Miks tän pitää olla näin
********* vaikeeta?
Miks mä en vaan voi sanoo sulle
tost noin vaan
hyvästi?
Miten voi oikeesti olla näin
vaikeeta
kirjoittaa muutama sana....
" heippa,
sä oot historiaa,
joku muu saa tän kaiken "
Mikset sä voi häipyä mun sydämestä?
Miksen mä osaa unohtaa sua,
niinku säkin mut.
Sun piti viiä mut pois täältä....
H*ist* jotain...
Miehelle jonnekin
37
711
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oikeasti rakastat mua niin saat mut.
- Anonyymi
Helppohan sun on siinä lupailla mitä tahansa
kun ei tiedä kuka lupailee 😔 - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helppohan sun on siinä lupailla mitä tahansa
kun ei tiedä kuka lupailee 😔Puhuminen auttaisi tähänkin tuntemukseen hyvällä tavalla. Ajattele niin, että huonoimmassakin tapauksessa pääsisit irti paremmin toisesta, eikä tarvi sen jälkeen käydä sitä tunnemyrkyä sisälläsi, kun et enää oleta asioita. Hyvällä pahaa vastaan on hyvä lääke.
Itsellä kokemusta erehtymisestä, joka kävi toteen huonolla tavalla, aika nopeasti kadotin sen hyvän tuntemuksen toiseen. Hän oli ollut minulle enemmän mielikuva harhaa vain, kun halusin uskoa hänet liian hyväksi itselleni. Erehtyminen rassasi hetken.
Olikin täysin vääränlainen minulle. Sen jälkeen ei ole ollut sitä tunteiden paloa, jota oli ennen toisen luontee paljastumista. Ei ollut mm. luottamuksen arvoinen, jolla on suuri merkitys minulle, lisäksi oli valehtelija ym. Ihmettelin jopa kokemaani jälkeenpäin. Sokea olin.
Löytyi paljon pahaa, silloin helppo nollaa näitä vanhoja tuntemuksia. En löytänyt ollenkaan niitä asioita, jotka olin synnyttänyt mielikuviini hänestä. Siksi suosittelen aina puhumista, jos kokee toisen itselleen merkitykselliseksi, kuin vain elämistä olettamuksien kanssa. - Anonyymi00028UUSI
Vanhaa tarinaa
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Vanhaa tarinaa
Joo palstaäijä, eli aloittaja kierrättää usein samaa humpuukisötkötystä, oli jo aikakin huomata muru
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Puhuminen auttaisi tähänkin tuntemukseen hyvällä tavalla. Ajattele niin, että huonoimmassakin tapauksessa pääsisit irti paremmin toisesta, eikä tarvi sen jälkeen käydä sitä tunnemyrkyä sisälläsi, kun et enää oleta asioita. Hyvällä pahaa vastaan on hyvä lääke.
Itsellä kokemusta erehtymisestä, joka kävi toteen huonolla tavalla, aika nopeasti kadotin sen hyvän tuntemuksen toiseen. Hän oli ollut minulle enemmän mielikuva harhaa vain, kun halusin uskoa hänet liian hyväksi itselleni. Erehtyminen rassasi hetken.
Olikin täysin vääränlainen minulle. Sen jälkeen ei ole ollut sitä tunteiden paloa, jota oli ennen toisen luontee paljastumista. Ei ollut mm. luottamuksen arvoinen, jolla on suuri merkitys minulle, lisäksi oli valehtelija ym. Ihmettelin jopa kokemaani jälkeenpäin. Sokea olin.
Löytyi paljon pahaa, silloin helppo nollaa näitä vanhoja tuntemuksia. En löytänyt ollenkaan niitä asioita, jotka olin synnyttänyt mielikuviini hänestä. Siksi suosittelen aina puhumista, jos kokee toisen itselleen merkitykselliseksi, kuin vain elämistä olettamuksien kanssa.Ethän sä itse jutellut vaan oletit.
Näköjään edelleen. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Joo palstaäijä, eli aloittaja kierrättää usein samaa humpuukisötkötystä, oli jo aikakin huomata muru
Voi kuin surullista toi sun luulottelus on muru.
- Anonyymi
Rankki haisee, palstalle asti.
- Anonyymi
Kuinkahan niin onko joku mustasukkainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan niin onko joku mustasukkainen?
Ei ainoastaan sitä, vaan korruptoitunut pskiainen valmiina tuhoomaan toisen elämän.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainoastaan sitä, vaan korruptoitunut pskiainen valmiina tuhoomaan toisen elämän.
