mies kokee välillä samaa siksi kai emme näe vaikka halua olisi tuntuu että antaa liikaa periksi paniikille.
- Anonyymi
Mäkin olen kärsinyt paniikkihäiriöstä. Kofeiini aiheuttaa/laukasee btw., jos et tiennyt ja yllättävää kyllä banaani voi myös.
- Anonyymi
Minä en kärsi paniikkihäiriöstä.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kenelle nämä sydämet on? Jos minulle, päästin jo irti tietystä henkilöstä. En koen häntä enää ns. minun ihmiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle nämä sydämet on? Jos minulle, päästin jo irti tietystä henkilöstä. En koen häntä enää ns. minun ihmiseksi.
En koe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et koe?
- Anonyymi
Oikeasti sinun seurassa koen oloni turvalliseksi vaikka vähän jännittäisikin niin silti ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Paniikit on kyllä tosi ikävä ja hirveä vaiva, voimia sulle ja toivottavasti olo helpottuu ja pääsisit taas liikkumaan paremmin. Rauhaa yöhön! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
- Anonyymi
Kiitos 🤗Rauhallisia ja levollisia unia sinnekin ☺️🙏
- Anonyymi
Minä ainakin ymmärrän oikein hyvin. Tänään kun lähdin kauppaan, niin päätin etten hermostu. Onneksi siinä isommassa kaupassa ei ollut paljon väkeä. Olin tosi iloinen ja vähän itsestäni ylpeäkin, etten joutunut paniikkiin. Olin ihan rento. Tuntui että siedätin itseäni vähitellen ulkomaailmaan.
Mutta ei se aina noin mene, ei todellakaan. Joskus vaan tärisen ja kouristelen ja henki salpautuu, ennen kuin pääsen edes ulko-ovesta ulos. Aina en pääse ollenkaan siitä ulko-ovesta ulos. Jos on ns. lähdettävä, olen silloin tällöin ottanut beetasalpaajaa, vaikken lääkkeistä pidäkään. Välillä mietin, miten vaikeaksi elämä on käynyt viime vuosina ja miten paljon olen syrjäytynyt. Tsemppiä aloittajalle, pienesti, hitaasti liikkeelle ja siitä se lähtee ☺️- Anonyymi
Hyvä sinä, onnistumiset luovat toivoa jatkon suhteen... ☺️Kiitoksia! Tsemppiä sinullekin, selvisit hienosti nytkin joten selviät jatkossakin, vaikka se paniikki tulisikin siitäkin selvitään, eihän se maailmanloppu ole 💛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sinä, onnistumiset luovat toivoa jatkon suhteen... ☺️Kiitoksia! Tsemppiä sinullekin, selvisit hienosti nytkin joten selviät jatkossakin, vaikka se paniikki tulisikin siitäkin selvitään, eihän se maailmanloppu ole 💛
Kiitos 🥰 Ei ole maailmanloppu, ei olla urheilukisoissa eikä missään muussakaan kilpailussa ☺️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762241Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611850Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59844- 70818
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713