Taas tarvittiin nainen sanomaan totuus. Miehet, nuo Suomen vallassa olevat oikeistolaiset päättäjät, eivät ressukat, uskalla sanoa niinkuin asia todellisuudessa on , eli USA ei ole enää liittolainen Suomelle , eikä varsinkaan luotettava sellainen. Se on totuus , eikä muuksi muutu. Luottamus on menetetty ja sitä ei saada enää samanlaiseksi koskaan. Ei koskaan.
Ohisalo sanoo niinkuin asia on
Anonyymi-ap
3
69
Vastaukset
- Anonyymi
Stubb,Häkkänen, Orpo ja Valtonenkin ovat niin rähmällään Trumpin edessä, että ihan huvittaa. Kylläpä heillä onkin kohta polvet ruvella. Raukoilla.
- Anonyymi
Näinhän se on . Ukot ovat pelkureita, monessa asiassa.
- Anonyymi
Trump on persu. Persut ovat Trumpin suurimpia faneja. Yhtä tyhjäpäitä kaikki. Kyllä jenkit vielä häpeävät pressaansa. Niinkuin suomalaiset häpeävät persuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195