Kokeillaan vielä tätä, jos ei niin sitten ei mitään. Monta vuotta olet kaivannut ja kuinka monta vuotta olet ollut palstalla? Mikä on suurin saavutuksesi niin, että olet ollut ikävöimättä?
Kepillä jäätä
43
585
Vastaukset
- Anonyymi
Melkein kaksi vuotta olen kaivannut ja palstalla ollut noin vuoden, kun ei kaipaukseni irl. elämässä etene.
- Anonyymi
Haluat tietää kirjoittaako kaivattusi täällä? Vai mikä testi, kumpi kaivannut enemmän?
- Anonyymi
Ensimmäinen kysymys..niin juuri.
- AnonyymiUUSI
Hän 21vvuotta minä 17vuotta.välillä on ollut taukoja❤️🩶🤍🩷💫🪐
- AnonyymiUUSI
Etkö sinäkään osaa mitään muuta vatvoa kuin tätä palstaäijän kaipausnarratiivia🙄
- Anonyymi
Niin. Miksi teet testejä!? Miksi
- AnonyymiUUSI
To list pros and cons
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
To list pros and cons
Good morning to ya laddies
- Anonyymi
Luulisin, että kaivattuni tietää nämä. En halua niitä julkiseksi. Palstalla ehkä pari vuotta. En varmaan ole kauheasti ollut ikävöimättä, sitten kun olen sen aloittanut.
- Anonyymi
tiennyt hänet tyyliin 2020 alkaen ainakin ja ihastuin varmaan heti. kesästä asti olen ajatellut häntä jokaisena päivänä. välillä vaan käy mielessä,tulee mieleen ja välillä intensiivisesti ja sillain että vitsi mä haluan tän ihmisen mun lähellevau
- Anonyymi
En enää ikävöi tulisesti. Haikeus seuranain.
- Anonyymi
Ymmärsin kai että mies kokeilee mua, en kyllä ymmärtänyt että miksi..
No läpäisinkö testisi?- AnonyymiUUSI
Sinua kukaan halua kokeilla palstaäijä
- Anonyymi
2 kk 💙🧡💚💛
- Anonyymi
Monta. Täällä en ole kaipaillut kovinkaan kauaa. On ollut kausia, jolloin en ole häntä miettinyt, sitten on ollut aikoja, kun en saa häntä pois mielestäni.
- Anonyymi
Palstalla vähän vajaan vuoden. Kaipailua jokunen kuukausi.
- Anonyymi
Voi rakas 🥺
- Anonyymi
Palstalla vuodesta 2006. Yhtä kauan kaivannut
M-nainen- Anonyymi
Kaipaan sinua valtavasti, ottaisitpa yhteyden
- AnonyymiUUSI
Älyttömän kauan, miten olet saanut pidettyä sen yllä?
- Anonyymi
Vuosi sitten päädyin tänne. Hän kiinnitti huomioni jo keväällä 2023 saunaillassa. Silloin ajattelin että enhän minä tullut tänne ketään iskemään. Juttumme lähti ihan laukalle. Vaan lopullisen niitin teki kevät 2024 erinäisin letkautuksin hän sotki lopullisesti ajatteluni. Nykyään ajattelen häntä joka päivä, vaikka en ole yli puoleen vuoteen nähnyt.
- AnonyymiUUSI
Eli sinulla oli mies kerrassaan unohtumaton saunailta, hyvä jos edes jollakin lol
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinulla oli mies kerrassaan unohtumaton saunailta, hyvä jos edes jollakin lol
Ps tällaiset puheet mikä järki, mitä edistää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Terve mieheksiluulija, tai ei niinkään terve.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ps tällaiset puheet mikä järki, mitä edistää?
Ps. Tuskin löydät itsestäsi mitään järkevää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Terve mieheksiluulija, tai ei niinkään terve.
Omen kuule ikävä kyllä valo pimeydessä, että nii hyvin menee yleisellä tasolla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Tuskin löydät itsestäsi mitään järkevää.
No en minä mitää paskaa oo pulissutkaan ampuen ihan itse itseäni haulikolla jalkaan kuten
- Anonyymi
Vastaa aloittaja itse tähän. Niin on selvempää.
- Anonyymi
Hän on vaalea nainen maalta. Tai ehkä kuitenkn palstasetä ikuisen aariansa kanssa
- Anonyymi
Vajaa vuosi palstalla. Puoli vuotta kaivannut.
- Anonyymi
Seitsemän vuotta olen jo kaivannut. Sinä aikana enemmän tai vähemmän aktiivisesti palstaillut.
- Anonyymi
Aloittaja voisi itse pistää infoa itsestään eikä odottaa että palsta kertoo turhaan itsestään tuntomerkkejä.
- Anonyymi
Koetko että tämä absoluuttinen aloittaja (joka on muuten palstasetä, taas) on esim sinulle selonteon velkaa? Nihkeä ihminen
- Anonyymi
Muutamia vuosia mennyt nyt ja palasin vanhaan, pitäis palata useemmin kun hauskaa on ollut. Välillä ollut taukoja palstasta ja sillee.
- Anonyymi
Onko tullut jo oikea vastaus?
- Anonyymi
Ei ole tullut, eika tässä muukaan auta kun tyytyä yksipuolisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tullut, eika tässä muukaan auta kun tyytyä yksipuolisuuteen.
Ei varmaan jos et ite anna myös samoin
kun pyydät muilta.
Yksipuolista tää on ainoastaan sulta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun pyydät muilta.
Yksipuolista tää on ainoastaan sulta.Ja edelleen vetoat tähän aloittajaan, etä hänen pitäisi antaa itsestään jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun pyydät muilta.
Yksipuolista tää on ainoastaan sulta.Tiedätkö sitten asiani ja tunnetko minut oikeasti kun noin voit väittää?
- AnonyymiUUSI
Eiköhän nämä palstaäijän gallupit mene kaikki käy- politiikalla ns, kunhan tulee edes pari vastausta mitä se ei ole itse jodlannut
- Anonyymi
En tiedä haluanko kertoa,
ethän itsekään kerro mitään vaikka kysyt.
Sanotaan siitä huolimatta näin kuitenkin,
ihan liian kauan olen kaivannut,
Käytännössä 50 vuotta,
eli koko tän elämä ajan ainakin.
Palstalla ollut heinä-elokuun vaihteesta 2023. - AnonyymiUUSI
Huomenta rakas sinne jonnekin. Tiedän ehkä missä olet❤️Annoit siitä vinkkiä. Kaksi viikkoa kohta olet ollut poissa. Sua kaivannut kohta vuoden joka ikinen päivä, yli puoli vuotta enemmän kuin ikinä. Veit sydämeni ja järkeni. Kohtalo päättää mitä tulee tapahtumaan. Aika saattoi olla väärä miksei meidän juttu edistynyt. Marraskuu näytti tunteiden palon 🔥
Tuletko vielä takaisin? Tiedät mistä löydät. Et voinut vain lähteä hyvästelemättä. Äläkä ikinä luule etten rakastanut❤️ - AnonyymiUUSI
Olen ajatellut häntä vajaa puoli vuotta. Suomi24:ssa kirjoitan ehkä pari kolme kertaa kuukaudessa. Välillä aktivoituu mielessä enemmän riippuen mitä tapahtuu. Tämä jonkinlainen varaventtiilli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794