Kun mietit rehellisesti, kaikki naissuhteesi ovat alkaneet silloin kun olet ollut juomassa? Eikö vain.
Kuvittelet että kyllähän niitä naisia tapaa selvinpäinkin. Jonkin aikaa näin voit itsellesi uskotellakin. Mutta sitten alat ymmärtää että jos et ala juomaan uudestaan, tulet jäämään yksin.
Raittiina et tapaa naisia
25
271
Vastaukset
- Anonyymi
Aina joku horo vaatteisiin tarttuu kun kylillä sekoilee.
- Anonyymi
Joskus kun heräsin aamuyöstä mimmin kämpillä, en edes muistanut miten sinne jouduin.
Viinaa juomalla saa naisia. Yhtään kpl en ole saanut selvinpäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kun heräsin aamuyöstä mimmin kämpillä, en edes muistanut miten sinne jouduin.
Viinaa juomalla saa naisia. Yhtään kpl en ole saanut selvinpäin.Kannattaisikohan kokeilla ?
Jos pysyy selvin päin, niin nainenkin saattaa olla pysyvämpi, eikä vain yhden yön juttu.
- Anonyymi
No sellaiset naiset jotka valitsevat miehen joka juo , on pinnallisia, kuka haluaisi juovan ihmisen vierelleen . Kunnon naiset arvostaa vahvoja miehiä joilla ei ole juoma ongelmia.
Nähnyt tarpeeksi näitä juovia miehiä ja miten ne käyttäytyvät joten vakka kantensa valitsee. - Anonyymi
Olkivuotoa ilmassa, mutta hyvä että sataa välillä.
- Anonyymi
Minä olen nainen. Mieheni ei juo kuin harvinaisissa juhlatilanteissa lasin viiniä. En itsekään juo sen enempää.
Mies on hyvä, kunnon perheenisä. Hyvä työpaikka ja tulot. Vapaa-ajat vietämme yhdessä perheen kesken.
Kaljakapakat ei ole koskaan kuuluneet elämäämme. En ikinä olisi huolinut juoppoa miestä.- Anonyymi
Tapasitte kuitenkin jossain kosteissa illanvietoissa toisenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapasitte kuitenkin jossain kosteissa illanvietoissa toisenne.
Ei tavattu. Alun pitäen tavattiin jo koulussa, myöhemmin samassa työpaikassa. Työhön ja tapaamiseen ei liittynyt alkoholi mitenkään. Alkoholilla ei ole keskeistä roolia elämässämme, vaikka emme ole absolutisteja.
Tiedetään hyvin, että jotkut miehet eivät saa kontaktia naiseen ilman alkoholia. Nämä miehet saavat vain juoppoja huoria yhdeksi yöksi.
- Anonyymi
Alkoholisteilla, ja runsaasti alkoholia nauttivilla on aika usein heikko itsetunto.
Voi olla vaikeaa lähestyä vastakkaista sukupuolta selvin päin, luulee, että se onnistuu vain kännissä.
Toki kännissä voi saada seuraa vastakkaisesta sukupuolesta ( jotkut samastakin ), mutta kännäämällä ei saa mitään parisuhdetta perustettua, paitsi ehkä toisen juopon kanssa vähäksi aikaa.
Itse naisena haluan tietää, minkä verran mies käyttää alkoholia, ennen kuin alan mitään vakavampaa suhdetta miettimään. Joitain kertoja on joutunut pettymään, kun mies on alkuun valehdellut, ettei käytä paljoa, ja sitten totuus onkin aika pikaisesti paljastunut.- Anonyymi
Suomaiseen sosiaalisen elämän koodistoon kuuluu että naisiin on soveliasta tutustua vain niissä paikoissa joissa juodaan alkoholia eli baareissa ja yökerhoissa. Jos ei juo, ei oikein luontevasti voi olla porukan mukana näissä paikoissa eikä sitten naisiakaan tapaa.
- Anonyymi
Sinne kotiinko ne on tulleet? Soittaneet ovikelloa ja anelleet panemaan?
On taas hyvä syy juoda?
Sinne missä niitä naisia on, voi mennä myös selvin päin.- Anonyymi
Jokainen raitistunut tietää miten raittiisiin suhtaudutaan kun muut ovat juomassa. Raitista ei kutsuta mukaan ja tehdään kyllä selväksi että on parempi pysyä kotona jos ei juo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen raitistunut tietää miten raittiisiin suhtaudutaan kun muut ovat juomassa. Raitista ei kutsuta mukaan ja tehdään kyllä selväksi että on parempi pysyä kotona jos ei juo.