Niinhän te teittekin. Säälittävää ja säälittäviä tyyppejä kun ei edes uskallettu syytä kertoa.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin valmiina. Mutta noissa toisten elämän pilaajissa tai sitä yrittäneissä on usein jotain hämmentävää, heidän vahvuus ei ole looginen ajattelu. He saattavat esim. huijata rahaa ja yrittää ujuttaa sitä toisten syyksi ihan naurettavilla todisteilla, jotka eivät ikinä menisi läpi oikeassa tutkinnassa. Jos jonkun ihmisen tililtä lähtee todistetusti rahaa, hän on aina uhri ja tutkinta siirretään aina rahan vastaanottavaan tahoon. Ehkä he ovat tottuneet kiristämään rahaa ihmisiltä ja keksivät tarinoita ja pitävät niitä itsekin totena. Toinen asia on kovistelu. Ajatellaan että ollaan niin kovia, että voidaan tehdä toisille mitä vain. Kaikista pahinta jos julkisuudesta tunnettu ihminen siirtyy rikollisuuden puolelle. Häneen isketään suurimmalla vimmalla ja voimalla, koska hänet nähdään suurena uhkana ja erityisesti rikoskumppaneista ollaan kiinnostuneita ja tutkinta leviää helposti kansainväliseksi tutkinnasta. Suomessa on nykyään on rikollisia ja terroristeja varten oma erikoisryhmä, karhu-ryhmä, joka on kuin satoja James Bondeja, joilla jokaisella on oikeus tappaa jos rikolliset eivät tajua laskea aseitaan.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin valmiina. Mutta noissa toisten elämän pilaajissa tai sitä yrittäneissä on usein jotain hämmentävää, heidän vahvuus ei ole looginen ajattelu. He saattavat esim. huijata rahaa ja yrittää ujuttaa sitä toisten syyksi ihan naurettavilla todisteilla, jotka eivät ikinä menisi läpi oikeassa tutkinnassa. Jos jonkun ihmisen tililtä lähtee todistetusti rahaa, hän on aina uhri ja tutkinta siirretään aina rahan vastaanottavaan tahoon. Ehkä he ovat tottuneet kiristämään rahaa ihmisiltä ja keksivät tarinoita ja pitävät niitä itsekin totena. Toinen asia on kovistelu. Ajatellaan että ollaan niin kovia, että voidaan tehdä toisille mitä vain. Kaikista pahinta jos julkisuudesta tunnettu ihminen siirtyy rikollisuuden puolelle. Häneen isketään suurimmalla vimmalla ja voimalla, koska hänet nähdään suurena uhkana ja erityisesti rikoskumppaneista ollaan kiinnostuneita ja tutkinta leviää helposti kansainväliseksi tutkinnasta. Suomessa on nykyään on rikollisia ja terroristeja varten oma erikoisryhmä, karhu-ryhmä, joka on kuin satoja James Bondeja, joilla jokaisella on oikeus tappaa jos rikolliset eivät tajua laskea aseitaan.
Olipas hämmentävä kommentti nyt.
Jotain mikä ei aloittajan juttuun liity, mutta jotain mikä kuulosti aika tutulle.
Tavallaan.
Toi James Bond hommeli,
pari juttua siihen liittyen, se ei ole oikeus vaan lupa ****** ......
Sekä entäs kun ei ole tapaus jossa kohde olisi rikollinen?
Jos kohde ei ole tehnyt väärin niin Mitenkäs se selitetään että olis muka oikeus tai lupa tehdä noin? - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olipas hämmentävä kommentti nyt.
Jotain mikä ei aloittajan juttuun liity, mutta jotain mikä kuulosti aika tutulle.
Tavallaan.
Toi James Bond hommeli,
pari juttua siihen liittyen, se ei ole oikeus vaan lupa ****** ......
Sekä entäs kun ei ole tapaus jossa kohde olisi rikollinen?
Jos kohde ei ole tehnyt väärin niin Mitenkäs se selitetään että olis muka oikeus tai lupa tehdä noin?Tiedän et tämä on vanha juttu. Otin vain todellisesta elämästä otoksen, joka voisi oikeasti toteutua. Minä olen se tarinan uhri vaikka rikollinen ajattelee, että minä joutuisin vankilaan. Myös tämän julkisuuden henkilön kannalta olisi aikamoinen hänen itsensä turma hänelle itselleen jos vähänkin tietoja vuotaisi julkisuuteen häneen liittyen.
