Hieno mainos Hesarissa
Voi näitä Elon päiviä
14
306
Vastaukset
- Anonyymi
Olettaisin että Tesla on jokin WC n puhdistukseen käytettävä pesuaine
- Anonyymi
Kateelliset vaan panettelee...
- Anonyymi
Kateelliset 🤣
- Anonyymi
Kuplalla ajava kuvittelee että joku on kateellinen 💩
- Anonyymi
Sulla ei taida olla ku polkupyörä jos sitäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla ylimääräistä polkupyörää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko laihdutuskuuri paikoillaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla ylimääräistä polkupyörää
Pikku persuilla on kova jano pitää juoda mahdollisimman paljon 🤣 että jaksaa juoda taas lisää ja tarpeeksi useasti pohjattomaan kuiluun
- Anonyymi
Vasureiden ajama poikotti
- Anonyymi
Aja sinä omaas manifestiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aja sinä omaas manifestiä
Lue lehtiä
Vasemmistoliiton europarlamentaarikot esittivät perjantaina Teslojen myyntikieltoa Euroopan unionin alueella vastakeinona Trumpin EU:lle määräämille 25 prosentin tullimaksuille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue lehtiä
Vasemmistoliiton europarlamentaarikot esittivät perjantaina Teslojen myyntikieltoa Euroopan unionin alueella vastakeinona Trumpin EU:lle määräämille 25 prosentin tullimaksuille.Mikähän tässä on oikein idea ? Voipi verrata siihen että jos naapuri ajjaa humalassa pittää alakot sulukee
- Anonyymi
Sähköauto monella kullin jatke.
- Anonyymi
Vähän kuin pankin omistus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295614Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512890Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3111447Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601239
- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221148