Numba 👍
Olet todellakin bongannut mielipuolen tai kaksi, mulle yhdentekevää onko kyseessä yhden miehen teatteri, vai onko Tyttö ja Hukkapala eri.
Sinä olet aikaansaanut niin syvän joka päivä verisiä kyyneleitä tihkuvan viillon pieneen sieluun, että sen oireilu ei tule koskaan päättymään.
Omalta osaltani totean hissipierun arvoiselle huippu-urheilijan näköiselle Tyttö 2010 Neitinen 99, 9% naiselle joka joutuu elämään miehen kropassa piikitellen itseensä mieshormooneja, että on sulla idiootti todella vakavia ongelmia itse itsesi kanssa.
Hullun Bongaus.
4
55
Vastaukset
- Anonyymi
Joo saavat mitä tilaavat, ei niitä ole kuin nämä kaksi, laiffila ja 2010, todennäköisesti vielä laiffila on 2010 kattilasta, mutta pähkinöitä ne kumpikin syöttää, hätäänsä oraville.
- Anonyymi
Pääosasta vastaa tämä kattila laiffila, joka on täysin toivonsa menettänyt todennäköisesti laitosasukki, mutta tärkeää asiaa kummallakin on joka päivä palstalle, ympyrä vaan laajenee kun edelliset herjat eivät tepsi, minä olen niin laiska että en jaksa keksiä joka päivä uusi herjoja, joten käytän hyväksi havaittuja, heidän itsensä kertomaa.
- Anonyymi
Mielikuvitusolento havahtui 40 litran puurokattilassa kuin Karpo Hannu jolla oli aina asiaa. Karpo oli aina pienten ihmisten puolella ja yleensä haastatteli sellaisia Pasasen näköisiä ladamiehiä joille oli myyty koiranmakkaraa kaupassa, kun piti olla bratwurstia.
Senssu puolestaan on Pasasen asiamies, kun ei mielikuvitusolennolla voi omaa asiaa ollakaan.- Anonyymi
Luulenpa että tuossa kattila laiffila on ripaus totuutta, herää vaan kysymys onko laiffila 2010 luoma mielikuvitus olento, kattilasta...palanutta puuroa, koko rahalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1717040Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2651783- 671264
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641157- 671146
- 541134
Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931092Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau51088Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti501059- 361016