Pitääkö vaan luovuttaa

Anonyymi-ap

Siltä tuntuu vaikka toivoisi lähentymistä

26

446

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä et tee mitään, niin pakkohan se on jossain välissä. Ei jaksa miettiä ja toivoa tyhjää. Tuntea itseään jatkuvasti kelpaamattomaksi. Sulla on parempaakin seuraa. Eli toisin sanoen, ihan miten vaan!

• Anonyymi

En osaa sanoa. En haluaisi, mutta haluaisin kaivatulleni jotain parempaa kuin mitä itse voin antaa. Eli jos taas ajattelen muita (eli tässä tapauksessa häntä), kuten tapanani on, ja mikä musta etenkin tässä tilanteessa on oikein, niin on kai paras antaa itsestäni riittävän v- mäinen kuva, niin hän huoahtaa helpotuksesta päästessään musta.

• Anonyymi

Ei tarvi alkaa veemäiseksi. Uskon vähemmälläkin. Sivu

• Anonyymi

Olet tuon jo tarpeeksi usein tehnyt, eikä tunteeni silti mihinkään ole muuttuneet. Älä siis jaksa satuttaa minua enää, kärsin tästä tilanteesta jo tarpeeksi muutenkin. (Vastaan kuin hänelle)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi alkaa veemäiseksi. Uskon vähemmälläkin. Sivu

Mitä uskot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tuon jo tarpeeksi usein tehnyt, eikä tunteeni silti mihinkään ole muuttuneet. Älä siis jaksa satuttaa minua enää, kärsin tästä tilanteesta jo tarpeeksi muutenkin. (Vastaan kuin hänelle)

Ollut v- mäinen? :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollut v- mäinen? :(

Kyllä, koska on työntänyt minut pois kun on halunnut minulle jotain parempaa, ja luullut tekevänsä minulle sillä palveluksen. Tietämättä kuinka paljon kipua aiheuttaa kun ei voi vain hyväksyä että riittää minulle ihan itsenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, koska on työntänyt minut pois kun on halunnut minulle jotain parempaa, ja luullut tekevänsä minulle sillä palveluksen. Tietämättä kuinka paljon kipua aiheuttaa kun ei voi vain hyväksyä että riittää minulle ihan itsenään.

Joo, no en ole varmaan sinun "hän". Tarkoitin enemmänkin sitä, että kun hän ei voi saada mua kokonaan, mitä ymmärtääkseni hän haluaisi, vaan ainoastaan " paloja", on parempi etten loukkaa häntä enempää ja anna ymmärtää, että kokonainen minä olisi mahdollista lähitulevaisuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, no en ole varmaan sinun "hän". Tarkoitin enemmänkin sitä, että kun hän ei voi saada mua kokonaan, mitä ymmärtääkseni hän haluaisi, vaan ainoastaan " paloja", on parempi etten loukkaa häntä enempää ja anna ymmärtää, että kokonainen minä olisi mahdollista lähitulevaisuudessa.

Paljon mahdollista. Suosittelen silti että puhut tuosta hänelle rehellisesti, kuka oletkaan. Omasta kokemuksesta voin kertoa että tuollainen tarkoituksella v-mäisenä olo aiheuttaa vain tuskaa ja epätietoisuutta, josta on todella vaikea päästää irti. Vei vuosia ymmärtää mistä oli kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut nyt on mentävä iltatoimiin, aamulla aikainen herätys. Yritän olla vähemmän v-mäinen ensi viikolla. Täällä, jos täällä vielä olen ja jos en, sitten muualla. Hyvää yötä 🌠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut nyt on mentävä iltatoimiin, aamulla aikainen herätys. Yritän olla vähemmän v-mäinen ensi viikolla. Täällä, jos täällä vielä olen ja jos en, sitten muualla. Hyvää yötä 🌠

Hyvää yötä ✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko kertoa miksi voisi saada vaan paloja lähitulevaisuudessa?
        -joku

• Anonyymi

Jos noin ajattelee ei ikinä tuu saavuttamaan mitään hyvää ja kaunista. Kun on kaikki omissa ja varsinkin Jumalan käsissä ei voi kuin vastaanottaa, mitä kohtalo on tarkoittanut itse kunkin kohdalle! Tsempit sille! Vielä on sinunkin vuoro💛💚💙🧡nainen sivusta

• Anonyymi

Missä tavataan?

• Anonyymi

Kysyy kuka ja keneltä? 🧡💛💚💙

• Anonyymi

En tiiä kuka kirjoittaa ja kenelle.
      Hänen kanssaan toivoisin lähentymistä tai ainakin puhumista vielä joskus.
      Nyt alan nukkumaan.
      n-m ♡

• Anonyymi

Ehdota tätä.

• Anonyymi

Aika yllättävä veto naisena esiintyvä usein nokosia ottava äijä tällainen lähentymisaihe ja ehdottaa näköjään sopisi

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

No en haluaisi millään päästää susta irti

• Anonyymi

Jos toivot niin tee asialle jotain äläkä vaan höpise turhaan.

• Anonyymi

Onko tämä palstaäijän aloituksien käyttö kaikukammiona sen viksumpaa sekään sitte

• Anonyymi

Minä en luovuta. Olen sinnikäs loppuun asti.

n>m

• Anonyymi

Älä luovuta ihana.

• Anonyymi

Luovuta vaan.
      🐰

• Anonyymi

Haluan vain jutella. Selvittää tämä "sotku" . Onko sinussa ihmistä sen verran? Mun sydämeen sattuu, kun en tiedä tunteistasi. Täällä kaikki epävarmaa ja tekee itsestään vaan naurettavan. 💛💙🧡💚Naiselta miehelle sinne kauas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2514
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      281
      2208
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      137
      1176
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      983
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      888
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      805
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54