..en minäkään sitten halua enää nähdä sinua. Joten hyvästi.
Jos et halua nähdä minua
20
501
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Onko hän sanonut niin?
- AnonyymiUUSI
Tuo hyvästi on ristiriitainen sana, kun oikeasti aloittaja tarkoitti pahasti.
- AnonyymiUUSI
Välisuomalainen vanha sananlasku.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, hankkiudu eroon minusta. Kaikki ajallaan.
Rauhallisesti, turvallisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=ALJELVZer7o- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään turvallista enää.
Eikä rauhallista.
Kuten tiedät.
Mut ei se sua kiinnosta että oon rikki.
-sivusta
- AnonyymiUUSI
hei sitten.
- AnonyymiUUSI
Tapaamisemme oli todellakin virhe. Oli vaikea päästä läpi. Mutta ihastus on ohi, ja olen myös valmis sanomaan hyvästit sinulle. Vaikka nyt voisimme olla pelkkä ystäviä.
- AnonyymiUUSI
En ole ajatellut kertaakaan niin. On vaikuttanut siltä, että joku muu oli sitä mieltä. Olisi kyllä sanottavaa ja kysyttävää. Varmaan tuntuisi siltä, kuin viimein jotain ratkeaisi. Yhä on tallella eräs pieni esine, jonka olisin ojentanut hänelle. Nyt keksin, että samalla näkisi lähempää, millaiset kädet ovat.
- AnonyymiUUSI
Sitten sun täytyy tehdä jotain asialle 😞
- AnonyymiUUSI
Pienen asian pyydän KAIKESTA ja tee niin...
- AnonyymiUUSI
Kuka ja ketä?
- AnonyymiUUSI
liian kauan meni kaivatessa. kaikki on ohi ja keskityn vaan irl.
- AnonyymiUUSI
Haluan tavata E***-naisen.
- AnonyymiUUSI
Tavataan. E
- AnonyymiUUSI
Totta kai haluan nähdä, kunhan et ole kauhean vihamielinen.
- AnonyymiUUSI
Onko hän ollut sitten vihamielinen aiemmin?
Mies vai nainen?
-sivulta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän ollut sitten vihamielinen aiemmin?
Mies vai nainen?
-sivultaMies. On aika arvaamaton. En oikein tiedä, millä tuulella milloinkin on ja mitä minusta ajattelee. Pelkään, että romahdan, jos on ilkeä.
- AnonyymiUUSI
Voin nähdä sinua itseäni nuorempaa pidemmästi jonain päivänä, kun näemme annan sulle numeroni. Kerran voidaan nähdä.
- AnonyymiUUSI
Joo pelkkää kirjainta vain kirjaimen perään 🙂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.26810825Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4052964Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921698- 811525
- 641409
- 77979
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te41961Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73877Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e246807Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn20804