Siksi suutuin ja estin, sekoilen kun rakastan (päihteet), auttaa hetkeksi. Mua niin surettaa tää kaikki et ootan vaan kuolemaa. Oot sanonut ettei voida olla koskaan pari, vaik rakastetaan toisiamme niin paljon, et harva sen pääsee kokee. Ja itestä mikään ei oo mahotonta, ymmärrän sua silti.
T: erikoistyttösi S. ♡
Anteexi ;C
Mies sori, rakastan sua liikaa
7
257
Vastaukset
- Anonyymi
Älä kuole.
Ja koita päästä yli siitä miehestä.
🐰 - Anonyymi
Haiskahtaa ihan identiteettikriisiltä. How how.
- Anonyymi
Nothing is over. Jos itse olisit yhtä avoin tunteista minua kohtaan, niin mäkin saattaisin seota siitä. Jo se, että tiedän meidän emotionaalisen yhteyden ja sun seksuaalisen halun mua kohtaan, saa mut melkein hulluksi. Tiedän, että suorempi viestittelyni tekee sun olemisesta paradoksaalisen. Mutta en osaa olla heittämättä lisää löylyä. En vain osaa. On se sitten joku panomiesvietti tai mikä tahansa, niin en vain osaa.
Joko en halua tutustua ollenkaan tai sitten niin täysillä kuin sielusta lähtee. Täysin liioittelematta, niin kyllähän meidän seksi olisi herkkyytemme ja tunnteyhteydemme takia parempaa ja suurempaa kuin 99,9%:lla ihmisistä. Pitäisikö vain molempien hypätä uhkarohkeasti tornadon keskelle ja antaa sen vain tehdä sen mitä se tekee, tuleepa lopputulokseksi mikä tahansa?- Anonyymi
Mut mä oon ollut se joka sulle kertoo elämästään. Sä pidät omasi salassa. :c -s-
Oisin vaan sun kaa, enkä ikinä pettäs sua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut mä oon ollut se joka sulle kertoo elämästään. Sä pidät omasi salassa. :c -s-
Oisin vaan sun kaa, enkä ikinä pettäs sua.Aletaan kommunikoimaan oikeassa elämässä, niin kerrotaan molemmat kaikki elämistämme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aletaan kommunikoimaan oikeassa elämässä, niin kerrotaan molemmat kaikki elämistämme
Alota sä nyt täl kertaa. Oon nolannut itteni niin monta kertaa sulle itseni viesteil ja videoil, etten uskalla enää/just nyt. Ole sä rohkea jo tänään. Rakastan sua. Meil on sama alkukirjaimet. T: aloittaja
- Anonyymi
Minä ainakin haluaisin heittäytyä.
Sivusta S->J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013098GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521045Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24791