Kiteen rikollisjengi on innostunut ilkivallasta joka kohdistetaan ulkopuolisiin ihmisiin. Ensin yritetään räjäyttää postilaatikkoni, sitten se varastetaan, seuraavana yönä tuodaan vieras postilaatikko pihalleni, seuravan illan ollessa hämärtymässä 3 henkilön poikajoukko tuo postilaatikoa uhmakkaasti, tarkoituksena päästä sisälle, viikon kuluttua räjäytetään aittani päässä ilotulitepakkauksen, toissapäivänä yksi jengeistä tuli pihalleni pesäpallomailan kanssa, tarkoituksena vahingoittaa terveyttäni, lisäksi olen joutunut ajojahdin uhriksi monta kertaa. Kaikki nimet ja naamat ovat poliisin tiedossa.
Kiteen rikollisjengi
Anonyymi-ap
4
317
Vastaukset
- Anonyymi
No jos kerran on poliisin tiedossa niin mitä nämä jengiläiset sitten tekevät vapaalla jalalla? Ettei vaan olisi sinun mielikuvituksen tuotetta koko jupakka?
- Anonyymi
Sen siitä saa kun leikkii kyläpoliisia..
- Anonyymi
Varmaan taas joku epätoivonen tapa saada klikkauksia omalle typerälle videolle. Sellasta se on rahankiilto silmissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764