Kiusaaminen

Anonyymi-ap

Moi. Oon 14 vuotias poika. Mua kiusataan vissiin sen takia, että oon vähän oudon näköinen ja erilaisen näköinen. Mulla on mun pikku veljeltä sellaisia piirteitä että naama on vähän erilaisen näköinen kuin muilla. Tilanne on siis se, että uskaltaisin kyllä mennä kostamaan mun kiusaajalle mutta en niinku kehtaa. Tai siis oon niinku lasten kanssa sellainen rauhallinen ja en puhu, ja mun kiusaajatkin vaan silleen kiusaa mua, että ne sanoo esim jotain et ''Hei terve tyyppi, ja sitte ku oon menny pois niin ne vaan nauraa!🐝☀️

3

520

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

...miten sä oot onnistunu periin piirteitä sun pikkuveljeltä?

• Anonyymi

No siis emmä veljeltä mutta niinku mun veli on samanlainen

• Hei,

Lyhyessä viestissäsi et maininnut oletko kertonut kokemastasi kiusaamisesta vanhemmillesi tai opettajalle koulussa? Jos et vielä ole, niin kannustan sinua kertomaan.

Laitan tähän lisäksi vinkkejä ja linkkejä auttavista tahoista, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä.

- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja ryhmächattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

- Sekasin-chat https://sekasin.fi/

Sekasin-chat on valtakunnallinen keskustelualusta 12–29-vuotiaille. Sekasin-chatissa voit keskustella mieltäsi askarruttavasta kysymyksistä tai aiheista nimettömänä ja luottamuksellisesti. Chatissa päivystävät järjestöjen ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset. Chat on avoinna: arkisin 9 – 24, viikonloppuisin 15 – 24.

Ystävällisin terveisin
      MIELI kriisikeskus/Kata

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1959
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1229
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1018
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      24
      1003
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      90
      714
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      109
      686
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      44
      675
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      652
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      645
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      58
      590
    Aihe