Raittiilla ei ole naisia eikä kavereita.
Elämä menee ohi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raitistunut voi etsiä raitista seuraa, esim. harrastusten parista, jne.
Ihmisiä tapaa muuallakin kuin baarissa tai yökerhossa.
Ei kai ihminen juo sen takia, kun muutkin juo ? Olisi juotava vain silloin, jos itse haluaa, ei silloin, jos muut haluavat sinun juovan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä menee ohi.Voi voi, kyllä niitä kavereita riittää, on vain osattava etsiä oikeista paikoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raitistunut voi etsiä raitista seuraa, esim. harrastusten parista, jne.
Ihmisiä tapaa muuallakin kuin baarissa tai yökerhossa.
Ei kai ihminen juo sen takia, kun muutkin juo ? Olisi juotava vain silloin, jos itse haluaa, ei silloin, jos muut haluavat sinun juovan.En minä kyllä koskaan muusta syystä ole juonut kuin sen takia että juomalla pääsee mukaan porukoihin ja voi tavata naisia. Mieluummin sitä olisi selvinpäin, mutta raittiina jää ulkopuolelle. Eikä niitä kavereita mistään harrastuksista enää aikuisiällä löydetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä kyllä koskaan muusta syystä ole juonut kuin sen takia että juomalla pääsee mukaan porukoihin ja voi tavata naisia. Mieluummin sitä olisi selvinpäin, mutta raittiina jää ulkopuolelle. Eikä niitä kavereita mistään harrastuksista enää aikuisiällä löydetä.
Nyt, asennetta peliin.
Jos ajattelet, ettei aikuisena enää kavereita löydä, niin onhan se vaikeaa löytää, mutta kun ajattelet niin päin, että on ihan mahdollista löytää kavereita myös aikuisena, ja teet jotain asian eteen, eli lähdet katsastelemaan erilaisia paikkoja, niin hyvin voi löytyä kavereita.
Silloin se voi olla vaikeaa, jos tarvitsee alkoholista rohkaisua ihmisten tapaamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä menee ohi.Jaa, kännissäkö elämä sitten ei mene ohi ?
Väitän, että kyllä menee. Omasta kokemuksesta tiedän, kun rypiessäni aikoinaan alkoholistina ei elämässä ollut juuri mitään sisältöä. Monta vuotta meni hukkaan, pakko myöntää.
Onneksi pitää paikkaansa, kun usein sanotaan, että asioilla on tapana järjestyä.
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa. Parhaat naiset olen aina saanut iskettyä makkaraperunat rinnuksilla, savet lahkeessa, virtsat etumuksilla työntäessäni kieltä naisen korvaan.
Flaksi on ollut käsittämätön. Naiset rakastaa hieman epäsiistiä, sonnalta lemuavaa,estotonta ja päällekäyvää humalaista miestä.- Anonyymi
Juuri näin. Miehen pitää olla röyhkeä ja kovaääninen.
Raitis hissukka jää yksin. - Anonyymi
Onko yksikään nainen jäänyt luoksesi, kumppaniksesi ?
Jos ei ole, niin miksi ei ? Oletko miettinyt asiaa ?
- Anonyymi
5vuotta raittiina ja myös 5vuotta sinkkuna. Ei se naisellekkaan helppoa ole. 😂
- Anonyymi
Mieluummin olen raitis ja sinkku, kuin suhteessa humalaisen örveltävän miehen kanssa.
Elämässä voi arvostaa hyvinkin erilaisia asioita myös ilman kumppania/puolisoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin olen raitis ja sinkku, kuin suhteessa humalaisen örveltävän miehen kanssa.
Elämässä voi arvostaa hyvinkin erilaisia asioita myös ilman kumppania/puolisoa.Juuri näin!!!
- Anonyymi
Yksinäisyys tai yksin oleminen ei ole negatiivinen ilmiö jos ymmärtää sen että tämä maailma on äärimmäisen pinnallinen.
Olen yksin ja juon yksin, näen unissani naisia joiden kanssa ei ole seksiä mutta he ymmärtävät minua.
Miehet haluaa ulkonäöltään miellyttävää naista ja naiset haluaa itseään varakkaamman miehen.
Jos ei kykene olemaan yksin niin miehen kannalta katsoen kannattaa mennä sinne tai seuraa etsimään sellaiseen maahan jossa tulotaso on paljon pienempi kuin Suomessa.
Rakkautta on vaikeaa löytää eikä sen etsimiseen kannata kovin paljon tuhlata aikaa koska elämässä on muitakin asioita kuin parisuhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431859
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir280977- 35838
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78797Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44671Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43640
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58634