Tai halaatko?
Oletko halannut kaivattuasi
34
650
Vastaukset
- Anonyymi
kävele suoraan kohti vaan huhuh
- Anonyymi
Kävelen läpi 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävelen läpi 😎
🤤
- Anonyymi
Joo ja haluaisin jatkossakin halata. Mutta lienee suuttunut, kun tuntee nyt mut paremmin.
- Anonyymi
Eihän se ole syy suuttua, vaikka toinen olisi toisenlainen kuin kuvitteli. Älä huoli, tuskin ajattelee noin.
- Anonyymi
En ole, kun ei pääse edes niin lähelle.
- Anonyymi
Olen halannut
- Anonyymi
En ole, enkä tiiä oisko se suotavaa toisen puolelta.
- Anonyymi
Alkais jo olemaan. Ihan kauhea rakastaa toista ja toinen vaan kieltää kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkais jo olemaan. Ihan kauhea rakastaa toista ja toinen vaan kieltää kaiken
- Anonyymi
On halattu, suudeltu ja rakasteltu. My man ❤️
- Anonyymi
On halannut ja voi halata jatkossakin
- Anonyymi
Yhden kerran.
- Anonyymi
Olen ja monta kertaa
- Anonyymi
Yhden kerran, muistan sen ikuisesti. Hän tuskin muistaa.
- Anonyymi
Hyvä muisti mutta lyhyt?
- Anonyymi
Kaksipas. Et tainnut laskea sitä toista, koska halasin muitakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksipas. Et tainnut laskea sitä toista, koska halasin muitakin.
Eri ihminen nyt kyseessä.
- Anonyymi
Miltä se tuntui? Oliko pitkä vai lyhyt halaus?
- Anonyymi
Muistan kyllä. Arvostin todella kun huomasit pahan oloni ja tulit halaaman, kukaan muu ei välittänyt tuon taivaallista🤗 Kiitos siitä ❤️
- Anonyymi
En ole halannut. En edes koskenut. On vain juteltu.
- Anonyymi
Sama täällä. Juteltu vain on.
- Anonyymi
En
- Anonyymi
Olen halannut. Tapahtui viime vuonna. Rappusissa nähtiin.
- Anonyymi
Olen halannut yhden kerran. Se oli ihanaa. Haluaisin halata useammin, mut en kehtaa enää. Pitäisi kysyy mut en uskalla.
- Anonyymi
Halattiin jo heti ekalla kerralla kun nähtiin oisko joku alle tunti tapaamisesta
- Anonyymi
Laivalla hän veti viereensä ja halasi takaapäin, tunsin ihanan lämmön meidän välillä, uskon että hänkin tunsi sen kun peileistä näkyi molemmilla iso pepsodenttihymy. tämä vuosia sitten, haluatko mua enää ikinä??
- Anonyymi
ei olla halattu, haluaisin kyllä ja paljon 🤗 Kätelty ollaa ja hetki pidetty muuten vain kädestä kiinni ja ktseltu silmiin, siinä hetkessä oli jotain maagista, tuntui että koko hälyinen ympäristö olisi vain hävinnyt ympäriltä ja että oltain ykskaks oltu kahdestaan 😘🤩
- Anonyymi
en oo halannut. Luulin että oisit halannut silloin kerran kun kävelit vastaan mutta sulla meni sitten pupu pöksyyn 😁😃🤗😚
- Anonyymi
25.2 halasimme...💖
- Anonyymi
En ole vielä, vaan tulee tapahtumaan joko tänä vuonna tai ensi vuonna, se on satavarma
- Anonyymi
Siis taas tää halailu? Voisko joku selittää miksi kaikki haluaa halata eikä nussimisesta saa puhua???
Vittu jos koittaa joku muumi halata puren käden irti saatana- Anonyymi
Seksipalstat on erikseen. Mene sinne puhumaan.
- Anonyymi
Olen halannut..tai kaivattuni hyppäsi kaulaani ja halasi sekä pussasi.
Siitä tiedän että hän tykkää edelleen minusta. Elämä on vaan vienyt meidät erilleen yhden tyhmän väärinkäsityksen seurauksena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713