Tässä neuvo kaikille jotka kärsii heikosta itsetunnosta ja mielenterveysongelmista.
Mulla itsellä on mielenterveysongelmia.
Jos joku sanoo pahasti sulle kuten esim " sä olet paska ihminen"
niin ensinnäkin muista nämä seikat;
1.Sä tiiät /tunnet itsesi paremmin kuin se joka sanoi &kirjoitti noin
2.Jos sä tiiät että olet hyvä tyyppi niin sä olet hyvä tyyppi
3.Sano sille vaikka näin "en piittaa sun ja muiden kommenteista jos ne on tuollaisia ne kommentit koska mä tiedän sen että olen hyvä tyyppi niin ei vaikuta sun kommenttis mitenkään henkisesti minuun
joku sanoi jossain että ihminen jolla on narsismiin taipuvaisuuksia , ei kuulemma piittaa muiden mielipiteistä. Ei välttämättä pidä paikkaansa. Minä oon aina ollut semmonen ettei mulle maine ja muitten mielipiteet merkitse mitään jos ne on tuontyylisiä jossa joku alkaa panettelemaan ilkein sanoin.
Tietenkin silloin muitten mielipiteet merkitsee minulle kuten läheiseni mielipide jos läheinen esim sanoo jotain tietynlaista niin otan huomioon hänen mielipitteen.
tässä hyvä neuvo kaikille jotka kärsii heikosta itsetunnosta ja
Anonyymi-ap
1
95
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku haukkuu tai arvostelee ikävällä tavalla toista, niin sillä itsellään on jostain syystä paha olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840