Hullun Bongaus.

Numba 👍
Olet todellakin bongannut mielipuolen tai kaksi, mulle yhdentekevää onko kyseessä yhden miehen teatteri, vai onko Tyttö ja Hukkapala eri.
Sinä olet aikaansaanut niin syvän joka päivä verisiä kyyneleitä tihkuvan viillon pieneen sieluun, että sen oireilu ei tule koskaan päättymään.

Omalta osaltani totean hissipierun arvoiselle huippu-urheilijan näköiselle Tyttö 2010 Neitinen 99, 9% naiselle joka joutuu elämään miehen kropassa piikitellen itseensä mieshormooneja, että on sulla idiootti todella vakavia ongelmia itse itsesi kanssa.

4

183

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo saavat mitä tilaavat, ei niitä ole kuin nämä kaksi, laiffila ja 2010, todennäköisesti vielä laiffila on 2010 kattilasta, mutta pähkinöitä ne kumpikin syöttää, hätäänsä oraville.

• Anonyymi

Pääosasta vastaa tämä kattila laiffila, joka on täysin toivonsa menettänyt todennäköisesti laitosasukki, mutta tärkeää asiaa kummallakin on joka päivä palstalle, ympyrä vaan laajenee kun edelliset herjat eivät tepsi, minä olen niin laiska että en jaksa keksiä joka päivä uusi herjoja, joten käytän hyväksi havaittuja, heidän itsensä kertomaa.

• Anonyymi

Mielikuvitusolento havahtui 40 litran puurokattilassa kuin Karpo Hannu jolla oli aina asiaa. Karpo oli aina pienten ihmisten puolella ja yleensä haastatteli sellaisia Pasasen näköisiä ladamiehiä joille oli myyty koiranmakkaraa kaupassa, kun piti olla bratwurstia.
      Senssu puolestaan on Pasasen asiamies, kun ei mielikuvitusolennolla voi omaa asiaa ollakaan.

• Anonyymi

Luulenpa että tuossa kattila laiffila on ripaus totuutta, herää vaan kysymys onko laiffila 2010 luoma mielikuvitus olento, kattilasta...palanutta puuroa, koko rahalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      166
      1411
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      115
      1068
    3. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      37
      855
    4. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      13
      833
    5. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      54
      745
    6. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      731
    7. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      70
      718
    8. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      33
      674
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      25
      669
    10. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      70
      661
    Aihe