Huomaa kyllä milloin kaupoissa on alennuksia kaikilla samanlaiset vaatteet.
Kajaanin ALE muoti
7
164
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä Kajaanissa kannattaa ostaa vain kaljaa kaikkea muuta heitetään pois yhtä paljon mitä ostat.
- Anonyymi
Suomessa heitetään ruokaa pois kaupoista 4000 tuhatta tonnia vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa heitetään ruokaa pois kaupoista 4000 tuhatta tonnia vuodessa.
400 000
- Anonyymi
Kajaanilainen "muoti" 🤣
- Anonyymi
Onko siellä Kajaanissa selvinpäin kukaan koskaan?
- Anonyymi
Ei taida olla kun muutama. Ainakin minun tutuistani suurin osa pyrkii olemaan kännissä melko lailöa koko ajan, minä mukaanlukien. Nytkin olen pikku maistissa, eilisen törpöttely sntoi hyvät pohjat
- Anonyymi
Vuosikausia on Kainuun naisten kansallispuku ollut legginsit, tunika ja sandaalit jalassa.
Oli alet tai ei tämä muoti kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4663664Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152726Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2762114Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4431988Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841344- 1561251
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631108- 791025
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411008- 56999