Ymmärrän kyllä

Anonyymi-ap

Mullakin oli huono olla viikolla ja mieli maassa. Sorruin negatiiviseen ajatteluun. Nyt kun levännyt mieli taas parempi. Tekeeki mieli sanoa älkää nyt jumalauta kerjätkö kenenkään rakkautta ja painako vähätellen itseänne alas. Ei rakkaus toimi niin. Sitä ei tarvitse kerjätä tai anella. Joko sitä on tai ei ole. Hyvää yötä.

20

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kerjää. Mutta olen joutunut toteamaan, etten halua hänen jälkeensä muita elämääni. Että aika tylsä tilanne, kun joutuu sopeutumaan siihen ajatukseen, että on ehkä sitten lopun elämää yksin. Tykkäisin jakaa asioita ja olla suhteessa. Halata, pussata ym. Olen aika sosiaalinen, vaikka ei välttämättä parhaat mahdolliset sosiaaliset taidot olekaan.

• Anonyymi

Nyt tuntuu tuolta. Mut et voi tietää tapaatko vielä jonkun muun joka herättää ne tunteet. Tai mistä sen tietää vaikka ihminen jota kaipaat eksyy jollain tavalla elämääsi. Kukaan ei tiedä mitä tapahtuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuntuu tuolta. Mut et voi tietää tapaatko vielä jonkun muun joka herättää ne tunteet. Tai mistä sen tietää vaikka ihminen jota kaipaat eksyy jollain tavalla elämääsi. Kukaan ei tiedä mitä tapahtuu.

Kyllä sen tässä kohtaa melkein arvaa, olen sillä tavalla realisti. En varmaankaan voisi enää rakastua ja ikäkin tulee jo vastaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen tässä kohtaa melkein arvaa, olen sillä tavalla realisti. En varmaankaan voisi enää rakastua ja ikäkin tulee jo vastaan.

Ikä? Mummoni alkoi seurustella uudestaan yli 80 vuotiaana. Mut toki jos itsestäsi tuolta tuntuu niin minkä silloin sille muut voi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ikä? Mummoni alkoi seurustella uudestaan yli 80 vuotiaana. Mut toki jos itsestäsi tuolta tuntuu niin minkä silloin sille muut voi.

En ole sun mummos 😅 Mut joo, kuulostaa hienolta ☺️👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut tulloo mummoihinsa toiset äiteensä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut tulloo mummoihinsa toiset äiteensä.

Kyllä mä nyt voisin vaikka 80 etsiä "poikaystävän" niinku mummo jos vaan tarpeeksi älyissään on ja löytää itse vessaan.

• Anonyymi
      UUSI

Tähän kiteytyy kaikki 🙏❤️ Kenenkään rakkautta ei pidä joutua anelemaan. Tunnustan, että minulla on ollut huono viikko ja olen suuttunut välillä.

• Anonyymi
        UUSI

Samanlaiset ajatukset täällä... Kumpaa vielä saataisiin keskustelua asiat hyvässä hengessä.
        Ikävä on😥

• Anonyymi
        UUSI

Eilen koko illan oot palstajäbä kirjoitellut kuinka naisten tulisi joustaa ”eri asioissa”

• Anonyymi
        UUSI

Näin. Kyllä meillä kaikilla on välillä huonoja viikkoja. Toivottavasti ensi viikko parempi. ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Miksi voimasana… ihan turhaan. Kerjään rakkautta jos haluan. Saan sitä jos haluaa antaa sitä. Tai niin kuvittelen asian olevan ;)

• Anonyymi
        UUSI

Et taida kerjätä rakkautta enään minulta... Kovin hiljaista on ollut yhteys viime aikoina.
        En edes tiedä miten tämä ristiriita ratkaistaan, molemmat ollaan omalla tavalla niin itsepäisiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida kerjätä rakkautta enään minulta... Kovin hiljaista on ollut yhteys viime aikoina.
        En edes tiedä miten tämä ristiriita ratkaistaan, molemmat ollaan omalla tavalla niin itsepäisiä.

Kyllä mä naisena vähän kerjään, mutta en kehtaa koko ajan ;) kun on niin epäselvä kuvio…ja täällä vähän nolokin…heh Meillä ei ole IRL yhteyttä. Vain täällä välillä ulvon kaipuutain.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka pyytää anteeksi ja keneltä vai pyytääkö? Onko anteeksi pyytäminen vaikeaa vai eikö tunne loukanneensa toista?
        Kun pyytää ja antaa anteeksi käytöstä tuntee varmasti jokainen ihminen olonsa paremmaksi.
        Näin myös ristiriidat saadaan helpommin ratkottua jos niitä haluaa ratkoa.

Naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Siksi voimasana koska minusta se on tarpeen. Eli se ei ollenkaan turhaan.

• Anonyymi
      UUSI

Gubetshow käynnissä 🥳

• Anonyymi
        UUSI

Joo, aika köyhää monologia nääs on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, aika köyhää monologia nääs on

Rakastan sun monologia nääs.

• Anonyymi
      UUSI

Your anger gives you strength.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      268
      10825
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      405
      2964
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      92
      1698
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      81
      1525
    5. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      64
      1409
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      77
      979
    7. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      41
      961
    8. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      877
    9. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      246
      807
    10. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      20
      804
    Aihe