Paheksuntaa vai kateutta?

Anonyymi-ap

Onko kuusikymppinen nainen pitkine luonnonkiharine hiuksineen outo ilmestys vai miksikö tuijotetaan? Pitäisikö kyniä tukka lyhyeksi että ei ainakaan kukaan kadehtisi. Muuta kaunistusta ei vanhalla naisella sitten enää olisikaan. En toivo tähän sopimattomia kommentteja, ainoastaan jos jollakin vastaava kokemus.

49

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuusikymppinen ei ole vanha. Tuijottajat ovat yleensä juntteja.

• Anonyymi

Kiitos😊

• Anonyymi

Kuusikymppinen ja luonnonkiharat, ihanaa..., mutta se jatkuva ryyppääminen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuusikymppinen ja luonnonkiharat, ihanaa..., mutta se jatkuva ryyppääminen...

En käytä alkoholia enkä tupakoi, miten sinä itse?

• Anonyymi

Jospa oot paksu lyllerö, sitä ne tuottaa ei hiuksia!

• Anonyymi

Nykyisin joka toinen on ylipainoinen, joten mitä tuijottamista siinä olisi? Hiuksista nyt on kysymys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyisin joka toinen on ylipainoinen, joten mitä tuijottamista siinä olisi? Hiuksista nyt on kysymys

Ainakin ihmettelemistä jos jaksaa hiukset huolehtia muttei kroppaansa. Mässytetään hampurilaisia kaljan kera, läskit vaan löllyy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin ihmettelemistä jos jaksaa hiukset huolehtia muttei kroppaansa. Mässytetään hampurilaisia kaljan kera, läskit vaan löllyy!

Olen kyllä normaalipainoinen ja liikun paljon enkä ole baarikärpänen. Mutta kaunis en ole, ainoastaan hiukset luonnonkauniit. Pukeudun myös urheilullisesti , joten kuvauksesi ei sovi minuun

• Anonyymi

Blondina on kivempaa ..🧝‍♂️🌷

• Anonyymi

Olen brunette ollut ikäni ja pitkähiuksinen ( usein puolipitkät)

• Anonyymi

Jospa olet niin Kaunis.

• Anonyymi

Voi kumpa olisinkin, mutta en ole.

• Anonyymi

Pitkät kauniit hiukset kehystävät rupsahtaneita kasvoja... siksiköhän herättää kummastusta

• Anonyymi

Takaa kaunis ja kun kääntyy niin näkyykin vanhuksen kasvot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä se, mutta mitä ihmettelemistä siinä on? Onko tukan siis oltava lyhyt jos on vanha? Mitä mieltä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis on outoa jos vanhassa ihmisessä on vielä jotain kaunista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäkö se onkin. Mutta miksi oletus että vain nuorella saisi olla kauniit pitkät hiukset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis on outoa jos vanhassa ihmisessä on vielä jotain kaunista?

Kaikki on kaunista vanhuksissa,ei ole potoksihuulija,eikä silokonitissejä,tekoripsiä.Vanhukset ovat ihania.Ps.60v.ei ole kyllä vanhus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on kaunista vanhuksissa,ei ole potoksihuulija,eikä silokonitissejä,tekoripsiä.Vanhukset ovat ihania.Ps.60v.ei ole kyllä vanhus.

Hienosti oivallettu😊 Sitä sukupolvea olen minäkin että kaikki on luomua😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Takapuoli on paras puoli. Pepun ympärys 90cm, hoikat, suht pitkät jalat. Suomalaista naista keskivertoa pidempi; 168cm, pitkät, paksut hiukset. Ei ylipainoa vaan hoikka. Mutta kasvoissa näkyy ikääntyminen ja liikkeessä sairaudet. Ei tee enää mieli laittaa korkkareita jalkaan, reuma on tehnyt tehtävänsä. Ei enää laiteta korkkareita kattoon. Pitkistä hiuksista ei tarvitse olla kateellinen, vaativat enemmän hoitoa, ovat hankalat pestä ja selvittää. Kuivuvat hitaasti ja ovat silmillä jos et asettele niitä. Pitkiä hiuksia löytyy vaatteista ja lattialta. Ja kaikille hiukset kasvavat ellei ole jotain sairautta. Toisille paksut, toisille ohuemmat. Sitä emme saa itse valita. Kyllä mummollakin saa olla pitkät hiukset, eikös vaan. Ainakin niin pitkään kun itse jaksaa huolehtia niistä. Ja tietääkseni haudassakin hiukset kasvavat, samoin kynnet. Tyhjän päiväistä jorinaa mutta ajankulua, kiitos siitä.

