Ei ole hyvä olla. Illalla suru on niin syvää, että tuskin jaksaa hengittää, kun tietää, miten toivoton tilanne. Välillä tulee hirvittävä ikävä sinua, ja tietää silti tavoittelevansa tuulta. Ja kun ei ole hyviä ratkaisuja olemassa.
Ehkä on hyvä, ettet tiedä näistä tuskistani.
Raskasta on tällä hetkellä
17
370
Vastaukset
- Anonyymi
Minä rakastan sinua ja toivoisin, että kertoisit myös huonommista fiiliksistä, että voin olla tukenasi.
Mieheltä 🫶 Naiselle- Anonyymi
Yritin puhua yhelle miehelle tänään mutta olinkin estossa.
Voi mennä kauan et kokeilen samaa uudelleen.
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin puhua yhelle miehelle tänään mutta olinkin estossa.
Voi mennä kauan et kokeilen samaa uudelleen.
NaiseltaOhi sitten.
- Anonyymi
*Haliruttu sulle jos se auttaa yhtää"
- Anonyymi
Harmi, että on tuollainen tilanne.
- Anonyymi
Toivottavasti eräällä vaalealla.. ei ole samanlaisia tuntemuksia. No en minä niitä apllekään toivoisi.. kuka lienee tuntematon prinsessa.. sukkikset makkaralla nilkoissa niiskuttaa.. :)
- Anonyymi
Mikä sulla hätänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sulla hätänä?
Ai mulla hätänä.. :) aajuu tookin tu mee mikään ole hätänä.. ehkä sulla on sitä luetun ymmärtämisen jotain..
- Anonyymi
Kammottava ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kammottava ihminen
Itte olet haiseva mörökölli :)
- Anonyymi
Mä en ole nyyhkyttäjä tyyppiä 💛 💚🧡💙
- Anonyymi
Päivä päivältä olet lähempänä tervettä omaa itseäsi! Suru kyllä hellittää. Anna itsellesi aikaa. Rukoilen sinulle hyviä ihmissuhteita!💙💛🧡💚
- Anonyymi
Et ymmärrä ollenkaan
- Anonyymi
Voihan 😢 Toivottavasti saat voimia. ❤️ Ajoissa nukkumaan.
- Anonyymi
Mihin voi mennä ajoissa nukkumaan? Lattialle? Ja missä kunnossa?
- Anonyymi
En halua että tunnet tuskaa
- Anonyymi
Minulla myös olut välillä tosi raskas olo. Tänään ollut paljon tekemistä, oikeastaan koko viikon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794