näet minut ja sen suutelevan poskelle? Ai niin, ei mitään, kuten tavallista 👍
Mitä teet, jos
44
431
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan itken
- Anonyymi
Koska rakastan häntä
- Anonyymi
Tarjoan omaanikin
- Anonyymi
😆
- Anonyymi
Mitä tavallista
- Anonyymi
Yleensä, vaikka olen yksin, hän kävelee ohitse hiljaa 🫡
- Anonyymi
Täh? Miksi tekisi mitään?
- Anonyymi
Teetkö oikeasti
- Anonyymi
Tajusin juuri, ettei hän ollut koskaan nähnyt sitä 🤔Kyllä, suutelemme poskelle, kun sanomme nähdään jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajusin juuri, ettei hän ollut koskaan nähnyt sitä 🤔Kyllä, suutelemme poskelle, kun sanomme nähdään jne
Väännätkö tahalleen veistä sydämessäni kun haluat kaiken kertoa.
Teet ihan tahalleen että saat vain mustasukkaisemmaksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väännätkö tahalleen veistä sydämessäni kun haluat kaiken kertoa.
Teet ihan tahalleen että saat vain mustasukkaisemmaksiEn nähnyt hänessä mustasukkaisuutta. Hän ei koskaan tehnyt tai sanonut siitä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nähnyt hänessä mustasukkaisuutta. Hän ei koskaan tehnyt tai sanonut siitä mitään.
Ai ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ei ole
Olen nähnyt, en sinun vaan hänen suukottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt, en sinun vaan hänen suukottaa.
Kyllä, hän aina suutelee mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, hän aina suutelee mua.
Jatkan.
Ja en uskonut sinun näkevän. No sitten olen oikeassa, ettet olisi reagoinut 😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan.
Ja en uskonut sinun näkevän. No sitten olen oikeassa, ettet olisi reagoinut 😅Lähdin pois, että on sekin reagointia. Mitä reaktiota odotit? Tää keskustelu tuntuu pahalta, koska en itse haluaisi toista edes vahingossa loukata ja tahallisesti ei tulisi mieleenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähdin pois, että on sekin reagointia. Mitä reaktiota odotit? Tää keskustelu tuntuu pahalta, koska en itse haluaisi toista edes vahingossa loukata ja tahallisesti ei tulisi mieleenkään.
Ja vielä tuo hymiö... Että sua naurattaa, kun toinen kärsii, vaikkakin sisäisesti? Mutta, eihän se mulle kuulu. Vähentänyt vain tunteita aika reippaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä tuo hymiö... Että sua naurattaa, kun toinen kärsii, vaikkakin sisäisesti? Mutta, eihän se mulle kuulu. Vähentänyt vain tunteita aika reippaasti.
Tämä nyt selvensi aika paljon tai sanotaanko riittävästi, että voi unohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, näet, nyt ulkoinen vastaa sisäistäsi. Et tunne minua kohtaan mitään. En odota sinulta mitään. Kävin siis kävelyllä ja kahvilassa 🤝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että loukkasin sinua, et näyttänyt sitä. Ei ennen, ei jälkeen, eikä aikana. Nollareaktiota, kun kosketimme toisiamme sen kanssa, vietimme aikaa yhdessä, kun näit sen jne.
Siinä se, minä lähden, kahvila odottaa 🫡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että loukkasin sinua, et näyttänyt sitä. Ei ennen, ei jälkeen, eikä aikana. Nollareaktiota, kun kosketimme toisiamme sen kanssa, vietimme aikaa yhdessä, kun näit sen jne.
Siinä se, minä lähden, kahvila odottaa 🫡Mitä reaktiota odotit? Tai lähinnä miksi? Itkemäänkö olisi pitänyt alkaa?
Eniten sattuu juuri, että hait sitä reaktiota tarkoituksella, välittämättä mitä se mulle tekee tai aiheuttaa mun tunteille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä reaktiota odotit? Tai lähinnä miksi? Itkemäänkö olisi pitänyt alkaa?
Eniten sattuu juuri, että hait sitä reaktiota tarkoituksella, välittämättä mitä se mulle tekee tai aiheuttaa mun tunteille.Ja jos mä sanon, että se loukkasi, niin se loukkasi. Riippumatta siitä, mitä sinä uskot.
