810 kg yhteistulos vuodelta 2016.
"Nahkapäiden noutopartio".
Nauranko nyt vai vasta myöhemmin?
Kuule kun se hiuksettomuus ei tee miehestä hurjaa taistelijaa kuin mielikuvituksessasi.
Taas se fantasioi täällä väkivallalla. Ei taida olla siellä kaljun pään sisälläkään mitään.
Meikäläinen on laittanut nippuun parikin kertaa lauman nahkapäitä.
Olivat nöyrää poikaa siinä kohtaa.
Toisella kerralla söin samalla hampurilaista kun nuijin kolme skiniä snagarilla.
Ei teistä pojista ole vastusta 125 kiloiselle ammattilaiselle.
Ei koskaan, ja teidän neniänne ja hampaitanne en ala makselemaan, koska alatte huutaa apua ja kiljutte kuin pikkutytöt siinä vaiheessa kun toivo on mennyt.
Eli noin 5 sekuntia ottelun alkamisesta.
Saman toistoa 10 vuotta.
18
153
Vastaukset
- Anonyymi
2010 kertoo ottelusta, poliisi ja oikeuslaitos törkeästä pahoinpitelystä, tai taposta.
- Anonyymi
Edustamansa lajin pohjasakkaa ja häpeäksi lajille jota todellakaan ei harrasteta sna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edustamansa lajin pohjasakkaa ja häpeäksi lajille jota todellakaan ei harrasteta sna
.... snagarin jonossa, ne asiat tehdään selväksi jo alkeiskursseilla.
- Anonyymi
Fantasiatoveri laittelee omia ja toisten tarinoita nippuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa alkaa olla aihetta pidempääkin tuomioon, ehdottomasti ehdoton tuomio, tapon yritys, jopa murhan yritys, tuomio 8-10 vuotta, erittäin pieni tuomio, jos ei sitten hovissa muutu oikeaan suuntaan... Kyllähän oikeus käytännössä on ollut tapana tuomita, tapon yrityksestä jos hätäleikkaus pelastaa hengen... muuten olisi kuollut.
Tuossa thainyrkkeilyssä näyttää olevan sellainen ongelma, että sitä voi harrastaa kuka vaan, eikä katsota mitä vastuuta osaaminen tuo tullessaan, ehdottomasti liian alhainen tuomio. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa alkaa olla aihetta pidempääkin tuomioon, ehdottomasti ehdoton tuomio, tapon yritys, jopa murhan yritys, tuomio 8-10 vuotta, erittäin pieni tuomio, jos ei sitten hovissa muutu oikeaan suuntaan... Kyllähän oikeus käytännössä on ollut tapana tuomita, tapon yrityksestä jos hätäleikkaus pelastaa hengen... muuten olisi kuollut.
Tuossa thainyrkkeilyssä näyttää olevan sellainen ongelma, että sitä voi harrastaa kuka vaan, eikä katsota mitä vastuuta osaaminen tuo tullessaan, ehdottomasti liian alhainen tuomio.Tuo lause on lähes käsittämätön, "Hänen mukaansa uhrin vammat eivät olleen täysin ennalta arvattava seuraus hänen käyttämäänsä väkivaltaan.", Arvattava, jos potkit jotakin ihmistä vatsaan ja toiselle aiheutettua kuolettavan vamman, kyse ei todellakaan ole törkeä pahoinpitely, aina jos astaloa on käytetty, kyseessä on törkeä muoto, mutta useita vuosia thainyrkkeilyä harrastanut lähes tappaa jonkun, kyseessä on tapon yritys, kakkua 8-10 vuotta.
- Anonyymi
Vastaan tähän:
Tuossa thainyrkkeilyssä näyttää olevan sellainen ongelma, että sitä voi harrastaa kuka vaan, eikä katsota mitä vastuuta osaaminen tuo tullessaan.
Thainyrkkeilijät ja karaten harrastajat kuuluvat samaan ryhmään aiheessa.
Olen sanonut että Tyttö2010Neitinen edustaa edustamaansa lajia erittäin häpeällisesti ja on sen pohjasakkaa.
Tyttö on ensin harrastanut karatea ja sitten thaikkua.
Sen minä tiedän että karatessa sääntö numero yksi on se, että taitoja ei missään tapauksessa käytetä salin ulkopuolella, kuin ainoastaan ääritilanteessa, kun ei ole mitään muuta mahdollisuutta.
Tyttö katsoo ääritilanteikseen ja oikeuksiinsa sen että joku toinen kiusaa jotain toista ja hänen ensireaktionsa on ollut heti pataan ja lujaa asian sivullisena.
Polleilut sadalla katutappelullaan ja todellakaan kukaan ei joudu lukuisiin katutappeluihin olematta itse provosoija aiheuttaen kyseisen.
Tytön kaltaisia päävikaisia toki on molempien lajien harrastajissa, jotka on kiinnostuneita ainoastaan fyysisistä voimistaan ja kyvyistään, eikä kehity lainkaan henkisesti, joka kuitenkin on molempien lajien a ja o.
Onhan Tytön aloituksen karatessakin syy ollut se, että häntä on kiusattu ja että sen vuoksi hän lähti kehittämään itseään että kykenee antamaan kiusaajilleen fyysisesti takaisin ja kertonutkin että heti paras kaverinsa joka oli hänen kiusaajansa, sai kokea Tytön nyrkin olevan voimakkaampi kuin kiusaajansa.
