Paljon hauskempaa hänen kanssaan. Miksi kaipaat minua irl edelleen?
Sinulla on varmaan
13
229
Vastaukset
- Anonyymi
Kenen kanssa, hänestä en tiedä onko jotain mahdollista ettei, en tiedä menojansa missä liikkuu, enkä kenen kanssa. Hän tuntuu tietävä omani.
- Anonyymi
En kaipaa siks estin sinut. Voit tarkistaa 🫵🏻
- Anonyymi
Lapsellista
- Anonyymi
Tarkistaa mistä? Ainakin silloin kun tapaatte estit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellista
No ehkä. En näe mitään eroa, et kirjoittanut ilman estoa ☝🏻😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkistaa mistä? Ainakin silloin kun tapaatte estit
Tietenkin jätän sinut huomioimatta, kun olen hänen kanssaan. Luulen, että huomasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin jätän sinut huomioimatta, kun olen hänen kanssaan. Luulen, että huomasit.
Miksi teet tällaista. Et voi jatkaa minun kanssa jos olet toisen kanssa. Ei se ole reilua kenellekään. Vaikka se sattuu ja itkettää nähdä kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teet tällaista. Et voi jatkaa minun kanssa jos olet toisen kanssa. Ei se ole reilua kenellekään. Vaikka se sattuu ja itkettää nähdä kaikki
Meillä ei ole koskaan ollut mitään. On loogista valita hänet, joka osoittaa kiinnostusta minua kohtaan avoimesti. En ole koskaan nähnyt sinussa kateutta tai tuskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ei ole koskaan ollut mitään. On loogista valita hänet, joka osoittaa kiinnostusta minua kohtaan avoimesti. En ole koskaan nähnyt sinussa kateutta tai tuskaa.
Hieronta odottaa mua. Olen lähdössä. Yötä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ei ole mitään? Tuskaa on niin paljon ettet tiedäkään.
Toki valintasi teet koska et halunnut enempää koskaan.
- Anonyymi
Itse asiassa inhoan sinua.
- Anonyymi
Hienoa ja silti kirjoitat rakkauden tunnustuksia ja teet muuta.
- Anonyymi
Miksi et anna vapautta takaisin. Miksi pidät kiinni koko ajan kun haluat muiden kanssa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762271Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2631875Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59864- 70818
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48817- 68769
- 54764
- 65747
- 71745
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177723