aivan mieletön ikävä

Anonyymi-ap

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔

39

837

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samma

• Anonyymi

Här

• Anonyymi

Juu tuu

• Anonyymi

Paha olo täälläkin... ttu!

• Anonyymi

Sama täällä…kun minä sut joskus saan. En päästä koskaan irti❤️

• Anonyymi
        UUSI

Saisit vaikka heti.

• Anonyymi

Tuu puhuun irl puolelle mies .
      Yhteys on.
      Naiselta.

• Anonyymi

On kumma olo. Onko tämä oikeesti ikävää?🧡

• Anonyymi

On se. Harmi kun ei nähdä enään niin usein.
        Toivon aina näkeväni sut siellä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On se. Harmi kun ei nähdä enään niin usein.
        Toivon aina näkeväni sut siellä.

Missä nähdä?

• Anonyymi

Niin on palstasetä kaikilla muillakin, kun sinun höpötyksiäsi katselee.

• Anonyymi

Siihen auttaa vain, että pääset näkemään hänet.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä on totta

• Anonyymi

It is true you just make me feel..... so much. I miss you. I would like to take all your pain away.. take a good care of you. I would like to be the one , you fight for 💛💚💙🧡

• Anonyymi

Sorry my bad english. ..

• Anonyymi

No niin minullakin. En välillä uskalla ikävöidä edes, kun ajattelen että se on turhaa. Tää mun elämä ei ole normaalia edes. Vanhenen, kun ei ole seksielämääkään. Enkä kyllä voi lähteä pelkkää sitä hakemaan, kun olen herkkä.

• Anonyymi

Palstasetä jälleen poistattelemassa ihmisten kommentteja.

• Anonyymi

Syvä pohjaton kipu. Vaikea olla läsnä. Vaikea pysähtyä. Vaikea keskittyä. Sävellän ja säntäilen. Sattuu. Tunnen fyysistä kipua. En jaksa välittää . Usein en jaksa edes sanoittaa tai selittää. Kertoa mitään todellisista tunteista kellekkään. Oon vaan. Parasta kun leijun omassa maassa siellä on se turvallisin.Välillä juon kahvia ja esitän että mulla on tavoitteita ja että voin ihan hyvin. Sisänen tuska senkun syvenee…En erota enää keneen voi luottaa ja keneen ei. Teen pieniä virheitä. Lipsun rutiineissa. En ole juurikaan kiinnostunut ympäröivästä. Voisin ottaa lohtua keneltä vaan ja koska vaan.

• Anonyymi

Tsemppiä kyl sä vielä nouset tuosta tilanteesta voittajana. Älä anna periksi! Ihmeitäkin tapahtuu! 💚💙💛🧡Nainen Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsemppiä kyl sä vielä nouset tuosta tilanteesta voittajana. Älä anna periksi! Ihmeitäkin tapahtuu! 💚💙💛🧡Nainen Sivusta

Ei minua olisi enää ilman merkitystä olemassa ololleni eli ilman heitä.Heille olen edelleen se tärkein vaikka olen mikä olen. Joka kerta kun kuulen heidän kutsuvan tajuan etten vielä voi sitä tehdä. Raja hulluuden ja normaaliuden välillä on häilyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua olisi enää ilman merkitystä olemassa ololleni eli ilman heitä.Heille olen edelleen se tärkein vaikka olen mikä olen. Joka kerta kun kuulen heidän kutsuvan tajuan etten vielä voi sitä tehdä. Raja hulluuden ja normaaliuden välillä on häilyvä.

