Moikka! En tiiä vastaileeko enää kukaan näin 2025 tänne kirjoitettuihin teksteihin. Toivottavasti joku joka tietää lähihoitajan ammatista, vastais tähän mahollisimman pian. Oon tosiaan peruskoulun vikaa luokkaa käyvä tyttö, joka on miettiny jo pitkään hakea lähihoitajaksi. Yhteishaku tehtiin 2vk sitten, mutta tässä on viel noin 1vk aikaa vaihtaa hakutuloksia jos mieli muuttuu. Oon ollu jo jonku aikaa varma siitä, että aijon hakea lähihoitajaksi. Viimeviikolla sain kuitenkin kuulla tuttujen suusta asioista lähihoitajan ammatista, jotka ei oikeen kuulostanut houkuttelevilta. Joten jos joku joka tietää lähihoitajan ammatista ja opiskelusta voisi vastata seuraaviin kysymyksiin.
1. Kuulin tosiaan, että lähihoitajan opiskelussa saattaa olla niin että joutuu välillä olemaan VIIKONLOPPUNA koulussa. Kuulin tän siis tosiaan tutun suusta, joten en tiiä mitä uskoa. Toki ne sit viikolla korvattais, mutta jos tälläsiä viikonloppusia juttuja ois opiskelussa nii olisko ne pakollisia? Itse siis ylikuormitun ja ahdistun todella helposti joten tarvitsen aina viikonlopun saadakseni levätä ja nollata itteni. Enkä tosiaankaan tiedä että voiko alaikäisiä edes pitää viikonloppuna koulussa. En ainakaan usko että voisi.
2. Kuinka rankkaa työ on? Itseäni ei haittaa jos työ tuo vähän haastetta, mutta en jaksaisi kuunnella päivästä toiseen motkottavia vanhuksia. Joten minkälaista työ on? Onko enemmän hyviä vai huonoja kokemuksia?
Olisin todella kiitollinen jos joku edes näkis tän ja kerkeäis vastata ennen yhteishaun päättymistä. Koen asiasta paljo stressiä. Eniten haluaisin vastauksia ensimmäiseen kysymykseen! Kiitos!
Lähihoitaja
Anonyymi-ap
1
84
Vastaukset
- Anonyymi
Stressaat niin paljon ja turhasta, että mitäs jos koitat pysyä henkisesti kasassa vaikka mieluummin kirjastonhoitajana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643