Kuin säälittävää
ja kuin **tun nolo
ja tyhmä ihminen voikaan olla...
Edelleen laittelen sulle viestejä.
Edelleen itken ja kaipaan sua.
Edelleen odotan ihmettä tapahtuvaksi,
että soittaisit tai laittasit viestiä:
- oon nyt täällä pihalla tuutko hakee sisälle?
- Oon tulossa...
- Mitä pakkaan mukaan kun tuun?
Jos kysyisit tarviiko kaupasta hakea jotain tullessa niin sanoisin että jotain naposteltavaa ja juomaa että ei tarvii vrk tai kahteen liikkua mihkään.
Ja sanoisit myös "kulta" tai "kultanen" jollekin siellä....
Tulisitpa murustelemaan tänne.
Kaikki paitsi sydän....
Miehelle tärkeälle 💗
Kaikki paitsi sydän.....
8
339
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis viesti...💗
- Anonyymi
Kiitos❣
Ehkä joskus unohdan ja on helpompi olla.
Ehkä tai sitten ei, niinku vähän pelkään....
💬
- Anonyymi
Kunnioita elämää. Nuoruus huoruus ja haureus ei ole mitään. Yksikään ei pärjää ja selviydy jos teet parannuksen. Tämä on tärkeintä nykyäänkin.
- Anonyymi
Voit samantien häipyy huorittelemasta siitä!
Tai ensin vaik perustella noita...
-miten en kunnioita elämää?
- huoruus ja haureus liittyy muhun miten?
- Mikä parannus pitäis tehdä?
- Anonyymi
Alan onanoimaan. Jatkapa siitä.
- Anonyymi
Onko pakko olla tollanen?
Sotke omia juttujas jos haluut mut älä mun.
- Anonyymi
Tuossa aloittajan tekstissä ei ole mitään säälittävää. Nuo kertovat, että hän tarvitsee rakkautta ja turvallisuutta. Aivan kuten jokainen ihminen.
❤️- Anonyymi
Kiitos ❤
Ja samassa myös Anteeks!
Mä en osaa tai pysty jostain syystä sanomaan muuta sulle. Se kertoo mulle sen että sä et ole vaan joku random Anonyymi.....
Mut ei enempää, ikävä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762241Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611850Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59844- 70818
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713