ja se olet sinä. Siinä kävi sillä tavalla, että menetin sinut, lähdit pois elämästäni vaikka meillä ei ollutkaan mitään. Ainut valonpilkahdus onnettomuuden keskellä, sitä olet nainen. Etkä tätä edes tiedä.
Mulla on yksi ilonaihe elämässäni
17
641
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et kerro hänelle?
- Anonyymi
Kaunista❤️
- Anonyymi
Et saa silti satuttaa
- Anonyymi
Täyttä paskaa, kierrän kaukaa 🤬
- Anonyymi
Niin olet kiertäny,hyvä näin.
- Anonyymi
Kerro, jos välität hänestä.
- Anonyymi
No enköhän ole sen kertonut,mutta hän on mykkä ja näkymätön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enköhän ole sen kertonut,mutta hän on mykkä ja näkymätön.
Do not mock the disabled. 😡
- Anonyymi
Kyllä, silloin menettää jos ei koskaan tee asian hyväksi mitään näkyvää, elämä on myös konkretiaa ja todellisuutta. Toivottavasti löydät iloa vielä.
- Anonyymi
Oon itkeny ikävästä. Älä unohda mua. ❤️
Sun on ollut pakko tuntea että joku ajattelee sua🤗
Yrittänyt antaa ajatuksissa merkkiä sun suuntaan.
Tunnetko nyt käteni kädessäsi,
tunnetko nyt huuleni huulissasi?
Tuun noin viikon päästä❤️- Anonyymi
Mää tuli jo,no ei vain eiköhän me nähdä.
- Anonyymi
Minulla on aivan samoin. Ilahdun jokainen kerta, kun luen ja ajattelen. Jos yritän lopettaa ajattelemasta, voin huonosti, joten ajattelen, koska se tekee vaan hyvää.
- Anonyymi
Elämä ilman sinua on kuin tyhjä muovipussi pakkasessa. Lentää pitkään tarttuu johonkin oksaan ja repeää. Aurinko haalistaa käyttökelvottomaksi. Seurassasi minulla oli sylin täydeltä hyvä olla.
- Anonyymi
Hyvä vertaus tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vertaus tuo.
Niin saa olla tyhjä muovipussi joka pelkää että tarttuu johonkin kiinni, tulisiko hän ja nappaisi talteen.
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu
- Anonyymi
♡♡
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794