Olet rakas ihminen niin jumissa että sekä järki että tunteet on aivan loppukulutettu. Rukoilen puolestasi että saat elämäsi kuntoon. Muista itsekin ristiä kätesi ja rukoile omin sanoin ja pyydä Taivaan Isää siunaamaan sinua . Ja muista. Siinä missä ihmisen voimat loppuu Jumalan vasta alkaa ! Olet turvassa Hänen kämmenellään. Nyt kipin kapin nukkumaan! Hyvää yötä! 🧡💛💙💚

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet rakas ihminen niin jumissa että sekä järki että tunteet on aivan loppukulutettu. Rukoilen puolestasi että saat elämäsi kuntoon. Muista itsekin ristiä kätesi ja rukoile omin sanoin ja pyydä Taivaan Isää siunaamaan sinua . Ja muista. Siinä missä ihmisen voimat loppuu Jumalan vasta alkaa ! Olet turvassa Hänen kämmenellään. Nyt kipin kapin nukkumaan! Hyvää yötä! 🧡💛💙💚

Tuijotan usein tyhjyyteen niin mulle on sanottu. Mitä jos se takki onkin melko tyhjä. Monille elämä o maratoni joillekin spurtti. Ja niin moni rakas väsytetty enkeli jo siellä puolella. Usein heitä mietin. Mietin miten rauhallista heillä jo on kuinka kiva olisi heidän kanssa olla ilman että mikään voi satuttaa.

• Anonyymi

Sano jotain. Minulle mies ei vastaa viesteihin mitään. Se satuttaa minua. 🥺 Vaikka tiedän miten hän välittää.

• Anonyymi

Ihana kaunis rakas❤️‍🔥

• Anonyymi

Tiedätkö, viimeksi kun katselin sinua ihastelin sellaisia asioita mitä et ehkä ajattelisi ensimmäisenä mun ajattelevan.💚

• Anonyymi

Juu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, viimeksi kun katselin sinua ihastelin sellaisia asioita mitä et ehkä ajattelisi ensimmäisenä mun ajattelevan.💚

Anteeksi uteliaisuuteni en tunne sua mut mitä ihastellut ? Kuulostaa niin mielenkiintoiselta 🧡💙💛💚Nainen sivusta

• Anonyymi

Samoin❤️

• Anonyymi

Mua ahdistaa niin, etten uskalla enää tulla täältä luolastani, johon olen piiloutunut, esiin.
      Koko ajan luolan kynnys nousee korkeammaksi.🧟‍♀️👣

• Anonyymi

Höpö höpö ja huomenna lisää. Switch off your brain. Jeesuksen nimen mainitseminen vie möröt pois. Syö jotain ja sit unille siitä! Olet rakas monille ja varsinkin Jumalalle. Usko se! 💚💙💛🧡

• Anonyymi

🧌🫴🏽

• Anonyymi

Mitä ihmettä jännität tai pelkäät?
        Pois piilosta rohkeesti vaan 🤗

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä jännität tai pelkäät?
        Pois piilosta rohkeesti vaan 🤗

P miehen kanssa kesällä sitte naimisiin.Eikö olekkin hieno auto sillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

P miehen kanssa kesällä sitte naimisiin.Eikö olekkin hieno auto sillä.

Ei kuule hajuakaan p miehestä tai jostain autosta mistä pöliset. Tuskinpa sä kuitenkaan mun ex aviomiestä tarkoitat. :D Sillä on kyl iha kiva auto.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuule hajuakaan p miehestä tai jostain autosta mistä pöliset. Tuskinpa sä kuitenkaan mun ex aviomiestä tarkoitat. :D Sillä on kyl iha kiva auto.

En mitään vanhaa äijää tarkoittanutkaan.

• Anonyymi

Kenellä ketä

• Anonyymi
      UUSI

Laita viestiä

• Anonyymi
      UUSI

No omapahan oli vikasi ei voi mitään näin on käynyt ennenkin etkä niistäkään ole oppinut käyttäytymää. Tai olematta mustis en kyllä enään jaksa sinua minun täytyy nyt mennä eteenpäin niin pöötin jo 30 että jos et muutu nii jatkan eteen päin omapaha oli aivosi nyt saat kärsiä

• Anonyymi
      UUSI

Mahdatkohan enää edes muistaa miltä näytän, kysyn häneltä🥹😉
      Ikävöimisen tapa muuttuu, ehkä minulla pätee se että kuljet aina mukanani ja olet sydämessäni❤️. pystyt ymmärtämään että koko ajan prosessi ->
      Pidä itsestäsi huolta.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      103
      1369
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      87
      1245
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      133
      985
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      913
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      837
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      823
    7. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      777
    8. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      71
      757
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      59
      754
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      744
    Aihe