Kiusaaminen

Anonyymi-ap

Moi. Oon 14 vuotias poika. Mua kiusataan vissiin sen takia, että oon vähän oudon näköinen ja erilaisen näköinen. Mulla on mun pikku veljeltä sellaisia piirteitä että naama on vähän erilaisen näköinen kuin muilla. Tilanne on siis se, että uskaltaisin kyllä mennä kostamaan mun kiusaajalle mutta en niinku kehtaa. Tai siis oon niinku lasten kanssa sellainen rauhallinen ja en puhu, ja mun kiusaajatkin vaan silleen kiusaa mua, että ne sanoo esim jotain et ''Hei terve tyyppi, ja sitte ku oon menny pois niin ne vaan nauraa!🐝☀️

3

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

...miten sä oot onnistunu periin piirteitä sun pikkuveljeltä?

• Anonyymi

No siis emmä veljeltä mutta niinku mun veli on samanlainen

• Hei,

Lyhyessä viestissäsi et maininnut oletko kertonut kokemastasi kiusaamisesta vanhemmillesi tai opettajalle koulussa? Jos et vielä ole, niin kannustan sinua kertomaan.

Laitan tähän lisäksi vinkkejä ja linkkejä auttavista tahoista, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä.

- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja ryhmächattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

- Sekasin-chat https://sekasin.fi/

Sekasin-chat on valtakunnallinen keskustelualusta 12–29-vuotiaille. Sekasin-chatissa voit keskustella mieltäsi askarruttavasta kysymyksistä tai aiheista nimettömänä ja luottamuksellisesti. Chatissa päivystävät järjestöjen ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset. Chat on avoinna: arkisin 9 – 24, viikonloppuisin 15 – 24.

Ystävällisin terveisin
      MIELI kriisikeskus/Kata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      587
      7736
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      336
      2949
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      392
      2098
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1307
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1253
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1189
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1079
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      91
      1063
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      64
      1023
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      44
      892
    Aihe