Polvenkorkuisena mummo kertoi tarinoita välivouhkista *savon murteella väljvoohka)
Tänään jos koskaan internetin maailmassa yritykset ja yrittäjät käyttävät välivouhkia tuotteidensa ja palveluidensa markkinointiin.
Itse ainakin kierrän yritykset kaukaa jotka eivät itse osaa markkinoida tekemisiään vaan joutuvat käyttämään tubettavia vouhkia asioidensa välittäjinä.
Kun pikkupoikana kävin isän mukana Hankkijan, SMK:n tai Keskon järjestämissä maatalous- tai metsäkone näytöksissä niin ne esittelyt tapahtuivat kylän eturivin maatilojen pellolla ja metsässä.
Väljvoohkat
12
264
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa nuo välvoohkat jarruttoo vuan myyntijä?
- Anonyymi
Miksi pirret, hellut, tiinat ja teijat eivät kulje punamustissa seiväskanki, suistohuo##, lisvapi### ja karvainenky### tekstillä kirjailluissa paituleissa?
- Anonyymi
Mistäpä tuon tiennöö ,vaekka kulkenootkin ,noissa pukineissa. Teikulla ja Tiinalla on yöpaitulit ,jossa teksti olen suistoh....ra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpä tuon tiennöö ,vaekka kulkenootkin ,noissa pukineissa. Teikulla ja Tiinalla on yöpaitulit ,jossa teksti olen suistoh....ra.
No nyt on kova Manni vaan myymään tuolla tekstillä yöpaitaa nais faneille.
- Anonyymi
Metsämanin Youtube videoiden sisältö kommentteineen on pelkkää kaksimielistä paisuvaista.
"Paesuuko teellä?"- Anonyymi
Loppuu se vouhkaus ja kaksimielisyys, kun huomattava määrä ilmoituksia tehty tuubin ylläpitoon. Rajansahan se on kaikella sanoi kartanpiirtäjä.
- Anonyymi
Paisuvaisesta höpisee ja persvako esillä konttaa tää pihatonttu. Mikä ihmeen hemmo se on. Pitäs jonkun viisaamman sitä jututtaa että saapiko siitä tolkkua.
- Anonyymi
Mehtätonttu alkaa käyttää klikkiotsikoita tuotannossaan,alkaa sen verran väsähtänyttä olla hänen tuotanto.
- Anonyymi
Hyvä olis jos kristillinen elämä saapuisi savoonkin !
Toistaiseksi ei näytä vielä elonmerkkejä.- Anonyymi
Laveantien kulkijoita joka iikka.
Ei kiinnosta taivoon pääsy.
- Anonyymi
Odotan "Parasta ruokaa Suomesta" kampanjaan mukaan lähteneen Tuusniemeläisen maataloustuottajan puhetta.
- Anonyymi
Millä suulla puhelee maataloustuottajien puolesta. Kesän metsämessuilla leikkii metsäasiantuntiaa,vaikka omat metät näyttää asiantuntiuuden tason.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048