Hyvin rakastanut edelleen.
Sinulla on ollut iso vaikutus elämääni ja olet tärkeä sen vuoksi. Haluaisin joskus saada mahdollisuuden käydä asiat läpi mutta nämä ja muut taisivat jäädä tänne.
Tiedän että olet
35
798
Vastaukset
- Anonyymi
Siihen tulee kohta mahdollisuus lähikuukausina jos se sopii? Voin sen jo tässä oikealle luvata
- Anonyymi
Kele oikealle
- Anonyymi
Olisi hienoa mutta toive menetetty
- Anonyymi
Lähikuukausina???????
Tiedoksi vaan että jo ensi viikolla on myöhäistä yrittää edes kertoa mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähikuukausina???????
Tiedoksi vaan että jo ensi viikolla on myöhäistä yrittää edes kertoa mitään.Kiristys ja uhkaus. Rakkaus ei puhu noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiristys ja uhkaus. Rakkaus ei puhu noin.
Rakkaus ei varmaan myöskään valehtele
sun muuta pahaa.
Tai juurikin uhkaile ja kiristä kuten itsekin mainitsit.
Tai koita ajaa toista im.
Ja siinä vaiheessa kun toinen on rikottu
ja ajettu lähes im partaalla rakkauden takia
niin kyllä kuule puhuu.
Eikä muuten ole kiristystä taikka uhkailua
kun ilmoittaa että ei vaan saa enää mitenkään yhteyttä kohta.
Älä oikeesti tuu sanoo tollasta sontaa
kun et tiedä mitään asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiristys ja uhkaus. Rakkaus ei puhu noin.
Aikaraja tulee joskus täyteen kun on kuullut saman "kohta" jo vuodesta -23 alkaen...
- Anonyymi
En usko..
- Anonyymi
Mitä et usko. Todellakin on ollut
- Anonyymi
Jos olis mulle niin laita viesti tai soita.
Nyt kun vielä pystyy.- Anonyymi
Mitä tarkoitat nyt kun vielä pystyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat nyt kun vielä pystyy?
Sitä että koht ei enää pysty.
En vaan jaksa tätä enää.
Mä annan periksi ja luovutan.
- Anonyymi
Jossain vaiheessa ajattelin, että keväällä näkisimme.
Nyt en jaksa. On pakko järjestää oman elämän asioita ja työtä. Eikä tälläkään ajatuksella oo sen suurempaa merkitystä kun sen tänne kirjoitan.
Oon niin väsynyt. Pitää yrittää kohta nukkua.
♡♡ - Anonyymi
Eipä nämäkään ajatukset merkkaa, mutta olisin halunnut selvittää asiat kanssasi.
- Anonyymi
Mikä estää kirjoittaa kutsu.
- Anonyymi
Haluan selvittää kaiken!
- Anonyymi
Selvitä sitten.
Laita viestiä jos haluat muka selvittää. - Anonyymi
Sulla oli aikaa. Sulla oli sitä hyvin paljon.
- Anonyymi
Niin tehdään. Olet rakas ♡
- Anonyymi
Tuskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin
Pitää uskoa itseensä ja mahdollisuuksiinsa.
- Anonyymi
Tulppaanit on ihania, varsinkin ranskalaiset
- Anonyymi
Mitkä muut?
- Anonyymi
Minä en oo rakastunut sinuun mies, ja kauttasi ne naiset saa Valtaa elämästäni ja tykkäät niiden filosofiasta. Minulla kaikki kohti omaa, tarkoitusta ja hyvää, kun saan tilaa teiltä. Ehkä te kasvatte ja päästätte irti. Vaikka osa jo 50 vuotiaita ja kokeneet paljon, eivät ole oppineet juuri mitään. se istuu niissä hyvin vahvasti. Saada, mitä haluaa, mutta ei ole keinoja saada sitä oikein. Tämä näkyy myös miehissä. Ja pakkomielteet heissä muiden elämää kohtaan ja verrata, estää ja yrittää jakaa ja estää. Ei osata kunnioittaa muita, ei osata ottaa itseensä omia juttujaan Se on oma tahto kehittymätön, vääristynyt ja ei myönnä. Se on hyvä että on omaa, tahtoa mutta kannattaa miettiä että sen voi pitää kunnioittamalla muita ja ymmärtäen asiat mitä tapahtuu, osa on peruuttamattomia, niiden jälkeen asiat eivät palaudu.
- Anonyymi
minä yritän vaan saada suojaa teiltä. Te te aina samalla, tavalla, ja suljette sillä omia ovia, saatte jotain, teette vahinkoa muille palon, ja se estää teitä omassa elämässä ja saamasta oikein ja pysyvästi asioita, mitä kostatte taas ja hyökkäätte aina uudelleen ja uudelleen, jos teille ei jaeta. Eikö mikään hyvä tule teiltä, tämä on asia mikä teillä menee pieleen. Kaikilla asiat paremmin, myös teillä itsellä kun lopetatte toimintanne. Etsitte siihen oikeita henkilöitä.