• Anonyymi

Edesmenneellä Aira Samulinilla oli upeat hiukset vanhanakin, yli yhdeksänkymppisenä. Mutta hän olikin julkkis ja muutenkin rohkea tyyliltään. Myös Einillä ihanat hiukset, mutta hän muutenkin hurjan kaunis

• Anonyymi

Monilla vanhemmilla julkkisnaisilla pitkät hiukset, mutta yleensä he ovat muutenkin kauniita eikä synny ristiriitaa koska koko olemus sopusoinnussa

• Anonyymi

Takaa niinku marilyn,eestä niinku esa pakarinen

• Anonyymi

🫣😬😬

• Anonyymi

Naisten päivän höpinöitä..... öitä🥱

• Anonyymi

Ei kuulu kellekään minkälaiset hiukset kenelläkin on,Jokaisen omavalinta mistä tykkää.Minun lapsuudessa oli kaikilla vanhemmilla naisilla pitkäthiukset..Naisille kuuluu pitkäthiukset,olipa vanha tai nuori.

• Anonyymi

Olet oikeassa.

• Anonyymi

Siis naisillahan on ollut aina kautta ihmishistorian pitkät hiukset! Lyhyet vasta 1940 luvulta lähtien tai olisko se muotioikkukausi vähän aiemmin 1920 jolloin oli lyhyet mutta vakio että naisilla ollut pitkät hiukset.

Maailma on kyllä kummalliseksi mennyt kun nyt naiset haluaakin olla miehiä yms. Ja pitkiä hiuksia joutuu selittelemään 🤨 En naisena ymmärrä ollenkaan kun olen itseni 100% naiseksi aina mieltänyt. Minäkin 60-kymppinen ja pitkät hiukset ja sellaisena ne pidän. Enkä ole lihava ja terveet elämäntavat myös ehkä en vielä niin vanhan näköinenkään sehän tulee sieltä geeneistä sekin.

Tämä ulkonäkökeskeisyys on ihan sieltä sanonko mistä! Jokainen on omanlaisensa ja hyväksyttävä ei tarvii olla mikään instabeibe tms. itseään koko ajan esille tuova ja huomiota hakeva. Tämä superpinnallinen some voi että!

On hämmentävää mihin maailma menossa kun pitäisi kaikkien mennä johonkin kummaan muottiin nykyään. Olen suht perinteinen muutenkin ja nämä nykyiset sukupuolikeskustelut ym. on kyllä … 😵‍💫😱😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis naisillahan on ollut aina kautta ihmishistorian pitkät hiukset! Lyhyet vasta 1940 luvulta lähtien tai olisko se muotioikkukausi vähän aiemmin 1920 jolloin oli lyhyet mutta vakio että naisilla ollut pitkät hiukset.

Maailma on kyllä kummalliseksi mennyt kun nyt naiset haluaakin olla miehiä yms. Ja pitkiä hiuksia joutuu selittelemään 🤨 En naisena ymmärrä ollenkaan kun olen itseni 100% naiseksi aina mieltänyt. Minäkin 60-kymppinen ja pitkät hiukset ja sellaisena ne pidän. Enkä ole lihava ja terveet elämäntavat myös ehkä en vielä niin vanhan näköinenkään sehän tulee sieltä geeneistä sekin.

Tämä ulkonäkökeskeisyys on ihan sieltä sanonko mistä! Jokainen on omanlaisensa ja hyväksyttävä ei tarvii olla mikään instabeibe tms. itseään koko ajan esille tuova ja huomiota hakeva. Tämä superpinnallinen some voi että!

On hämmentävää mihin maailma menossa kun pitäisi kaikkien mennä johonkin kummaan muottiin nykyään. Olen suht perinteinen muutenkin ja nämä nykyiset sukupuolikeskustelut ym. on kyllä … 😵‍💫😱😔

Järkevän ihmisen puhetta🙂👍

• Anonyymi

Olisitko kuitenkin niin näyttävä ilmestys että ihmiset sen takia katsoo? Ihailua/kateutta siis?

