Mulle ei käy sun kanssa ystävyys (hyvänpäiväntuttuja voidaan olla), mikään fwb-viritelmä, yhdenyön suhde tai kevyt flirtti. Mä en oo sellainen nainen ja mä tiedän sun tietävän sen. Kaikki tai ei mitään. Me joko unohdetaan tää kokonaan tai sitten meistä tulee me. Kumpaankaan lopputulokseen tuskin päästään nopeasti, mutta toivon, että se, kumpaa kohti ollaan menossa selviäisi mahdollisimmän pian oikeassa elämässä. Ja selviäisi molemmille, niin, että voidaan jatkaa siitä, mistä tää lähti. Hyvää yötä.
nainen miehelle
Kaikki tai ei mitään
12
420
Vastaukset
- Anonyymi
todellakin🥸 kaikki tai mitään. haluan sut ihan täysin 🤪sinut vain🤩 minulle ja lupaan rakastaa sua ja koskettaa sua vuosia, jos siis vain haluat… minkäänlaisia välimalleja ei🥴ei onnistu mun kanssa 🫸nägyillään😙
- Anonyymi
Sitä minäkin olen halunnut. All in! Hyvää yötä.
- Anonyymi
Niin minäkin. Laittaisin kaikki munat samaan koriin.
- Anonyymi
Et ole yhdenyön suhde
- Anonyymi
Määrätietoista päätellen viestistä olisko tunnisteita ihmiset ?
- Anonyymi
Ei tule onnistumaan. Kumpikaan ei nosta asiaa enää tulevissa lyhyissä viestinvaihdoissa esille.
- Anonyymi
Tuleeko edes tapaamista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko edes tapaamista?
Sehän riippuu onko sinusta ehdittamaan sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän riippuu onko sinusta ehdittamaan sellaista.
Kyllä on mutta johtaako se mihinkään....?
- Anonyymi
Voi se niissä ottaa se että itse et uskalla…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se niissä ottaa se että itse et uskalla…
Entä hän sitten?
- Anonyymi
Tää meni ohi aloituksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794