- Anonyymi00030UUSI
Tarkoitatko rankilla palstaäijän avauksiin solvauksia polla punaisena tuhertava sitä, mistä tehdään ponua? Siinä sulle uusi harrastus, kai nyt sen verran osaat hitsailla, että yhden pannun teet ihmeiden tekijänä? T naiselta ja muista uhriutua ku sulle sutkauttaa takaisin niin voitte ”peerejen” eli lajitovereiden kanssa uhriutua vaik kimpassa
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Korruptoitunut paskiainen valmiina tuhoamaan toisen elämän- teidän antisosiaalisten ilmaisukyky ja kaiken päälaelleen kääntäminen ei kyllä ns joskaan petä
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tiedän et tämä on vanha juttu. Otin vain todellisesta elämästä otoksen, joka voisi oikeasti toteutua. Minä olen se tarinan uhri vaikka rikollinen ajattelee, että minä joutuisin vankilaan. Myös tämän julkisuuden henkilön kannalta olisi aikamoinen hänen itsensä turma hänelle itselleen jos vähänkin tietoja vuotaisi julkisuuteen häneen liittyen.
” Minä olen se tarinan uhri vaikka rikollinen ajattelee, että minä joutuisin vankilaan” No äläpä aloittajaäijän huuhaa muuta viserrä- viekkaudella ja vääryydellä voi joutua vankilaan, mutta sillä ei ketään sinne ”yleensä” toimiteta😏
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
” Suomessa on nykyään on rikollisia ja terroristeja varten oma erikoisryhmä, karhu-ryhmä, joka on kuin satoja James Bondeja, joilla jokaisella on oikeus tappaa jos rikolliset eivät tajua laskea aseitaan.” Lupaat vaan gubbe turhia yhy
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
” Suomessa on nykyään on rikollisia ja terroristeja varten oma erikoisryhmä, karhu-ryhmä, joka on kuin satoja James Bondeja, joilla jokaisella on oikeus tappaa jos rikolliset eivät tajua laskea aseitaan.” Lupaat vaan gubbe turhia yhy
Silimien välliin silimien välliin eikös juu
- Anonyymi
Mikä tuo viimenen sana oli en ymmärtänyt.
- Anonyymi
Et ymmärrä sanaa "jotain" niinkö vai mitä?
- Anonyymi00023UUSI
Lisää tähtien tilalle a kirjaimet.
- Anonyymi00035UUSI
No sinun kannattaa varmaan menettää seuraavakin yöuni tätä palstsäikön tekoäly- joikausta ratkoessa, kova retoriikka johtuu ihan piilomisogyniasta vaan
- Anonyymi
Hauska
- Anonyymi
Mikä tossa on hauskaa sun mielestä?
Mun mielestä tässä ei oo mitään hauskaa.
- Anonyymi
Ma-miehen charmi on, usein sangen vastustamaton.
- Anonyymi
Kerrotkos enemmän tuosta miehestä
ja charmista, millainen ja miten näkyy.
Ma-mies ei ole tuttu nimitys......... - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotkos enemmän tuosta miehestä
ja charmista, millainen ja miten näkyy.
Ma-mies ei ole tuttu nimitys.........Tästä olisi ollut kiva tietää enemmän.
Ikinä en tavannut tyyppiä jolle aloitus oli tarkoitettu. Enkä tiedä myöskään käsittääkseni oikeaa nimeäkään. - Anonyymi00017UUSI
Tästä olisi ollut kiva tietää enemmän.
Ikinä en tavannut tyyppiä jolle aloitus oli tarkoitettu. - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tästä olisi ollut kiva tietää enemmän.
Ikinä en tavannut tyyppiä jolle aloitus oli tarkoitettu. Enkä tiedä myöskään käsittääkseni oikeaa nimeäkään.No sitäkään emme aloittajaäijä epäile sinänsä ollenkaan. Heittäkää nyt jo voltti
- Anonyymi
Voi änkeröinen miten te naiset ootte noin vaikeita aivoistanne olet niin mustis etkä tule olemaan missään suhteessa hyvä kun et ajattele toisen parasta vaan omaa etua tässä monille naisille vinkki ei kannata olla itsekäs harvat miehet on itsekkäitä
- Anonyymi00015UUSI
Hyvin käänteisesti höpötit sontaas.
- Anonyymi00017UUSI
Olenko luvannut oikeasti "viiä" sut pois jostakin?
- Anonyymi00020UUSI
Nyt on aika paha sanoa kun en tiedä kuka olet.
- Anonyymi00037UUSI
Ootteko palstaäijän avauksia lukevat koskaan esim walhallassa käyny
- Anonyymi00025UUSI
Ei täältä ketään voi viedä kaikki täälä on aivan vapaaehtoisesti.
Niin nainen kuin mieskin.
Mutta minä lähden heti kun nainen vie minut live elämässä.
Sitten tämä on minun elämässä historiaa. Johon en enään palaa.- Anonyymi00040UUSI
Tätä itsekin toivon edelleen että mies vie irl mukanaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky234998Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444874Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2384099Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty573768Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1283676Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm913234Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1332150Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.101517Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121120Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63987