Menestyksen salaisuus

Anonyymi-ap

Voin vakuuttaa että moni on kysellyt neuvoa minulta naisen hankintaan.
He haluavat tietää miten voi saada luonnon kauniin naisen, kuten minä olen saanut. Yhtä kaunista ei tietenkään ole mahdollista saada, sillä vaimoni on kaikkein kaunehin kedon kukkasista ja kun hän laittaa tekohampaat suuhun ja hymyilee, niin kaikki kedon kukkaset hymyilee kerallaan.
Olen paljastanut salaisuuden kolmellekymmenelle parhaalle kaverille, jotka oli eilen saunassa meillä ja söitiin hunaja lohta savu krillissä ja sisälmys fileitä, taisi olla
vogue-härkää. Oli tarjouksessa Myyrmannissa 3,95 kilo. Savustettiin sekin.

Salaisuus ei piile lompakossa. Rahalla ei naista saa, sillä saa vain naisen jolla on pää tehty rautalangasta ja täyte aineista ja tisulit on tyroksia. Salaisuus ei piile hampaissa. Minulta lähti hampaat Kouvolassa krillillä jo 1978 vuonna, kun sutkautin nokkelasti edessä seisovalle karpaasille että "Mene sinä pallomaha helvettihi siitä".

Salaisuus ei piile peilisalivartalossa, sillä sellaisella ei saa niin älykästä vaimoa kuin minulla on. Vaimoni on pankkineiti ja sairas hoitaja, joka opettelee vantaalaisia numeroita nyt 51 vuotiaana. Jyväskylän numeroita hän ei ehtinyt opetella, sillä me asuttiin siellä vain 17 vuotta.

Salaisuus piilee tuuheassa testosteroni tukassa, föönissä ja permanentissa. Ne tuo miehelle naisten seka hakuun tarvittavan itse varmuuden, joka näkyy naamasta ja vetoaa vastakkaisen suku puolen vauva kuumeeseen. Permanentin tulee olla mahdollisimman muhkea https://ibb.co/ntvmYq2
Käyn kaksi kertaa kuukaudessa parturissa. Suosittelen simonkylän maailman parasta parturia Salon Tuhnupierua, jossa kaksi saa yhden hinnalla toinen lukia lehtiä sillä aikaa kun toista föönätään.

En suosittele permanenttia kaljuille peilisalipelleille. Se ei auta mitään kun on sydänkin mennyt rempalleen kuntoillessa.

Minulla on lisäksi luonnonkiharat sääret ja selkäranka.

https://ibb.co/ntvmYq2

2

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51