Jatkossa? Vai ollaanko missään?
Koetko ikäväksi näkemisen)
Missä väleissä ollaan
93
1999
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea sanoa
- Anonyymi
Mikä on vaikea sanoa
- Anonyymi
Hyvän kanssa ei koskaan? Jos on paha tunne toisesta, silloin todennäköisesti?
- Anonyymi
Mielellään hyvissä väleissä. Näkeminen ois kiva juttu.
- Anonyymi
Haluaisin hänet miehen.
T. Nainen- Anonyymi
Se on toiselle varattu,joten nyt turpa kiinni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, että kenestä nyt puhut? Jos tiedät, on se todella ihme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla alkaa keväisin nämä harhat aina paheta ja aloitat uudelleen pienen tauon jälkeen tämän surrealistisen lääväilyn. Sivusta juuri sinulle ”hyväsydäminen ja hyväksyvä” yksisarvinen kirjoittelemassa armollisuudesta, lempeydestä ja itsetuntemuksesta esteettisiä kolumneja.
- Anonyymi
En tiedä onko meillä romanssia vai onko hän toisen kanssa
- Anonyymi
Olis ihana nähdä ja tavata :)
- Anonyymi
Ei ole mitään ongelmaa, paitsi järkyttävä tunteilla leikkiminen täällä syksyllä jonkun toimesta. Ja jos ei ollut leikkiä, mitä nyt on tapahtunut? En tiedä.
- Anonyymi
Sinäkö ole leikkinyt
- Anonyymi
Mä sekosin sairastumisesta johttuen ihan helvetin
Pahoin .
Pyydän sitä anteeksi .
Säkään et halua menettää näköäsi mies
Ainskin niin ajattelen ... en tiedä
Olsin kyllä voinut hoitaa asian ihan toisella tavalla
Anteeksi miten käyttäydyin .
Ei toistu
Nyt meen enkä enää palaa.😭
A-nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö ole leikkinyt
En. Olen halunnut toimia livenä, mutta kokenut järkevänä odottaa myöhemmin tänä vuonna tapahtuvaa asiaa. Minä en ikinä leikkisi kenenkään tunteilla, mutta jonkun leikki sai oman maailmani nyt romahtamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Olen halunnut toimia livenä, mutta kokenut järkevänä odottaa myöhemmin tänä vuonna tapahtuvaa asiaa. Minä en ikinä leikkisi kenenkään tunteilla, mutta jonkun leikki sai oman maailmani nyt romahtamaan.
En ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtuu tänä vuonna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä
En mäkään. Mutta ei tarvitse enää miettiäkään. Viimeiset päänpurkamiset täällä oli tässä.
Mukavaa vuotta kaikille. Älkää tunnistelko liikoja, ellette halua pettyä karvaasti. Tarpeeksi älykkäät jutut aiheuttaa vain mielipahaa lopulta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut leikkiä. Mies .
Olisin halunnut sinut .
Toisenlasessa elämässä olisitkin jo minun.
En suunitellut että kaikki meni näin niiku meni
Anteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään. Mutta ei tarvitse enää miettiäkään. Viimeiset päänpurkamiset täällä oli tässä.
Mukavaa vuotta kaikille. Älkää tunnistelko liikoja, ellette halua pettyä karvaasti. Tarpeeksi älykkäät jutut aiheuttaa vain mielipahaa lopulta.Toivottavasti ei tullut nyt mitään väärinkäsitystä. Se viesti ei ollut sinulle. Edelleen haluan, jos siis sinäkin. Älä tee mitään vääriä johtopäätöksiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä sekosin sairastumisesta johttuen ihan helvetin
Pahoin .
Pyydän sitä anteeksi .
Säkään et halua menettää näköäsi mies
Ainskin niin ajattelen ... en tiedä
Olsin kyllä voinut hoitaa asian ihan toisella tavalla
Anteeksi miten käyttäydyin .
