Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
53
691
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei minulta nainen. En halua mitään epämääräistä ja epävakaata kanssasi. Vain aivan selkeän rakkausavioliiton.
- AnonyymiUUSI
Ei minulta mieheltä. Aloitus, eikä tämä kommentti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulta mieheltä. Aloitus, eikä tämä kommentti.
Minulta aloittajalta oli tämä aloitus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulta aloittajalta oli tämä aloitus.
😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😆
Eli keneltä tämä nyt on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli keneltä tämä nyt on?
Aloittaja keksi aloitteen.
- AnonyymiUUSI
No se kävis mulle. 🥰
- AnonyymiUUSI
Mutta pelkään että tunteeni syventyisivät jo kerrasta niin että pitäisi miettiä onko kivuliaampaa olla niin vai ei enää koskaan nähdä.
Suhteen haluaisin mutta juuri nyt se on lähes mahdoton ajatus. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pelkään että tunteeni syventyisivät jo kerrasta niin että pitäisi miettiä onko kivuliaampaa olla niin vai ei enää koskaan nähdä.
Suhteen haluaisin mutta juuri nyt se on lähes mahdoton ajatus.Mikä siitä tekee mahdottoman? Sivu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siitä tekee mahdottoman? Sivu.
Olemme vahvasti varattuja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olemme vahvasti varattuja
Ensin pitäs erota.. Sivusuhde kuulostaa kivuliaalta ja tekee pahaa.
- AnonyymiUUSI
Miksi hän ei kelpaa suhteeseen?
- AnonyymiUUSI
Olemme molemmat kiireisiä ja viihdymme omissa puuhissamme. Suhde se on vakituinen tapailusuhdekin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olemme molemmat kiireisiä ja viihdymme omissa puuhissamme. Suhde se on vakituinen tapailusuhdekin.
En ole kiireinen, mutta heilutellaan vain. Jos olet se mies.
- AnonyymiUUSI
Sitä kutsutaan parisuhteeksi.
- AnonyymiUUSI
Seksisuhteeksi joka on suljettu. Sitä taisit tarkoittaa? Parisuhteeseen kuuluu paljon muutakin kuin paneminen vain toisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Oletkohan sä kykenevä parisuhteeseen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan sä kykenevä parisuhteeseen?
En ole.
- AnonyymiUUSI
Niin, ja se seksi on vain lapsentekoa varten.
Tsemppiä!
https://m.youtube.com/watch?v=Sy5jnXXzBa0 - AnonyymiUUSI
No kaverisuhteeseen ei ainakaan minulle kuulu mikään intiimi. Eikä meille muuta suhdetta tule, kummallekin parasta niin.
En ole mikään takertuja tyyppi muutenkaan.- AnonyymiUUSI
Eli suomeksi sanottuna olet vanhapiika joka ei ole koskaan ikävöinyt miestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli suomeksi sanottuna olet vanhapiika joka ei ole koskaan ikävöinyt miestä.
Tasan väärin meni 😂 ei kannata leikkiä tietäjää kun ei vaan osu eikä uppoa!!
Suosittelen jotain muuta harrastusta ettet vallan nolaa itteäs 🥳
- AnonyymiUUSI
Jos olet J, niin sopii heilutella peittoa. En kuitenkaan aio "sitoutua" tuollaiseen. Eli säännöt ovat: voidaan tapailla muitakin, ei mustasukkaisuus draamaa, ei mitään aikataulutettua tylsää seksiä.
A- AnonyymiUUSI
Näin viime yönä unessa J:n ja A:n. Ovat tosin miehiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään kyllä yhdestä Aastakin. Hän tosin on ystäväni ja en halua sotkea sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän paremmin kuin hyvin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
A on minun opettajani ja on suhteessa jo parin teinitytön kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - se toinen tässä moi :*
Eiköhän meillä ne heiluttelut peiton päällä suju jo nyt ihan mukavasti? Jatketaan samaa rataa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - se toinen tässä moi :*
Eiköhän meillä ne heiluttelut peiton päällä suju jo nyt ihan mukavasti? Jatketaan samaa rataaNo kerran lipsahti.
