Nyt meni yöunet todella

Anonyymi-ap

Onko täällä ketään enää?

30

321

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä ne unet vei 😔

• Anonyymi

Vaikea selittää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea selittää...

No sit on paha tietää mitä haluut!
        Miks kysyt onko ketään täällä ja etenkin miks ton mainitsit edes?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sit on paha tietää mitä haluut!
        Miks kysyt onko ketään täällä ja etenkin miks ton mainitsit edes?

No sori sori. Olen hiljaa tästä eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sori sori. Olen hiljaa tästä eteenpäin.

En mä niin sanonut.
        Älä ole hiljaa.
        Ehkä mä vaan sitten oon hiljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä niin sanonut.
        Älä ole hiljaa.
        Ehkä mä vaan sitten oon hiljaa.

Ei sun tarvi olla. On aika sekavat fiilikset. Kaipailen mutta järki sanoo ettei siitä ikinä voi tulla mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sun tarvi olla. On aika sekavat fiilikset. Kaipailen mutta järki sanoo ettei siitä ikinä voi tulla mitään.

Tiedän tunteen täysin 💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän tunteen täysin 💔

😞❣️💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😞❣️💔

Toivottavasti saisit sen miehen kanssa jotain edistymään tai jotain....... 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän tunteen täysin 💔

Mullakin on täällä jossakin
        Ihan ypöyksin just toi olo.
        Sydan itkee mut järki tietää
        Et mun on vain lopetettava täma
        Ja se on kjmmankkn parhaaksi
        Vaikka intohimo lähterkin
        Samalla .
        Sinä voit toki löytää jokun muun
        sinun kuvioihisi eli sulla ei ees
        Käy nii ku mulla.
        Voisin kotaa paranella itseä
        Et olisin upesmpi mutta aika ei riitä
        Musta tulee sokee.
        Ja nyt just en kelpaa.
        Pää kyllä meinaa hajota kun aina sams
        Syy oon liian miesmäinen
        Kaunlttaret saa rakkauden jota mki olisin tarvinnu edes kerran 20 vuodes kunolla
        Sen suiasn vain pelkkää paskaa.
        Olisin luulu et edes sulla on palit nut ei ollu.

Vitiuttaa kunnhalisin nuorena pitköks
        Et selviin hengis siloin kovista oloists.
        Aikuisrna siitö ei ollu ku haittaa
        Maki hluasin olla raksstettu nikku ksikki pienet ihmiset on prkl enkä milää hylkiö aina

Mut joo pääsette kaikki musta eroon
        Hyvösti varsinki J
        A-nainen

Sillä sipuli
        Naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin on täällä jossakin
        Ihan ypöyksin just toi olo.
        Sydan itkee mut järki tietää
        Et mun on vain lopetettava täma
        Ja se on kjmmankkn parhaaksi
        Vaikka intohimo lähterkin
        Samalla .
        Sinä voit toki löytää jokun muun
        sinun kuvioihisi eli sulla ei ees
        Käy nii ku mulla.
        Voisin kotaa paranella itseä
        Et olisin upesmpi mutta aika ei riitä
        Musta tulee sokee.
        Ja nyt just en kelpaa.
        Pää kyllä meinaa hajota kun aina sams
        Syy oon liian miesmäinen
        Kaunlttaret saa rakkauden jota mki olisin tarvinnu edes kerran 20 vuodes kunolla
        Sen suiasn vain pelkkää paskaa.
        Olisin luulu et edes sulla on palit nut ei ollu.

Vitiuttaa kunnhalisin nuorena pitköks
        Et selviin hengis siloin kovista oloists.
        Aikuisrna siitö ei ollu ku haittaa
        Maki hluasin olla raksstettu nikku ksikki pienet ihmiset on prkl enkä milää hylkiö aina

Mut joo pääsette kaikki musta eroon
        Hyvösti varsinki J
        A-nainen

Sillä sipuli
        Naiselta

Öitä, hyvästi…

Olen tämmönen, ja hyvä tietää etten kelpaa☺️ löydät kyllä nätimmän ja nuoremman

• Anonyymi

On parempi ajatella niin, että hereillä olevia on aina paikalla, kuin ajatella, ettei ole.

• Anonyymi

Joo, ei tuu kessää....

• Anonyymi

Kyllä se kessä tulee, ja maailma pyörii radoillaan, riippumatta yhtään mistään tai kenestäkään.
      Näin nimitäin on. Kyse on vain siitä tuleeko sinun kesäsi, vaiko elämäsi kesä...

• Anonyymi

Epäilen suuresti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen suuresti...

Epäile rauhassa.

• Anonyymi

Apostolin jälkeen todennäköisesti ei ole. Nosta pipoa tekstille ja kunnioita elämää. Nuoruus huoruus ja haureus ei ole mitään. Yksikään ei pärjää ja selviydy jos teet parannuksen. Tämä on tärkeintä nykyäänkin

• Anonyymi

Miuta on lykästäny. Alan olla täydellisen vakuuttunut asioista.