Minä en ole koskaan joutunut tilanteeseen että olisi joutunut käyttämään fyysisiä taitojani salin ulkopuolella, mutta muutamassa tilanteessa oman itsevarmuuteni johdosta ja taidoistani ilmoittamalla on tilanteista selvitty keskustelemalla.
Tytöltä puuttuu täysin tuo konfliktien selvittämistaito keskustelemalla, vaan hän ryhtyy hermoilemaan heti ja niin hän tekee jopa tällä palstalla ryhtyen jopa uhkailemaan.
Tämä tällä kertaa täältä Chiang Maista.
> § <- Anonyymi
Itse asiassa taisimme keskustella asiasta jo aikaisemmin, että tuolla 2010 on ongelmia, tunteittensa hallinnassa, jotka purkautuvat järjettömänä väkivaltana, kun muita keinoja ei ole, itsensä hallintaan, pitää mennä tänään silmäasemalle silmälääkäriin, kun lukeminen on huonontunut, terkkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa taisimme keskustella asiasta jo aikaisemmin, että tuolla 2010 on ongelmia, tunteittensa hallinnassa, jotka purkautuvat järjettömänä väkivaltana, kun muita keinoja ei ole, itsensä hallintaan, pitää mennä tänään silmäasemalle silmälääkäriin, kun lukeminen on huonontunut, terkkuja.
Aivan oikein ja se on tytön perusluonne.
Turha väittää että se ei olisi ollut syy kahden exän leipomiseen joka jopa eka pisti hermoheikon raitille vaikka oli pienet lapset, tai lienee nimenomaan pienten lastensa parasta ajatellen päätynyt ratkaisuunsa.
> § <
Niin sanovat että ikänäkö jep, on mullakin lukulasit kun on tullut tätä ikää ja sen myötä myös elämänkokemusta, varsinkin myös tuollaisista tytön kaltaisista "rakennusammattilaisista". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetät itsellesi terkkuja. Kysy samalla siltä lääkäriltä olisiko apua luetun ymmärtämiseen
Anonyymi kirjoitti:
Lähetät itsellesi terkkuja. Kysy samalla siltä lääkäriltä olisiko apua luetun ymmärtämiseen
Usko toki harhakuvitelmaasi jos se sun mieltä helpottaa, ei haittaa minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein ja se on tytön perusluonne.
Turha väittää että se ei olisi ollut syy kahden exän leipomiseen joka jopa eka pisti hermoheikon raitille vaikka oli pienet lapset, tai lienee nimenomaan pienten lastensa parasta ajatellen päätynyt ratkaisuunsa.
> § <
Niin sanovat että ikänäkö jep, on mullakin lukulasit kun on tullut tätä ikää ja sen myötä myös elämänkokemusta, varsinkin myös tuollaisista tytön kaltaisista "rakennusammattilaisista".On mulla ollut ikänäkö jo vuosia, mutta nyt on hajataitto lisääntynyt, aika paljon... lääkäri on tilkassa, tuli käytyä siellä viimeksi inttiaikana, pari kertaa, sanoin lahdessa kks2, tilkkahan oli kss1. Silloin oli jo viitteitä selkärankaongelmista, mutta sitä kukaan tajunnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla ollut ikänäkö jo vuosia, mutta nyt on hajataitto lisääntynyt, aika paljon... lääkäri on tilkassa, tuli käytyä siellä viimeksi inttiaikana, pari kertaa, sanoin lahdessa kks2, tilkkahan oli kss1. Silloin oli jo viitteitä selkärankaongelmista, mutta sitä kukaan tajunnut.
Jep. Tilkkahan on siellä Manskun lopussa ennen Ruskeasuota tai lienee jo Ruskeasuota, erikoinen on se vanha rakennus, tulipa tehtyä siellä remonttia aikanaan.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Tilkkahan on siellä Manskun lopussa ennen Ruskeasuota tai lienee jo Ruskeasuota, erikoinen on se vanha rakennus, tulipa tehtyä siellä remonttia aikanaan.
> § <Joo pääsen dösällä melkein oven eteen... mukava katsoa onko siellä vielä pääovella KSS kirjaimet voi onko en otettu pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pääsen dösällä melkein oven eteen... mukava katsoa onko siellä vielä pääovella KSS kirjaimet voi onko en otettu pois
Niin, mitä mahtaa tarkoittaa tuo KSS?
Muuten se väylä onkin aika hyvin järjestetty julkisten osalta, eikös siinä mene lukuisa määrä busseja Kamppiin ja Elielinaukiolle, sekä ratikka myös Pikku-Huopalahdesta.
Tuo Pikku-Huopalahti on tuttua seutua siellä HESASSA.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mitä mahtaa tarkoittaa tuo KSS?
Muuten se väylä onkin aika hyvin järjestetty julkisten osalta, eikös siinä mene lukuisa määrä busseja Kamppiin ja Elielinaukiolle, sekä ratikka myös Pikku-Huopalahdesta.
Tuo Pikku-Huopalahti on tuttua seutua siellä HESASSA.
> § <KSS = Keskus Sotilas Sairaala
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Usko toki harhakuvitelmaasi jos se sun mieltä helpottaa, ei haittaa minua.
Sika Senssua Nai
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818