- AnonyymiUUSI
Fwb on niille jotka haluaa väistellä vastuuta.
- AnonyymiUUSI
Minä en haluaisi.
- AnonyymiUUSI
Haluaisin nähdä aivan kaiken siinä samalla.
- AnonyymiUUSI
Voin lainaa mun silmiä.
- AnonyymiUUSI
Yhden M miehen kanssa voisi kyllä heilutella
- AnonyymiUUSI
ei kiitos.
- AnonyymiUUSI
Mulle se voisi käydä, mutta kaivattuni taitaisi silti toivoa parisuhdetta, enkä halua antaa hänelle toivetta mahdottomasta. En oikeastaan halua häneltä välttämättä edes seksiä, ainoastaan hetkellistä lähelläoloa. Silloin kun se on mahdollista.
- AnonyymiUUSI
jos olet hän nuorempi mies niin olet kyllä vähän liian nuori ja löydät sopivamman! toivon tosiaan parisuhdetta itte -sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jos olet hän nuorempi mies niin olet kyllä vähän liian nuori ja löydät sopivamman! toivon tosiaan parisuhdetta itte -sivusta
Olen nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Mulla päinvastainen tilanne nuoren miehen kanssa xD Hän on ihan sopivan ikäinen enkä odota sitoutumista ja homma toimii hyvin just niin kuin on
- AnonyymiUUSI
Samat odotukset minulla myös Miehen suhteen.
Eikä mitään liian tiukkoja tapaamisaikatauluja, kummallakin kun on sitä omaakin elämää..
Vapaita kumminkin kumpikin, niin ei synny mitään väärinkäsityksiä kun ei ole puolisoita kyttimässää eikä ymmärtämässä väärin 😁
Platoninen kaverisihde 👍🏻
Viestejä voidaan sitten enemmän vaihdella jos siltä tuntuu kun ei nähdä.
Samalla alueella kuitenkin elinpiirit 🙂 - AnonyymiUUSI
😂😆😂
- AnonyymiUUSI
Nyt on semmonen viesti että pitäskö tää miten ymmärtää? ; )
- AnonyymiUUSI
Saa ymmärtää miten haluaa. Kunhan peitto heiluu taas.
- AnonyymiUUSI
Uskollisia ja peitto heiluis...
Eli vakip... Ilman velvotteita?
Toi onkin yleensä se miesten fantasia 🥳 - AnonyymiUUSI
Mieheni kanssa sitä tullaan tekemään🥵
- AnonyymiUUSI
Onnea teille miehet!
- AnonyymiUUSI
Saan jo aina kun haluan, ohi
- AnonyymiUUSI
Joku haluaa heilutella peittoa.
Ei ongelmaa, mutta mulle tulee mielikuva siitä että leikittäisiin sakkolan porsaita.
Minkäslainen paino siihen pistetään päälle.
Ja kuinka kovaa hypyytetään.
Hitto sentään näitä juttuja.
Pervonkaiset ei mieti koskaan mitään muuta ku sitä itteään. Senkin sikapossut sentään!- AnonyymiUUSI
🤪🤭🤮🤢
- AnonyymiUUSI
Terveet leikkii, sairaat ei osaa lopettaa, ja hulluilla on loputtomat juhlat. Kaikkeen väsyy, ja vaihtelu virkistää. Myös juttujen osalta.
Itku pitkästä ilosta. Pieru paljosta naurusta.
Yksisuuntaisesta liikkeestä samaan suuntaan liian pitkään. Voi oksennuskin tulla.
Ihan vaan vanhoja elämän faktoja. Välillä on hyvä tuuletella peittoa parvekkeella.
- AnonyymiUUSI
Jaa jaa.
- AnonyymiUUSI
Miksi sitten et halua parisuhdetta jos uskollisia kuitenkin pitäisi olla? Mä etsin parisuhdetta enkä panosuhdetta. Niitä on jo riittävästi. Panosuhde kaivatun kanssa on riittävästi. Avoin ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.26810794Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4052954Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921698- 811515
- 641409
- 77969
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te40946Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73857Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e246807Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn20794