Perussuomalaisille !
Vastaukset 11
- Anonyymi
Kuinka paljon eroa loppujen lopuksi on kokoomuksella ja PS:llä ?
Jo 2013 kokoomusnuoret vaativat sävyltään äärioikeistolaisessa
tavoiteohjelmassaan kansanryhmää kiihottamisen sallimista.
Samaan aikaan Halla-aho aikoi laatia lakialoitteen rasististen
herjausten laillistamisesta eli panettelevien mielipiteiden rangaistavuuden
poistamista.
Lisäksi kummankin puolueen politiikka perustuu äärioikeistolaiseeen populistiseen paniikinlietsontaan ja uhkailuun.
Kokoomuksellahan on oma "persusiipensä", joista yksi henkilö siirtyi PS:ään.
Suomen Sisu on kertonut, että Suomen Sisuun kuuluu jäseniä muistakin
puolueista kuin PS:stä. Kokoomus näyttää ilmeiseltä.- Anonyymi
Jos Persut kuihtuu, voi tilalle nousta tuo. Vanha vainooja, kavala kauhea, Kepu. 😭😭😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Persut kuihtuu, voi tilalle nousta tuo. Vanha vainooja, kavala kauhea, Kepu. 😭😭😭
Ei kepukaan ole niiiin karsea kuin PS - Kepu pettää yleensä vaan omiaan. PS petti
koko kansan - rikkaita lukuunottamatta.
Kepu ei myöskään ole uusnatsipuolue. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun nousee ohi PS:n. Mitään niin kar-seaa ei ole kuin PS.
- Anonyymi
Kokoomus
- Anonyymi
Ihmisyyden toimeentulon vastainen
- Anonyymi
PS on hiuka pahemp, koska se on ihmisyydenvastainen puolue.
- Anonyymi
Pienenee ko pyy maailmanlopu erel. kihi kihi.
- Anonyymi
Eipä juuri mitään.
- Anonyymi
Samanlaisia rosvoja ja varkaita ja verenimijöitä.
- Anonyymi
Vain noin 90 % suomalaisista on persujen kanssa samaa mieltä.
PS kannattajineen on pieni vähemmistö, jolle ei kannata antaa
mitään arvoa, ei sillä ole merkitystä loppupeleissä.
Persujen peli on pelattu, ne kaivavat poliittista hautaansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560