Kiteen rikollisjengi on innostunut ilkivallasta joka kohdistetaan ulkopuolisiin ihmisiin. Ensin yritetään räjäyttää postilaatikkoni, sitten se varastetaan, seuraavana yönä tuodaan vieras postilaatikko pihalleni, seuravan illan ollessa hämärtymässä 3 henkilön poikajoukko tuo postilaatikoa uhmakkaasti, tarkoituksena päästä sisälle, viikon kuluttua räjäytetään aittani päässä ilotulitepakkauksen, toissapäivänä yksi jengeistä tuli pihalleni pesäpallomailan kanssa, tarkoituksena vahingoittaa terveyttäni, lisäksi olen joutunut ajojahdin uhriksi monta kertaa. Kaikki nimet ja naamat ovat poliisin tiedossa.
Kiteen rikollisjengi
Anonyymi-ap
4
358
Vastaukset
- Anonyymi
No jos kerran on poliisin tiedossa niin mitä nämä jengiläiset sitten tekevät vapaalla jalalla? Ettei vaan olisi sinun mielikuvituksen tuotetta koko jupakka?
- Anonyymi
Sen siitä saa kun leikkii kyläpoliisia..
- Anonyymi
Varmaan taas joku epätoivonen tapa saada klikkauksia omalle typerälle videolle. Sellasta se on rahankiilto silmissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287