Näin sanoo lääkäri Ilta-Sanomissa että kannattaa katsoa mitä syö
Tämä pitää kyllä paikkansa, loimaallakin on paljon liian lihavia ihmisiä. Varsinkin kun katsoo loimaalaisia nuoria. Mut ne käy hesellä ja vetää hampurilaisia ja ranskiksia
Suomalaiset liian lihavia
11
374
Vastaukset
- Anonyymi
Katsokaa - Kansanedustajia - siellä on Tosi-Lihavia Läski-Möykkyjä -
- SDP:n ja LaitaVasemmiston ja Vihreät (naiset) on - LÄSKI-LÄJIÄ - ?
- nimiä Ei kannata mainita, jokainen näkee ne Eduskuntalähetyksistä TV:stä - Anonyymi
Joo olen myös katsonut.
- Anonyymi
Terveelliset elintavat ja liikkuminen, ei tule painoa vaikka ikää tulee. Ei ole tähtitiedettä.
- Anonyymi
Kyllä se näin on ja syömättä voi oppia olemaan vaikka tekis mieli herkkua. Lääkäri Kirsi Pietiläinen on suunnilleen tota ajatusta vastaan, koska mm. meillä suomalaisilla huonot geenit, aivot pakottaa syömään jos yrittää laihduttaa ym.
Mä voin olla syömättä vaikka olis näläntunnetta tai ainakin mietin ensin onko oikeesti nälkä vai pitäskö esim. juoda, voisko olla suolanpuutetta. Helpompi olla syömättä kuin ahmia, toki tässä auttaa etten ylipäänsä ole niin perso ruualle kuin monet eikä kovaa näläntunnetta vaikka pitäisi
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se näin on ja syömättä voi oppia olemaan vaikka tekis mieli herkkua. Lääkäri Kirsi Pietiläinen on suunnilleen tota ajatusta vastaan, koska mm. meillä suomalaisilla huonot geenit, aivot pakottaa syömään jos yrittää laihduttaa ym.
Mä voin olla syömättä vaikka olis näläntunnetta tai ainakin mietin ensin onko oikeesti nälkä vai pitäskö esim. juoda, voisko olla suolanpuutetta. Helpompi olla syömättä kuin ahmia, toki tässä auttaa etten ylipäänsä ole niin perso ruualle kuin monet eikä kovaa näläntunnetta vaikka pitäisi
lajijasurisNo ei kai mitkään geenit syömään pakota, ihmiset itse sitä ruokaa tunkevat kitusiinsa. Mutta tosiaan, loimaalaiset naiset ovat liian lihavia jo ihan nuoresta pitäen.
- Anonyymi
Kovin suosittu se hesekin näyttää taas olevan, ei taida onnistua, että niistä ruuasta rasvaa ja suolaa vähentäisi?
- Anonyymi
Mut sitten on vielä paljo muuta: cokis, sipsit, kalja, suklaa&karkit, liikaa voileipiä jne
lajijasuris
- Anonyymi
Onpa kumma, että kaikki vassarit ja vihreät on lihavia, ootko ite persu., joitten joukossa vasta onkin ylipainoisia
- Anonyymi
Onko Loimaalla kehopositiivisuutta?
- Anonyymi
Ainakin nuoret naiset on Loimaalla liian pyöreitä. Reidet hinkaa yhteen kun kävelee ja iso takapuoli. Jo keskuskoulu lla on paljon tosi pyöreitä koululaisia. Nuoret on paljon ravintola farmissa syömässä ties mitä, eli burgereita
- Anonyymi
Mutta Farmi ei taida paljonkaan selittää lihomisia, vaan kyllä se on muu syöminen.
Miten niillä voi olla rahaa "paljon" syödä tuolla, ellei sitten ole nuoria töissäkäyviä...?
Netistä oon lukenut miten moni saa 300-400 euroo ruokarahaa kotoo, mutta mikäs töissäkävijöiden on käydessä kun sähkärit, putkarit, raksatyypit, teollisuudessa keskipalkkakin jo yli 3500€, tosin onkohan täällä.
Mä en ole vieläkään syöny listalta kuin lasten burgerin ja lasten lehtipihvin. Iso on ollut ajatuksissa jo monta kertaa esim. sunnuntaisin jos ei kotona ole mitään valmista eikä saa tehtyä. Olisin ehkä jo mennytkin jos olis auto vielä. Lounaalla ole joskus käyny kaupassa käydessä. Eilen viimeks mut kyl oli kävely tullessa tosi vaikeeta, ja joo vähän ärsytti "biisonit" -aattelin mennäkin jo sanoon vähän shut-up-now ym. Kyl mä itsekin puhun kovalla tai ehkä kuuluvalla äänellä (jos yritän puhua hiljaa, ääni käheytyy) ja tossa oli ns. liiallista nauramista ja sitten vähän muutakin, ei siis yksin eilinen kerta
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851536Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745