Minä kyll tiedän, miltä musta tuntuu ja on tuntunut ja mitä se on aiheuttanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä reaktiota odotit? Tai lähinnä miksi? Itkemäänkö olisi pitänyt alkaa?
Eniten sattuu juuri, että hait sitä reaktiota tarkoituksella, välittämättä mitä se mulle tekee tai aiheuttaa mun tunteille.Kommunikoin hänen kanssaan, en herättääkseni keneltäkään reaktiota, vaan koska pidän häntä kiinnostavana.
Huomaan vaan, ettet reagoi millään tavalla. Jos tekisin sinulle jotain, hän varmasti kysyisi siitä. Puhun tästä.
- Anonyymi
Näytän tissit
- Anonyymi
katon sun kullia
- Anonyymi
tai sitä kohti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitä kohti
En ole koskaan katsonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan katsonut
en tietysti minäkään mutta sitten katson
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en tietysti minäkään mutta sitten katson
Milloin sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin sitten.
Sitten kun nään s u t edessäni
- Anonyymi
Millaisessa ympäristössä se olisi esillä palstasetä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisessa ympäristössä se olisi esillä palstasetä?
Täältä ei ilmeisesti vinkin vinkkiä saa🤔
- Anonyymi
Kuule ketään ei voi pakottaa tykkäämään ja kiinnostumaan, varsinkaan lähestymään. Olen nykyään sitä mieltä että hän saa mennä, tehdä ja olla miten kokee haluamakseen ja parhaakseen. Kenen kanssa tahansa. En jaksa enää vääntää ja kääntää edes ajatuksissani.
- Anonyymi
Mitä pitäisi tehdä. Se kirpaisee joka kerta, kun en tiedä mikä se juttu on.
- Anonyymi
Olen joskus lähtenyt vain pois.
- Anonyymi
En kai muuta kun ihmettelen, nyt tais arviointikyky pettää 😄
- Anonyymi
Joo, näin mäkin ajattelin ensinmäisellä kerralla. Sivusta.
- Anonyymi
Vähän ihmettelen tätä kysymystä, koska jos tiedät, että se saattaa loukata toista, niin miksi teet niin? Sekä, vielä oikein haluat siihen jonkun reaktion. Aika veemäistä!
- Anonyymi
Jotkut ajattelevat et noin tekemällä herättäisivät kiinnostavan ihmisen huomion. Itse ajattelen aina niin et jokaisella on oma valinnanvapaus ja jos tekee noin vaikka kiinnostunut toisesta, osoittaa vaan ailahtelevan ja epäsuoran luonteensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut ajattelevat et noin tekemällä herättäisivät kiinnostavan ihmisen huomion. Itse ajattelen aina niin et jokaisella on oma valinnanvapaus ja jos tekee noin vaikka kiinnostunut toisesta, osoittaa vaan ailahtelevan ja epäsuoran luonteensa.
Juuri näin ja tuijottaa vain omaa napaa. Eikä ota sitä huomioon, että sillä voi työntää sen toisen pois lopullisesti.
Itse olen jo oppinut, etten pelaa kenenkään tunteilla, joskaan en sitä ole juurikaan ikinä tehnyt. Enkä myöskään vastaa paskaa käytökseen paska lla käytöksellä. Eipähän omatunto kolkuta. Itse kestän kyllä ja toivun, kun aikaa kuluu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin ja tuijottaa vain omaa napaa. Eikä ota sitä huomioon, että sillä voi työntää sen toisen pois lopullisesti.
Itse olen jo oppinut, etten pelaa kenenkään tunteilla, joskaan en sitä ole juurikaan ikinä tehnyt. Enkä myöskään vastaa paskaa käytökseen paska lla käytöksellä. Eipähän omatunto kolkuta. Itse kestän kyllä ja toivun, kun aikaa kuluu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...
Tämänkö kohokohdan hän nyt poimi palstasedän monologista? Pidä lippu korkealla
- Anonyymi
Tuollaiset suutelijat ja lipojat yleisillä paikoilla inhottaa, sellaiseen ei voi tuntea minkäänlaista vetoa.
- Anonyymi
Hah, miksi. Mä tykkään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713