- Anonyymi
vaikka väärin seuraten näyttää paljolta mitä jotkut saa, se kaikki tarvitaan että tietyt jutut tehdään, mitkä tuo hyötyä muillekin. Teillä ei vaan oo oikeutta sitä päätöstä tehdä mitä annetaan kellekin muiden elämästä. Tämä on teidän oppitunti, ei minun. Te teette väärin, en minä. Te tiiststte samoja virheitä ja haette epätoivoisesti nyt hyvää mulle ilman perustetta, ilman työtä, koska luulette että muutkin niin tekee. Niin saa, mutta ei oikein ja aina niitä sanktiota teille tulee. Jotenkin.
- Anonyymi
Teiltä puuttuu suunnitelma, mikä on moraalisesti oikein ja ei uhraava muita tai heidän elämää kohtaan. Teiltä puuttuu tarkoitus, mitä teette ja mitä varten. Hyvin harva vaan saa ilman mitään tarkoitusta, ja työ ja projektit voivat hyvin olla tarkoitus, ja siellä on juju takana, vaikka ette sitä ymmärrä ja vaikka se ei olisi teille. Teidän pitää palautua siihen omaan ja työstää sitä omaa elämän suunnitelmaa, mitä siinä teen oikein, itselle ja muille, kunniittaen kaikkia. Hyvää se ei kaikille tuo, tai heti apuakaan. Mutta ei tee oshaa, ihmiset muuttavat, aina auljisrt lapset eivät elä vanhempiensa tai sukunsa tai ystäviensä. vieressä, käyttäen elämän heidän tukemiseen. Heillä on muuta tarkoitusta, missä näkyy suunnitelmaa laajemmin. ja osalle tätä toivotaan usein he siitä tykkäävät ja se tukee myös heidän elämää. ja kaikki hyväksyvät sen.
- Anonyymi
eikä ihmisten pitäisi olla teille todidtusvelvollisia saadessaan asioitaan, eläessään elämää ja tarkoitustaan, jos asiat eivät ole teiltä, että mitä ovat tuottaneet. ja mikä juju on, asiat näette aikoinaan. Eikä teiltä siksi haluta, koska, tarvitsette itse he sinne, ja tähön ette osaa tukea tai auttaa oikein, ette ainakaan nyt. Antaa ajan kulua. Mutta ei kukaan vaan saa, koska on ihana ja hyvä. Aina meiltä vaaditaan, ja vaikka te ette ymmärrä ei tarkoita että mitään hyvää ja kehitystä ei tapahdu.
- Anonyymi
syyytelyt tuntuu aina pahalta ja ne hyvä käydä aina läpi. Onko niissä perää, lähtevätkö ne jostain muusta vai prökistö tuntemuksista menevätkö ihmiset ja asiat sekaisin, niinhän ei kuulu mennä. vai etkö kestä syytöksiä koska ne ovat totta ja et kestä että jotkut ei tee kuten tahdot, eivät ole mukana ja teet väärin saadaksenne tahtoa ke läpi ja asioita. Nöusdö ei ole tunnisteita joten toivotaan ettei kukaan taas kosta. Koska minut on tänne pyydetty kirjoittamaan ja, eräs yrittää saada aina pois, ja opettaa ja kurittaa, eikä ymmärrä mistään mitään.
- Anonyymi
ja jos jutut perustuu valheelle, epähellisyydelle, niin ei ne onnistu ainakaan pitkällä välillä, aina ne valheet tulee esiin ja aina löytyy ihmisiä, sivullisiskin jotka kärsii ja ryhtyy miettimään miksi ei onnistu. mikä mättää. ja jotkut miettii jopa 20 vuotta miksi en saa kuyeen muut, miksi nämä jutut ja minun tahto ei mene läpi. valehteli ne muutkin, mutta oikeassa kohdassa tai väärässä yksikin suurempi valhe on iso juttu. tai vööun käsitys tai väärä tahto, ja jos vielä kostetaan sen pohjalta ja luodaan asioita jotta ei nuo jutut tule esiin niin aina ollaan siinä kiinni.
- Anonyymi
täällä on joku juttu, mikä Vaikuttaa suureen joukkoon ihmisiä ja aina palaudutaan tähän samaan kun ei onnistu, ja ihmiset tonkii meidän asioita. Eikö kaikki päästä täältä pois ja uudet jutut onnistuu paremmin kun tästä jostain pisteestä mistä te tiedätte enemmän oikaistaan pois ja elämät ja projektit jatkoon perustetaan oikealle pohjalle. Päästetä irti ja jos tarvii selvittää niin selvitetään.
- Anonyymi
En jaksa lukea viestejä, joissa ei ole isoja alkukirjaimia tai välimerkkejä ja lauserakenteista ei saa selvää.
- Anonyymi
En myöskään.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin puhua sun kanssa. Siihenhän on mahdollisuus, jos vain haluaa, mutta mä arvelen, että sä mietit nyt yhtäkkiä, mitä muut ajattelevat. Ei sillä ennen ollut sulle niin väliä 🤔
- Anonyymi
No puhu sitten jos haluat ja on mahdollisuus
sen kans kenen kanssa haluat puhua!!!!
Mikset tee asialle jotain?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794