Siitä näkemisestä ja se pitää kiinni koko ajan
Et pysty luopumaan
21
389
Vastaukset
- Anonyymi
En nyt ymmärrä. Miksi minun pitäisi luopua siitä?
- Anonyymi
Eihän se ole oikein
- Anonyymi
Teet estottomaksi
- Anonyymi
Onko vain sen perään
- Anonyymi
No niinpä💙💚💛🧡
- Anonyymi
Eikä ole oikein että toista tapailet ja näet toista myös nakuna
- Anonyymi
Nytki halus et meen sinne p mut en menny p. Älä syytä
- Anonyymi
Ite en ees yhtää p vaan aika paljo himas vaan k
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite en ees yhtää p vaan aika paljo himas vaan k
Mm k, mulki joskus o
- Anonyymi
En varmaan päästäisi irti jo saisin sinut lähelleni. On vaan vaikeaa kun pitää odottaa. Mut selviän kaikesta kun tiedän että sinä ajattelet mua samalla tavalla. 🧡💙💚💛
- Anonyymi
Samat sanat.
- Anonyymi
Mitä odotat?
- Anonyymi
Joku puhui joskus jostain paikoista ja vuorooista, yksi niistä naisista, en ymmärtänyt silloin yhtään mitään. Mutta tarkoittiko näitä kohtaamisia ja näkemisuö, yhteen menemisiä oikeassa elämässä? Minulla ei ole mitään paikkaa näissä, eli oikeassa elämässä voi normaalisti kontaktoida, tai lähettää viestin minulle. Email, mese whatsupp... mitä vaan. täällä ei tämä kohdistu oikein, useinkaan. näin olen ymmärtänyt.
- Anonyymi
No kun pääsis edes alkuun siinä näkemisessä. Eli en sinua näe.
- Anonyymi
Nosta pipo pois silmiltä.
- Anonyymi
Ohi tais mennä kun jäi epäselväksi sori ? 🧡💛💙💚
- Anonyymi
😍😍😍🤩🤩😘
- Anonyymi
Miksi pitäisi luopua?
- Anonyymi
Niin miksi haluat jatkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794