• Anonyymi

Minua ei koskaan nuorempanakaan ole sanottu kasvoiltani kauniiksi, paitsi hiukseni ovat saaneet ihailua. Mutta nyt kun olen ikääntynyt, niin kaipa ainoa kaunistukseni eli hiukset pitäisi antaa leikellä pois. Jospa sitten kukaan ei tuijottelisi, kun olisin kuten suurin osa ikäisistäni eli lyhyttukkainen myssypäämummeli. Kiitos kaikille keskusteluun osaa ottaneille!

• Anonyymi

Joensuulaiset tuijottavat muutenkin kaikkia, hankkisivat oman elämän ..Huonoa käytöstä tuijotella kanssakulkijoita...Olipa kaunis tai ruma,lihava tai laiha,vanha tai nuori..Hankkikaa rakkaat tuijottelijat oma elämä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joensuulaiset tuijottavat muutenkin kaikkia, hankkisivat oman elämän ..Huonoa käytöstä tuijotella kanssakulkijoita...Olipa kaunis tai ruma,lihava tai laiha,vanha tai nuori..Hankkikaa rakkaat tuijottelijat oma elämä..

Näin on. Pitäs tuijottaa vain peiliin ja mieluummin miettiä miltä itse mahtaa toisten silmissä näyttää.

• Anonyymi

Yksinkertaisilla halvat huvit.

• Anonyymi

Nii g4rj4 on oikein br1h0j3n br1h4.

• Anonyymi

Olen vanha ,lihava ruma ,pitkähiuksinen,ei kuulukellekään.Olen vielä hirmuonnellinen. ..Nauttikaa elämästä,älkää arvostelko toisia.

• Anonyymi

👍👍❤️

• Anonyymi

Kyllä jyvät erottuu akanoista,fiksut ihmiset ei tujoittele toisia.Antakaa kaikkien kukkien kukkia...

• Anonyymi

Näin on👍

• Anonyymi

Ottakaa mallia vaikka eräästä suuresta etelä-Suomen kaupungista: siellä ei toisia tuijoteta vaan mennä viipotetaan vauhdilla ohi. Muita ei huomata ja tuskin autetaankaan pulassa. Korkeintaan otetaan onnettomuuksissa videokuvaa julkaistavaksi. Sellaista heidän "elämänsä".

• Anonyymi

😟😟😟

• Anonyymi

"Korkeintaan otetaan onnettomuuksissa videokuvaa julkaistavaksi."

Sairasta ja laitonta.

• Anonyymi

Nuorempi mieshenkilö tuijotti minuakin kuin halpaa makkaraa, kun vanhan näköisenä mummona odotin bussia. Hällä oli pitkät hiukset kuin minullakin... sekö häntä lienee inhottanut. Menis vaan itse parturiin...minä en mene😬

• Anonyymi

Joillakin se perusilme on vaan sellainen "halpa makkara" luonnostaan. Kuvastanee heidän elämänasennettaan.

• Anonyymi

Tuijottaminen ei katso ikään tai säätyyn.

• Anonyymi

Joensuulaista kateutta.
      Älä huoli: muuttamalla paranee!

• Anonyymi

Muuttamalla kateus ei katoa.

• Anonyymi

Miu mielestä vanhalla brihalla pitkä tukka vanhentaa lisää.

• Anonyymi

SAAN OLLA PITKÄHIUKSINEN,SAAN OLLA VANHA,SAAN OLLA TYHMÄ,SAAN OLLA LIHAVA,SAAN OLLA OMAITSENI,SAAN OLLA ONNELLINEN,SAAN OMISTAA IHANAN AVIOPUOLISON,EI KUULUKELLEKÄÄN.HANKIKKAA ARVOSTELIAT OMAELÄMÄ.😆🥰 Rakastakaa toisiann älkää kadehtiko.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      4322
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      23
      2400
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      106
      2205
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1849
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      181
      1614
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      27
      1541
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1293
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      1235
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1202
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      136
      1191
    Aihe