Ei toistu
Nyt meen enkä enää palaa.😭
A-nainenKyllä on epätoivoista yritystä esiintyä A-naisena selittelemässä toiveittesi sepitelmiä. Aika säälittävää touhua 👎 luulitko että ihmiset on niin tyhmiä ja hyväuskoisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa vuotta kaikille. Älkää tunnistelko liikoja, ellette halua pettyä karvaasti. Tarpeeksi älykkäät jutut aiheuttaa vain mielipahaa lopulta.On sekavaa juu ja ei kannata kovin tosissaan ottaa tän ketjun sepustuksia. Älykkäämmät huomaa kyllä mikä juoni menossa…🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sekavaa juu ja ei kannata kovin tosissaan ottaa tän ketjun sepustuksia. Älykkäämmät huomaa kyllä mikä juoni menossa…🤔
Palstaäijän eksistentiaalinen yksinpuhelu ja monta tarinaa tarinan sisällä. Oliko sulla nääs joku monimutkaisempi tulkinta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on epätoivoista yritystä esiintyä A-naisena selittelemässä toiveittesi sepitelmiä. Aika säälittävää touhua 👎 luulitko että ihmiset on niin tyhmiä ja hyväuskoisia?
Minusta taas sinä yliarvioit itsesi ja aliarvioit muut kun kuvittelet etä voit näiden vatun nimikirjainten avulla pyörittää ihmisiä senkun vaan tavast mitä palstaäijä kirjoittaa ja sepittelet omiasi siltä pohjalta. Onhan ne katetta sun ylimielisyydelle toki antaneet. Kudos to you and rest
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta taas sinä yliarvioit itsesi ja aliarvioit muut kun kuvittelet etä voit näiden vatun nimikirjainten avulla pyörittää ihmisiä senkun vaan tavast mitä palstaäijä kirjoittaa ja sepittelet omiasi siltä pohjalta. Onhan ne katetta sun ylimielisyydelle toki antaneet. Kudos to you and rest
Miksi näiden harhaisten pseudokarismaattisten juttuihin on pakko mennä mukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi näiden harhaisten pseudokarismaattisten juttuihin on pakko mennä mukaan?
Anteeksi nyt vaan mutta siitä toljotuksesta jo näkee ettei kaikki ole kunnosss
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thanks to this I.S also
- Anonyymi
En koe
- Anonyymi
Hyvissä väleissä mitä pidemmissä sen parempi.
Varmasti vaivaannuttavaa puolin ja toisin. Voisin kadota maan alle.
- Anonyymi
Ahdistaa nähdä kyllä. Kun en tiedä onko hän suhteessa toiseen.
- Anonyymi
Oma tyhmyys myös kun kuvittelin hänen olevan kiinnostunut
- Anonyymi
Älä yritä teeskennellä,hyvin tiedät,että se mies on avioliitossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko tämä hölinä alkaa täällä palstaäijän monologeissa yksäri? Toivottavasti pääset lasarettiin. Minäkin voin varmaan näin kirjoittaa kun sinäkin saat öyhöttää niistä pak_ko_hoi_doista ja niuvoista. On ollu muuten noloa tekstiä. TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se Jarmoko se oli on pläski itse mieltä siitä että olet sekoittanut hänet tähän harhaasi- hyvillään ja lounastelette?
- Anonyymi
Toiveissa kyllä hyvät välit. Näkeminen voi tuntua varmaan hyvältä tai pahalta. Pelottaa mitä hän ajattelee ja se tietämättömyys ahdistaa paljon.
- Anonyymi
Mikset kysy asiaa häneltä, sillähän se selviää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset kysy asiaa häneltä, sillähän se selviää?
Ei hän vastaisi, joten ei se selviä. Aiheuttaisi enintään närkästystä.
- Anonyymi
En koe ikäväksi. Aina nousee hymy väkisinkin.
- Anonyymi
Olisi kiva jos saataisiin vihdoin välimme sovittua. Elämä olisi helpompaa, eikä tarvitsisi yhtään miettiä mitä ajattelet.
- Anonyymi
Joo sama!
- Anonyymi
Jos lähdetään siitä että yli viiden metrin päässä olevat ovat vain hahmoja meikäläiselle, joten tuskin koen mitään.
- Anonyymi
se paine on ollu vähän liikaa mitä oon saanu ansaitsisin korvausta tästä kaikesta. en mä oikein tiedä mitä mietin en kai oikein mitään.
- Anonyymi
kestämätön olo taas nii en ny jaksa enempää avautua. et tiedä tilannetta.
- Anonyymi
heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫂
kiitos,itkettää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tota pakkomielteistä vois viedä jonnekin hoitoon,raukkis toi gubbe,leikkii naisena,pahoinpitelee,jos ei saa ihmisiä väkisten,tulee koteihin,varastelee....jne!Ei tota jaksa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos,itkettää
Onko sulla palstaäijä ollut pitkään tämä krooninen itkutilanne päällä?
- Anonyymi
En tiedä. En ole pitkään aikaan tiennyt seurusteletko vai et. Mikä on sun puolelta muuttunut?
Ikäänkuin hänelle. - Anonyymi
Onko vihjeitä, miten oot tälle toiselle asian esittänyt ?
- Anonyymi
Oliko tää kysymys aloitukseen vai johonkin muuhun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tää kysymys aloitukseen vai johonkin muuhun?
Aloitukseen
- Anonyymi
Lähinnä mietin käyttäytymismallit- tuteako vai eikö tuntea...
Olenkin päättänyt tarkkailla tilannetta ja mennä hänen käytöksen mukaisesti. - Anonyymi
Eihän me olla missään väleissä. Huonoissa siis jos oltais. :/
- Anonyymi
No joku satuiluja näyttää olevan liikkeellä. Tätähän se anonyymipalstailu on 😆
- Anonyymi
Hyvät lämpimät välit on ja kerta kerralta paranee vaan. Aina odotan hänen näkemistään. Ajatuskin saa jo hymyilemään.
- Anonyymi
Mua pelottaa nähdä mut ei se johdu siitä että se olisi ikävää. Vaan siitä et pelkään et menen paniikkiin enkä saa sanaa suustani tai oot vihainen tai jotain muuta.
- Anonyymi
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle vai miehelle?
Miehelle oli. Mut nyt taas kun luki näitä niin tuli olo luultavasti parempi ettei enää ikinä enää nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle vai miehelle?
No mietippä sinä tavaaja siltäkin kannalta palstaäijän kommentteja, mm että mitä syytä sinulla olisi olla hänelle vihainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle oli. Mut nyt taas kun luki näitä niin tuli olo luultavasti parempi ettei enää ikinä enää nähdä.
No niinpä niin naisena esiintyen taukeille puutaheinää heittävä gubbelson
- Anonyymi
Mua hirvittää näkeminen, koska siinä voi käydä niin ettei siitä tule kaunista ja se taas niin joo jatkuu sit kierrepallona se tarina. Mut yritän olla niin ku tavalliset ihmiset on.
- Anonyymi
Se on ihan sinusta kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan sinusta kiinni.
Osaatkohan sä nähdä tän tilanteen mun puolelta?
- Anonyymi
Asiallisissa. Vähän ehkä on kiusallista nähdä, mutta kyl se siitä sit ajan kanssa.
- Anonyymi
Oletko sinä heittänyt vaan vitsiä täällä toisen kustannuksella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en, mut tää kaatui omaan mahdottomuuteensa. Oli pakko tulla järkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en, mut tää kaatui omaan mahdottomuuteensa. Oli pakko tulla järkiin.
Vai niin. Kiva kun ei itse saanut edes mahdollisuutta. Toinen päättää toisin ja se on siinä. Tsemppiä sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin. Kiva kun ei itse saanut edes mahdollisuutta. Toinen päättää toisin ja se on siinä. Tsemppiä sulle.
Mähän voin olla kuka vaan. tee päätökset kasvokkain tapahtuvan perusteella. Mulla on syyni, mm. Se, että mä aloin voimaan liian huonosti tunteideni kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori ny että sekaannun teidän keskusteluun, mutta kyllä siihen yksi mielipide riittää. Ku ei missään saudeissa olla. Terve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se et osaa päättää mitä tinkaat täältä palstaäijän kommenttien seasta. Välillä ikäänkuin syyttelisit jotakuta omista luuloistasi ja välillä vänkäät sitä aitoa keskusteluyhteyttä
- Anonyymi
Olen vihainen joten en ole valmis vielä vastaamaan. T.s
- Anonyymi
Mistä vihainen?
- Anonyymi
Ei s
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei s
Mikä järki ruveta karsinoimaan tätä palstaäijän monologia, onko sinullakin aivan liian intensiivisiä ajatuksia näistä nimikirjaimista? On.
- Anonyymi
Tapahtumista on jo niin kauan aikaa että en usko että viesti olisi sinulta, mutta silti... Niiden tapahtumien jälkeenhän me ei olla oltu missään tekemisissä ja jos on satuttu samaan paikkaan samaan aikaan, niin olet leikkinyt piilosta kanssani tai poistunut paikalta kokonaan- olen kyllä huomannut tämän.
Toivoisin että me voitais olla ihan neutraaleissa väleissä, kuten aikaan ennen kuin mitään meidän välillä tapahtui. Tai siis oikeastaan mitäänhän ei edes koskaan tapahtunut, mutta ne kaikki tilanteet, you know.. En koe ikäväksi näkemistä, mutta en oikein tiedä miten suhtautuisin sinuun, kun en oikein tiedä miten sinä suhtautuisit minuun. Sun ei tarvi pelätä että alkaisin enää pelata sun kans mitään peliä, tai että flirttaisin sulle. Nämä asiat myös haluaisin sulle irl sanoa jos joskus törmäämme ja olisimme hetken aikaa kaksin.- Anonyymi
Jännitin niin paljon sitä miten kiinnostunut olet ollut. Ei voi mitään. Nyt kun päätin että suhtaudun eri tavalla ja annan mahdollisuuden kohdata niin kyllästyit. Perseelleen meni kaikki. Omat asiat tekivät eniten haastetta tähän jota sun on vaikea ymmärtää.
En mä pelkää sun flirttiä ja peliä. Se oli syksyllä ihanaa mut silloin oma hermostuneisuus pilasi asioita. Anteeksi. Tarvitsin vain tilaa asioille.
- Anonyymi
Ei olla. Mene pois.
- Anonyymi
Tietäisitpä mitä mä täällä suunnittelen posket hehkuen. Sun tapaamista tiettynä iltana, kun mulla on mahdollista olla pidempään kaupungissa. Mä niin toivon, että sä pääset paikalle. Vielä kun keksisi mikä se paikka olisi. Ajankohta siia itselle tiedossa.
- Anonyymi
Onnea teille tulevaan! Nainen sivusta 🥳
- Anonyymi
Ja nyt huomasin että yläpuolella on keskustelu, joka voisi olla minun ja hänen...Onkohan hän tuo toinen.
- Anonyymi
- Anonyymi
Ei ole välejä. Ei huonoja eikä hyviä. Olen ilmaa.
- Anonyymi
Ei olla missää olet niin hullu ja sairas nainen en ole kanssasi enää missään tekemisissä mulle tulee vauva toisen naisen kanssa kun oot niin mustis ei ole sua kohtaan enään mitään tunteita kiitos sinun
- Anonyymi
Onko sillä vauvalla siskot veljet ja serkut kaikki samoja?
- Anonyymi
Miksi olet ikävä palstalla? Kuulostat kovin ressaantuneelta, enkä ihmettele yhtään... Purat sen vain väärään ihmiseen. Onnea perheelle, siitä ei taida loppupelissä hyvää seurata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet ikävä palstalla? Kuulostat kovin ressaantuneelta, enkä ihmettele yhtään... Purat sen vain väärään ihmiseen. Onnea perheelle, siitä ei taida loppupelissä hyvää seurata.
Sentään tämä aloituksia rustaava palstasetä pistää vähän eforttia näihin mielenkiintoisiin tarinallisuuksiinsa for benefit of the uuvat’s
- Anonyymi
Voidaan tapailla varastokopissa. Haluat ehkä sylkeä päälleni, kun olen niin tissi.
- Anonyymi
Anni penaalissa
- Anonyymi
Onko sinulla jokin kehityshäiriö kenties?
- Anonyymi
Ihan sama.
- Anonyymi
En tiedä, on ollut hukassa jo pidempään, mutta saan hepulin tuosta sulun alun puuttumisesta. 😵💫
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet781491- 1331426
- 1011415
Sofian hieno auto
Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko1261351- 541051
- 571028
Hannu Karpo
Kiitos sinulle kun lausuit lopuksi vielä painavaa asiaa terveydenhuollosta. Tästä me kärsimme joka päivä. Kipuja on mutt66955Lukekaappa Iltalehestä keitä Ilkka Repo syyttää törkykirjoittelusta
Nettilehdessä kiistää kirjoittaneensa yhtään mitään. Ilkan mukaan kirjoittelijat ovat istuvia ja entisiä Haapaveden kaup82940Jmies, pitäisikö meidän nähdä ja selvittää asiat?
Se voi kieltämättä tuntua kuin teloituskompanjan eteen tulemiselta, kun en valitettavasti pysty vastaamaan tunteisiin. M16883Mystinen kosminen voima heikkenemässä - maailmankaikkeus voi musertua
Tämä kun tapahtuu, niin siinä menee Lapuakin kuin Vesivehmaan jenkassa. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uusi-havain10840