Olet vain osa minua. Kai meistä voi ystäviä tulla joskin se tuskin sellaisena pysyisi.
Olet aina ajatuksissani
15
382
Vastaukset
- Anonyymi
Keistä teistä vaiko meistä?
Joku on ainakin osa mua... - Anonyymi
Niin en tiedä pysyisikö. Kokeillaanko?
- Anonyymi
Kokeillaan. Nukahdin jo aikoja sitten ja heräsin tämän allekirjoitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisitko minuun yhteyttä? Numero taitaa löytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
25 minuuttia sitten aloituksen tehnyt
ja aikoja sitten kuitenkin nukahit jo..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
25 minuuttia sitten aloituksen tehnyt
ja aikoja sitten kuitenkin nukahit jo.....Äläpäs nyt gubbe mulle ala...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpäs nyt gubbe mulle ala...
Gubbe sulla on vaan mielessä 😥💔
- Anonyymi
Liikaa taitaa olla intohimoa mukana jos sitä kaveruutta miettii. Mitähän se olisi jos kahdestaan tavattaisiin. Olisiko kaverillista vai romanttista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa taitaa olla intohimoa mukana jos sitä kaveruutta miettii. Mitähän se olisi jos kahdestaan tavattaisiin. Olisiko kaverillista vai romanttista?
Eipä sitä etukäteen tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistuisi ikinä. Heti isken ku sika limppuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sitä etukäteen tiedä.
Toi on totta asiat tietää kunnolla vasta kun toisen tapaa.
- Anonyymi
Samoin naiselle. Ihan kipeää kidutusta ollut tämä ikävöiminen. Ehkä asiat vielä muuttuu, tuntuu että jos kummatkin ollaan täällä pallolla niin ollaan tekemisissä vielä paljon enemmän.
- Anonyymi
minä en halua olla osa teitä enkä halua puolisossa näkyy muita naisia. Niin kuin exiä ym.
- Anonyymi
enkä halua että työpaikalla ei pääse tekemään sitä työtä mitä hakee. Ei minun juttu.
- Anonyymi
Ei olwt liian mustis et pysty edes ystävytteen ja kohta mun täytyy paska vaippoja vaihtaa ei nähdä enään goodbya
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794