Antaa sun olla ja mennä mutta kun en näköjään pysty
Voisi vain unohtaa
14
428
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään pysty
- Anonyymi
Haluisitsä nähä joskus silleen vähän pidempään?
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu
Jees no mä oon ihan samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jees no mä oon ihan samaa mieltä
Onnistuisiko se
- Anonyymi
Jos sussa oo tää sama tunne, niin emmäkään tuu tätä ohittaa.
- Anonyymi
On se. Ei unohdeta.
- Anonyymi
Nainen ei oikeasti ymmärrä mimmoista tämä elämä on elää ilman häntä. Ikäiselleni vielä nuorelle mutta aikuiselle naiselle.
- Anonyymi
Ei ihminen voi tietää jos ei kerro.
- Anonyymi
Mulla sama juttu, vaikka päätös oli sun.. pienoisella ”ei” sävyisellä joten en oo vakuuttunut. Vielä toivoisin että näkisimme paremmin, pitempään.
- Anonyymi
En tiedä onko tämä juuri sulle, mutta mulla on omalla kohdalla tilanne niin, etten vaan pysty unohtamaan. En sitten millään. Enkä kyllä aio unohtaakaan.
- Anonyymi
Mulla sama tilanne, monesti yrittäny mutta sydän ei unohda.
- Anonyymi
Olet aivan liian ihana tyyppi menettää. Haaveissani oot ikuisesti . Tunne sisälläni, että kuulumme yhteen. Älä luovuta. You are my home and the other half of me and I think I love you.....miss you a lot . Please be happy. Do not worry we are almost there........,............💙🧡💛💚
- Anonyymi
No ei nähdä enään älä pelkää vauva hoitaa sen ettei enään nähdä se menee sun edelle nyt harmin paikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713