Tutkijat uskovat, että maailmankaikkeuden kuolema on yllättävän lähellä. Se voi tapahtua jopa meidän elinaikanamme. Tieteen Kuvalehti
Noin suuriin, mahtaviin ja älyllisiin ajatuksiin ei kykene edes lieksalaiset tutkijat! 🤣
Ai niin, mutta ei sovi unohtaa näitäkään kaikkein luotettavimman tuntuisia profeettoja!
Varma maailmanloppu nimimerkki TJT2:n mukaan 31.12.2028
TÄYSIN VARMA maailmanloppu kirkkoherra Bergin mukaaan. 31.12.2040
Maailmankaikkeuden kuolema voi tapahtua jopa meidän elinaikanamme
9
235
Vastaukset
- Anonyymi
Kosminen juustonaksu, tämä on jo liian tieteellistä minulle 🫤
- Anonyymi
Tosi kauhea skenaario. Aikaa on enää öpauttiarallaa 60 MILJOONAA vuotta. Saattaa kyllä olla myös muutama miljardi vuotta.
Kuolen pois jonain päivänä, en jää tänne kitumaan ja oottelemaan maalilaalimaalilaalimaalilaaliman lopetusta.
Työ ootte joutavampia, ootelkeehan työ.
- Anonyymi
Olen kokenut tuhansia maailmanloppuja. Nyt olen loppuunpalanut työtön.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Poistaja on kokenut loppunsa tulleen maailmassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistaja on kokenut loppunsa tulleen maailmassa
Onko kuolema ketjutettu?
Ensin minä, sitten sinä ja vasta sitten hän,
Kuolemmeko, kuoletteko ja hekin kuolevat
Kaikkialta loppuu kaikki ja
Sitten alkaa..
- Anonyymi
Linkola sanoi että ihmiskunta häviää 100 vuodessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522045
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271250Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.901107- 113938
- 35918
- 63875
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31849Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21785Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58769Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711