• Anonyymi

Toivottavasti voit levätä päivällä👍

• Anonyymi

Voin onneksi. Jotenkin ylikierroksilla nyt.

• Anonyymi

en ihmettele yhtään eihän teidän elämässä ole mitään rehellistä näkymää oikeille Hyvän tuloille moraalisesti oikein toiminnalle. Porukkanne ja toimintanne on täysin saastunutta. Ja sisimpänne sitä myötä myös.

• Anonyymi

ei kukaan niitä naisia halua elämäänsä myöskään kun estävät ja varastavat ja tekevät kiusaa. Äijiä juostaan karkuun ettei joudu niiden paskan kantajiksi ja mitä saavat aina joku hakattavana ja ottamassa paskaa. Ei kauhean kestävää, moraalisesti päivä valoa kestävää tai eteen päin vievää. Jos tuommoisen elämän valitsee, katselee loppu elämänsä olan yli ja hakkaa pelosta kaikkia ja, saa, aina jostain karman myötä nenilleen teoistaan ja muiden estämistä ja alashakkaamisesta.

• Anonyymi

että jos joskus ajattelitte että kaksoisliekki, tuossa teille mietittävää. Se jos ei anna, sen kestää, se että vie ja vielä muille, sitä ei monikaan kestä. Muista se. se jos luulee että voi hallita jonkun elämää luvatta, hakea huonoa paikkaa jotta muut hyötyy, ei tuo hyvää kellekään. Teidän tyyli on huonoa ja rahaa, estävää, ja töitä estäviä. Ja näkyy myös yleisessä kaaoksen lisäämisessä, lisää köyhyyttä, sairauksia ja rikollisuutta, itsemurhia ja kaikkea huonoa.

• Anonyymi

sen lisäksi saa ihmiset tekemään vähemmän lapsia, åilaatte myös perhe elämää, tuotte huonoa ja jännitystä ihmisten kotiin, estötte ja huinonnstte perheen ja työn yhdistämistä, estätte ulkomaan kauppaa, estötte hyvän kuvan antamista Suomesta. Estötte sosiaalisia suhteita, oikeita ystävyyksiä, ihmissuhteet on teille pakollinen hyödyn haku kun estätte muita tapoja tehdä moraalisesti oikein rahaa. estätte ihmisiä saamasta hyvää elintasoa, estätte moraalisesti oikein tehtyjä saavutettuja unelmia, onnistumisia, vapauden ja elämä ilon tunteita. Teette kaikki väärin. Ette kuuntele mitä ihmiset haluaa, hakkaatte niitä ja toivotte jospa ne luovuttaa ja ajattelee kuten me. ette tunne ihmisarvoa, moraalia ja taitoja edetä elämässä oikein ette usko saavutuksiin jotka ovat tulleet oikein.

• Anonyymi

Edelleen lääkepäissäni

• Anonyymi

Älä narraa. Et ole ap. Minä olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä narraa. Et ole ap. Minä olen.

En olekkaa?mä nukuin kyllä kiitos pilsuje

• Anonyymi

teidän toiminta tarjoaa paljon mahdollisuuksia psykppasttoselle toiminnalle, teette työelämästä kuin kopion mafiasta tai rikollisjengistä sillä erotuksella että voi lähteä mutta vielä hakataan perään. ihmiset ovat teille kuin riistaa, on metsästyskausi ja joukolla ammutaan ja saalistetaan ruokaa. saalistusluvat ja salametsästys. uhanalaiset ja ylisuuret määrät.

• Anonyymi

teidän ajattelumalli on hyvin sairas, ehkä sotien jälkeen psyykkisten ongelmien ja talousongelmien myötä on kehittynyt ajatus, että yksi hakataan ja niin monet voi selvitä. Ja kun vanhempia kunnioitetaan ja saavat perintöä näin tehdään. Onhan tuo vuonna 2025 täysin sairas ja, psykopaattinen ajattelumalli, joho haetaan mausteita historian fantasiasta. Pelosta otetaan helvettu mukaan, millä haetaan buustia alistamiseen ja hallitsemiseen. Älkää pitäkö orjia, antakaa ihmisten elää ja tehdä rahaa ha opettajaa kuye Jeesus opetuslapsiaan mikä on oikeaa ja moraalisesti kestävää.

• Anonyymi

Suomi nousee että kansa tekee töitä, perustaa yrityksiä ja tekee lapsia. Eduskunta säätää lait jotka tukee tämmöistä toimintaa ja antaa rahaa tähön ja ottaa veroina takaisin 🙂 ei Suomi kouse sillä että kansalaiset tappelevat ja uhraavat toisiaan, syövät toisiaan ja ampuvat ja, estävät toistensa elämää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2231
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1830
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe