Herran päivä tulee kuin varas yöllä

Anonyymi-ap

37

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Montako aloitusta samasta aiheesta?

Älä tuputa uskontoasi!

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tuputa mitään uskontoa. Raamatussa sanotaan että valvokaa koska ette tiedä milloin Herra tulee.

https://studybible.info/Finnish/Mark 13

Ei kukaan työelämässä oleva voi valvoa jatkuvasti, siitähän tulee hirmuinen univelka, ja työpaikka voi mennä alta.
        Eläkeläinen taas on vanha, eikä enää jaksa valvoa.
        Lapset tarvitsevat pitkiä yöunia.
        Uskon, että kun / jos Herra tulee, sen kyllä huomaa valvomattakin ja herää.
        Eikös siihen tulemiseen liity jotakin tuomiopäivän pasuunasoittoakin , vai ?

• Anonyymi

Kaikille sivuille ei kyetä laskemaan,mutta monisanaisuuden teoin ja elämisen tulisi olla otollista rakennukseksi itselle ja toisille toivoen kuntien ja kaupunkien parasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tuputa mitään uskontoa. Raamatussa sanotaan että valvokaa koska ette tiedä milloin Herra tulee.

https://studybible.info/Finnish/Mark 13

No juuri nyt tuputat uskontoasi, et edes itse enää huomaa sitä.

• Anonyymi

En voi anoa, koska minulle ei ole syntejä.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EN SANONUT jUMALAA VALEHTELIJAKSI .
        Sanoin että minulla ei ole syntejä. Piste !

Raamatussa lukee että jos ihminen sanoo että hänellä ei ole syntiä elämässään niin tekee Jumalan valehtelijaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa lukee että jos ihminen sanoo että hänellä ei ole syntiä elämässään niin tekee Jumalan valehtelijaksi.

Raamatussa voidaan sanoa niinkin.
        Mutta normaalin ihmisten logiikan mukaan tuo väite on epätosi ja hyvin kummallinen.
        Tuskin ihminen voi mitenkään tehdä kaikkivoipaa Jumalaa valehtelijaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja uskotoko sinä tähän oikeasti ?? Että ihminen voisi tehdä Jumalan valehtelijaksi ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet hullu,selvästikin!tee niin tai näin niin aina teet väärin?hullu perkele!

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet hullu,selvästikin!tee niin tai näin niin aina teet väärin?hullu perkele!

Smaa mieltä olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?

• Anonyymi

Täysin väärä palsta. Uskonnollisille keskusteluille on omat palstat.

• Anonyymi

Aivan oikea palsta on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan oikea palsta on.

Uskontoasiat voi osoittaa niille tarkoitetuille palstoille,pois syöttämästä omaa uskoaan ja ns.synnittömyyttään . On lahkoja hellarit, jehovat ym. ketkä elävät omassa erinomaisuuden harhassaan, heillä on oudot oikeudet arvostella tervejärkisiä ihmisiä. Heillä on omat lakinsa, toivon todella että Suomessa tehtäisiin maraton ohjelma uskonnon uhreista. Tosiasiaa kehiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskontoasiat voi osoittaa niille tarkoitetuille palstoille,pois syöttämästä omaa uskoaan ja ns.synnittömyyttään . On lahkoja hellarit, jehovat ym. ketkä elävät omassa erinomaisuuden harhassaan, heillä on oudot oikeudet arvostella tervejärkisiä ihmisiä. Heillä on omat lakinsa, toivon todella että Suomessa tehtäisiin maraton ohjelma uskonnon uhreista. Tosiasiaa kehiin.

Jeesus sanoi menkää kaikkeen maailmaan ja niin minä nyt teen. Ei uskovakaan ole synnitön elämässä yritetään muuttua ja muutos tapahtuu Pyhän Hengen kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus sanoi menkää kaikkeen maailmaan ja niin minä nyt teen. Ei uskovakaan ole synnitön elämässä yritetään muuttua ja muutos tapahtuu Pyhän Hengen kautta.

Menisit sinne maailmaan jo, ja lopettaisit kummalliset väitteesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkoja on, hellari Tukiainenkin omisti 20 koiraa 10 vuodessa, ei pysty vastaamaan totuudella minne kaikki pikkukoiransa aina hävittää. Uutta pukkaa julkisuudessa,kassissa koiria kannetaan. Todella outoa ettei eläinsuojelijat ole tähän puuttuneet,yhden koiransa kuulemma heitti päin seinää. Sillalailla se uskonto antaa oikeuden ,eihän eläinrääkkäystä ole syntiä,huvia ilmeisesti. Inhoan syvästi eläinrääkkäjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei uskova ole synnitön, niin onko uskomaton todella paha tyyppi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten siihen Pyhään Henkeen saa yhteyden ?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei uskova ole synnitön, niin onko uskomaton todella paha tyyppi ?

Kaikkien elämässä on syntiä lue raamattua sieltä saat ohjausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkoja on, hellari Tukiainenkin omisti 20 koiraa 10 vuodessa, ei pysty vastaamaan totuudella minne kaikki pikkukoiransa aina hävittää. Uutta pukkaa julkisuudessa,kassissa koiria kannetaan. Todella outoa ettei eläinsuojelijat ole tähän puuttuneet,yhden koiransa kuulemma heitti päin seinää. Sillalailla se uskonto antaa oikeuden ,eihän eläinrääkkäystä ole syntiä,huvia ilmeisesti. Inhoan syvästi eläinrääkkäjiä.

Täältäkö ajattelit vastauksen löytyvän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun elämässä ei ole syntiä. Et sinä siitä mitään tiedä, joten lopeta kaikkitietävän "viisautesi" jakelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun elämässä ei ole syntiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä muka tiedät minun elämästäni tai oletetuista synneistäni ?
        Et mitään, joten lopeta ns. synnillä uhkailu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältäkö ajattelit vastauksen löytyvän?

Vastaus on se,että ns.lahkojen, kiihkouskovaisten ym.muiden sokeasti anteeksiantoon uskovien ja synnittömien tyyppien pitäisi palata todelliseen maailmaan. Saarnaaminen jos itse tekee julmia tekoja on absurdia.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä mihinkään maailmaan ole menossa.
        Vaan jankkaat tällä palstalla samaa raamatussa lukevaa tekstiä jatkuvasti , ilman mitään kritiikkiä sen epäloogisuuden suhteen.
        Kun uskot Jumalan antaneen sinulle aivot, niin miksi et käytä niitä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tehnyt syntiä. Eikä kaikkien elämässä ole syntiä.
        Olen ihan tyytyväinen elämääni synnittömänä suomalaisena.

• Anonyymi

Kuule, Herra, palvelijoidesi rukous, sinä, joka olet armollinen kansallesi. Silloin kaikki maan päällä ymmärtävät, että sinä olet Herra, ikuinen Jumala.

• Anonyymi

Siis jos Herra kuulee palvelijoiden rukouksen, silloin kaikki maan päällä ymmärtävät, että sinä olet Herra, ikuinen Jumala ?? Miten se niin voi mennä ? Missä logiikka ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3418
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1929
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      147
      1839
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1774
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      77
      1624
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      348
      1599
    7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      81
      1439
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1288
    9. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1199
    10. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1192
    Aihe