K kaupan nurkalla uusi grillikioski ja muutenkin lähiseudun teollisuustontit siistiytymässä kevättä kohti. Poltinahon betoni tehdas kun saataisiin jotenkin vastuuseen maisemoinnista lähi asukkaiden viihtyvyyden huomioon ottaen.
Hyvää pöhinää Nuppolan alueella.
22
273
Vastaukset
- Anonyymi
Naurattaa jotenkin tuo teollisuustontit termi tässä yhteydessä. En näe.
- Anonyymi
Onko näköesteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näköesteitä.
Mielikuvani teollisuusalueesta ei pidä näitä entisajan meillä on leipomo alakerrassa tyylisiä ratkaisuja teollisuutena.
- Anonyymi
Mua naurattaa hyvä pöhinä
- Anonyymi
Poltinaholta ei taida kukaan olla pois muuttanut sen tehtaan takia kuitenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirpputori saisi vielä tehdä paluun Nuppolaan. Sen jälkeen kaikki olisi täällä täydellistä vaikka oikeastaan olemmekin enempi pelkkä tienristeys kuin kaupunginosa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milläs muutat kun kukaan ei osta tai vaikka ilmatteeksi sais. Kyllä lähtijöitä olis mutta maisema on aika moinen kaatis tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milläs muutat kun kukaan ei osta tai vaikka ilmatteeksi sais. Kyllä lähtijöitä olis mutta maisema on aika moinen kaatis tasoa.
Jos tehtaan paikalle vaihdettaisiin omakotitalo kukaan ei huomaisi mitään. Joku saattaisi ehkä joskus kysellä että eikös tuossa ollut joskus joku liiketila.
- Anonyymi
Melko ränsistyneeltä näyttää talot siellä päin.
- Anonyymi
Hyvää pöhinää olisi maalata vähän ruosteita piiloon piha-aidoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää pöhinää olisi maalata vähän ruosteita piiloon piha-aidoista.
Harva edes tietää missä on Nuppola. Vaikka olisikin syntyperäinen Hämis.
- Anonyymi
Se onkin taito että ottaa muut huomioon että kaikki viihtyisi . Vähän itsekästähän yrittäjän elämä on ja varsinkin jos ei kauppa oikein käy eikä hyvää pöhinää.
- Anonyymi
Voisi kuvitella että betoni tehtaan saisi jonkin verran piilompaan jos käyttäisi niiden itsensä valmistamia tuotteita. Tai no ei kait sittenkään kun vaatisi vähän mielikuvitusta ja rohkeutta.
- Anonyymi
Koska olet ainoa ketä se häiritsee niin suosittelen että jätetään ennallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet ainoa ketä se häiritsee niin suosittelen että jätetään ennallaan.
Häiritsee se meitäkin, mutta aihe tuntuu olevan Tavastehusissa ns. tabu.
- Anonyymi
Loistavaa pöhinää !!
- Anonyymi
Onks se grilli muka missä?
- Anonyymi
K-kaupan päädyssä
- Anonyymi
Myydäänkö hotseja?
- AnonyymiUUSI
Kummassa päädyssä? Ei kai se siihen tullu mihin mä jätän autoni parkkiin kun käyn kaupassa. Mä en nimittäin siihen vinoparkkiin aja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kummassa päädyssä? Ei kai se siihen tullu mihin mä jätän autoni parkkiin kun käyn kaupassa. Mä en nimittäin siihen vinoparkkiin aja.
Säplnää Nuppolan kaduilla!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Säplnää Nuppolan kaduilla!!
PRÄN-PRÄN, PRÄN-PRÄN! Moottorisaha soi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903376Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3412969Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911596Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421384Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934