En minäkään mitään virityksiä kaipaa. Kaikki tai ei mitään.
Haluaisin sinut kokonaan mies
23
594
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitsen turvaa ja sitä se kaikki tai ei mitään toisi, kun tietää, että toinen on tosissaan. Mieheltä.
- Anonyymi
Olen tosissani ja tuntisit sen kyllä hyvin nopeasti.
- Anonyymi
Tulevaisuus pelottaa, pitää nyt varautua siihen, koska näin on puhuttu ja puhutaan.
- Anonyymi
Tiedän mitä tarkoitat.
- Anonyymi
Tiedät mutta ymmärrätkö? Haluatko samaa kuin aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät mutta ymmärrätkö? Haluatko samaa kuin aloittaja?
Uskon ymmärtäväni ja haluan. Sitä tarkoitan.
- Anonyymi
Olen halunnut sut jo kauan mutta ei tästä tule mitään koskaan
- Anonyymi
Miksi ei tule?
- Anonyymi
Se, että ei kirjoittele tarkoita etteikö olisi tunteita. Nyt vaan pitää suunnitella tulevat pakolliset asiat tai ne voi muuten jäädä.
- Anonyymi
Rohkaisen sivusta naisena kaikkia miehiä kertomaan naisille suoraan olevansa. Kaikki tai ei mitään periaatteella
- Anonyymi
Siinä tapauksessa ap varmaan osaa avata sanaisen arkkkunsa irl kenen kanssa haluaa kaiken tai ei mitään.
- Anonyymi
Joo, minäkin haluan kaikki tai ei mitään.
-nainen - Anonyymi
Samoin mä sut ihanuus M nainen
- Anonyymi
❤️🫠
- Anonyymi
Musta olisi kiva kuitenkin käydä hänen kanssaan se keskustelu. Et tykätään, mut ei pystytä nyt mihinkään vakavaan ja muuta ei haluta. Sit sitä ehkä pystyisi laskemaan irti helpommin.
Nainen sivusta- Anonyymi
En käy tuollaista keskustelua koska minä haluan vakavaa ja pystyn siihen.
- Anonyymi
Nää kirjoitukset on mieheltä miehelle!kirjoittajat on molemmat mieekkeitä!
- Anonyymi
Joo se tuntuu olevan hauskaa näille miehekkeille esiintyä naisena vastailemassa itselleen sitä mitä haluaa siltä naiselta kuulla. Säälittävää touhua! Jospa jo kasvaisitte miehiksi ja katsoisitte totuutta silmiin eli se nainen ei ole kiinnostunut sinusta ja voisit lopettaa pelleilyn.
- Anonyymi
Ai
- Anonyymi
Pitääkö puhaltaa pipi pois?
- Anonyymi
Jos molemmat haluaa samaa niin miksi pysyttelet kaukana?
- Anonyymi
Miksi itse pysyt kaukana? Minä pysyn, koska en tiedä tilannettasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi itse pysyt kaukana? Minä pysyn, koska en tiedä tilannettasi.
Sama suhdetilanne kuin viimeksi ollessamme tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794