Autotoimittajat kahvilla

Anonyymi-ap

Olin tulossa Levin huvilallani talvilomareissulta ja Pihtiputaan jälkeen piti poiketa huoltoasemalle ostamaan pari Batterya ettei tulisi väsy ratissa. Huoltsikan pihalla oli pari teipattua nykyaikaista sähköautoa, joilla teki matkaa pari Tuulilasin (?) toimittajaa. Sen verran kuulin kassajonossa heidän pöydältään puhetta, että ilmeisen hauskaa tuntui olevan. Toinen heistä kysyi sitten ensimmäiseltä, tietääkö hän mikä on markkinoiden tehokkain kondomi, joka sopii kaikille sukupuolesta ja vehkeen koosta riippumatta. Toinen ei tiennyt ja ensimmäinen jatkoi että ”Skoda tietenkin”. Molemmat repesivät sitten mahtavaan röhönauruun.

Itsekin hymyilin tälle vitsille astellessani kohti upeaa länsi-Citikkaani (C6) Batterytölkki kädessä.

8

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai, nyt on ruosteinen tojo vaihtunut citikaksi.

• Anonyymi

Sama Citikka on palvellut minua jo vuosikausia näillä pidemmillä matkoilla mukavuutensa vuoksi. Arkiautona löytyy pappabemari ja kesällä painellaan 911 klassikolla.

• Anonyymi

Mahtavaa että sait tungettua Tojon myös tähän ketjuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtavaa että sait tungettua Tojon myös tähän ketjuun.

Sekava Skoda-fanipoika suuressa epätoivoissaan saa tungettua Toyotan vaikka mihin. Aitovenäläisen maskirovkan luhistuessa on ollut pakko ottaa sissitaktiikka käyttöön. Heti, jos suuresta ja mahtavasta Skodasta sanotaan jotain vähänkin negatiivista, alkaa lapsellinen whataboutismi, jonka ainoa tarkoitus on kääntää huomio pois Skodasta.

Putinkohan tätäkin rahoittaa? Mitä muuta voisi olla noin kiihkeän itäautorakkauden takana?

• Anonyymi

mantoi olla vehje kourassa
      mauserilla mitattava
      sdp

• Anonyymi

RYYYYYSSÄN TROLLITEHTAAN DIISSAUS PASKAA ! ! IHAN MIELIKUVITUS TUUBAA ! ! ÄLÄPÄ KOMMENTOI ! !

• Anonyymi

Ei pitäisi pääpolitrukinkaan kommentoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäisi pääpolitrukinkaan kommentoida.

Kyllä toi trool jäbä on vähintään kansankomissaari.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4296
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2765
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe