Kerro meille

Anonyymi-ap

Oletko luopunut tai pohditko Teslasta luopumista? Tai oletko aiemmin suunnitellut Teslan ostamista, mutta tullut nyt toisiin aatoksiin? Kerro meille!

11

205

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vttu iltalehtikin käy Teslan kimppuun
      https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/9984454d-f692-4f24-9d73-aeed6b0b5446

• Anonyymi

Testaa saa sitä mitä musk tilaa.

• Anonyymi

Teslan omistaminen on poliittinen kannanotto, joten ei kiitos.

• Anonyymi

Minkä puolueen jäsenkirja pitää olla että voi omistaa Teslan ? Muutoin kai sillä ei ole niin väliä kun on näitä pankin, rahoitusyhtiön, leasing ja mitä näitä ei oma omistusmuotoja nyt onkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä puolueen jäsenkirja pitää olla että voi omistaa Teslan ? Muutoin kai sillä ei ole niin väliä kun on näitä pankin, rahoitusyhtiön, leasing ja mitä näitä ei oma omistusmuotoja nyt onkaan.

Auton omistaminen ei vaadi minkäänlaista jäsenkirjaa.
        Muski vaan perseilee niin pahasti että ihmiset ei tykkää ja ostavat mieluummin jonkun muun merkkisen auton ja hyvä niin.
        Mitä merkitystä on millä tavalla auto hankitaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minkä puolueen jäsenkirja pitää olla "

Suomen natsifasistipaskiaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auton omistaminen ei vaadi minkäänlaista jäsenkirjaa.
        Muski vaan perseilee niin pahasti että ihmiset ei tykkää ja ostavat mieluummin jonkun muun merkkisen auton ja hyvä niin.
        Mitä merkitystä on millä tavalla auto hankitaan?

Paljon on ihmisiä jotka ovat sitä mieltä että kun rekisteriotteessa omistajan kohdalla on oma nimi niin elämäkin on paljon helpompaa. Tiedä häntä mikä on sitten totuus. Mutta ainakin ennen kannnatti muistaa yksi asia autokaupoissa: miksi ostaisit uuden mutta tavallisen auton kun lähes samalla rahalla saat vasta huolletun vaihto mercedeksen. Auto kuitenkin on yleensä vain menoerä joskin ennen jobbarit vaihtelivat tiheään autoja keskenään ja molemmat pärjäsivät hyvin.

• Anonyymi

Tesla Y oli pitkään harkinnassa. Ei ole enää.

• Anonyymi

Sama täällä. Melkein ostin.

• Anonyymi

Vastasin tuonne että olen edelleen hankimassa koska ei ole auton vika että eräs on sekopää. Minulla on nyt Ford ja Henry se vasta sekopää olikin mutta ei se näytä haittaavan ketään.

• Anonyymi

"Minulla on nyt Ford"

Osanottoni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      201
      2076
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1412
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1051
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      813
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe