Missä väleissä ollaan

Anonyymi-ap

Jatkossa? Vai ollaanko missään?
Koetko ikäväksi näkemisen)

68

924

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Vaikea sanoa

• Anonyymi
        UUSI

Mikä on vaikea sanoa

• Anonyymi
      UUSI

Mielellään hyvissä väleissä. Näkeminen ois kiva juttu.

• Anonyymi
      UUSI

Haluaisin hänet miehen.

T. Nainen

• Anonyymi
        UUSI

Se on toiselle varattu,joten nyt turpa kiinni!

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä onko meillä romanssia vai onko hän toisen kanssa

• Anonyymi
      UUSI

Olis ihana nähdä ja tavata :)

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole mitään ongelmaa, paitsi järkyttävä tunteilla leikkiminen täällä syksyllä jonkun toimesta. Ja jos ei ollut leikkiä, mitä nyt on tapahtunut? En tiedä.

• Anonyymi
        UUSI

Sinäkö ole leikkinyt

• Anonyymi
        UUSI

Mä sekosin sairastumisesta johttuen ihan helvetin
        Pahoin .
        Pyydän sitä anteeksi .
        Säkään et halua menettää näköäsi mies
        Ainskin niin ajattelen ... en tiedä
        Olsin kyllä voinut hoitaa asian ihan toisella tavalla
        Anteeksi miten käyttäydyin .
        Ei toistu
        Nyt meen enkä enää palaa.😭
        A-nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö ole leikkinyt

En. Olen halunnut toimia livenä, mutta kokenut järkevänä odottaa myöhemmin tänä vuonna tapahtuvaa asiaa. Minä en ikinä leikkisi kenenkään tunteilla, mutta jonkun leikki sai oman maailmani nyt romahtamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En. Olen halunnut toimia livenä, mutta kokenut järkevänä odottaa myöhemmin tänä vuonna tapahtuvaa asiaa. Minä en ikinä leikkisi kenenkään tunteilla, mutta jonkun leikki sai oman maailmani nyt romahtamaan.

En ymmärrä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tapahtuu tänä vuonna?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä

En mäkään. Mutta ei tarvitse enää miettiäkään. Viimeiset päänpurkamiset täällä oli tässä.
        Mukavaa vuotta kaikille. Älkää tunnistelko liikoja, ellette halua pettyä karvaasti. Tarpeeksi älykkäät jutut aiheuttaa vain mielipahaa lopulta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut leikkiä. Mies .
        Olisin halunnut sinut .
        Toisenlasessa elämässä olisitkin jo minun.
        En suunitellut että kaikki meni näin niiku meni
        Anteeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En mäkään. Mutta ei tarvitse enää miettiäkään. Viimeiset päänpurkamiset täällä oli tässä.
        Mukavaa vuotta kaikille. Älkää tunnistelko liikoja, ellette halua pettyä karvaasti. Tarpeeksi älykkäät jutut aiheuttaa vain mielipahaa lopulta.

Toivottavasti ei tullut nyt mitään väärinkäsitystä. Se viesti ei ollut sinulle. Edelleen haluan, jos siis sinäkin. Älä tee mitään vääriä johtopäätöksiä...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sekosin sairastumisesta johttuen ihan helvetin
        Pahoin .
        Pyydän sitä anteeksi .
        Säkään et halua menettää näköäsi mies
        Ainskin niin ajattelen ... en tiedä
        Olsin kyllä voinut hoitaa asian ihan toisella tavalla
        Anteeksi miten käyttäydyin .
        Ei toistu
        Nyt meen enkä enää palaa.😭
        A-nainen

Kyllä on epätoivoista yritystä esiintyä A-naisena selittelemässä toiveittesi sepitelmiä. Aika säälittävää touhua 👎 luulitko että ihmiset on niin tyhmiä ja hyväuskoisia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On sekavaa juu ja ei kannata kovin tosissaan ottaa tän ketjun sepustuksia. Älykkäämmät huomaa kyllä mikä juoni menossa…🤔

• Anonyymi
      UUSI

En koe

• Anonyymi
      UUSI

Hyvissä väleissä mitä pidemmissä sen parempi.

• UUSI

Varmasti vaivaannuttavaa puolin ja toisin. Voisin kadota maan alle.

• Anonyymi
      UUSI

Ahdistaa nähdä kyllä. Kun en tiedä onko hän suhteessa toiseen.

• Anonyymi
        UUSI

Oma tyhmyys myös kun kuvittelin hänen olevan kiinnostunut

• Anonyymi
        UUSI

Älä yritä teeskennellä,hyvin tiedät,että se mies on avioliitossa!

• Anonyymi
      UUSI

Toiveissa kyllä hyvät välit. Näkeminen voi tuntua varmaan hyvältä tai pahalta. Pelottaa mitä hän ajattelee ja se tietämättömyys ahdistaa paljon.

• Anonyymi
        UUSI

Mikset kysy asiaa häneltä, sillähän se selviää?

• Anonyymi
      UUSI

En koe ikäväksi. Aina nousee hymy väkisinkin.

• Anonyymi
      UUSI

Olisi kiva jos saataisiin vihdoin välimme sovittua. Elämä olisi helpompaa, eikä tarvitsisi yhtään miettiä mitä ajattelet.

• Anonyymi
        UUSI

Joo sama!

• Anonyymi
      UUSI

Jos lähdetään siitä että yli viiden metrin päässä olevat ovat vain hahmoja meikäläiselle, joten tuskin koen mitään.

• Anonyymi
      UUSI

se paine on ollu vähän liikaa mitä oon saanu ansaitsisin korvausta tästä kaikesta. en mä oikein tiedä mitä mietin en kai oikein mitään.

• Anonyymi
        UUSI

kestämätön olo taas nii en ny jaksa enempää avautua. et tiedä tilannetta.

• Anonyymi
        UUSI

heh

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🫂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🫂

kiitos,itkettää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä vai?

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä. En ole pitkään aikaan tiennyt seurusteletko vai et. Mikä on sun puolelta muuttunut?
      Ikäänkuin hänelle.

• Anonyymi
      UUSI

Onko vihjeitä, miten oot tälle toiselle asian esittänyt ?

• Anonyymi
        UUSI

Oliko tää kysymys aloitukseen vai johonkin muuhun?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tää kysymys aloitukseen vai johonkin muuhun?

Aloitukseen

• Anonyymi
      UUSI

Lähinnä mietin käyttäytymismallit- tuteako vai eikö tuntea...

Olenkin päättänyt tarkkailla tilannetta ja mennä hänen käytöksen mukaisesti.

• Anonyymi
      UUSI

Eihän me olla missään väleissä. Huonoissa siis jos oltais. :/

• Anonyymi
        UUSI

No joku satuiluja näyttää olevan liikkeellä. Tätähän se anonyymipalstailu on 😆

• Anonyymi
      UUSI

Hyvät lämpimät välit on ja kerta kerralta paranee vaan. Aina odotan hänen näkemistään. Ajatuskin saa jo hymyilemään.

• Anonyymi
      UUSI

Mua pelottaa nähdä mut ei se johdu siitä että se olisi ikävää. Vaan siitä et pelkään et menen paniikkiin enkä saa sanaa suustani tai oot vihainen tai jotain muuta.

• Anonyymi
        UUSI

Naiselle vai miehelle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle vai miehelle?

Miehelle oli. Mut nyt taas kun luki näitä niin tuli olo luultavasti parempi ettei enää ikinä enää nähdä.

• Anonyymi
      UUSI

Mua hirvittää näkeminen, koska siinä voi käydä niin ettei siitä tule kaunista ja se taas niin joo jatkuu sit kierrepallona se tarina. Mut yritän olla niin ku tavalliset ihmiset on.

• Anonyymi
        UUSI

Se on ihan sinusta kiinni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan sinusta kiinni.

Osaatkohan sä nähdä tän tilanteen mun puolelta?

• Anonyymi
      UUSI

Asiallisissa. Vähän ehkä on kiusallista nähdä, mutta kyl se siitä sit ajan kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

Oletko sinä heittänyt vaan vitsiä täällä toisen kustannuksella?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä heittänyt vaan vitsiä täällä toisen kustannuksella?

No en, mut tää kaatui omaan mahdottomuuteensa. Oli pakko tulla järkiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No en, mut tää kaatui omaan mahdottomuuteensa. Oli pakko tulla järkiin.

Vai niin. Kiva kun ei itse saanut edes mahdollisuutta. Toinen päättää toisin ja se on siinä. Tsemppiä sulle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin. Kiva kun ei itse saanut edes mahdollisuutta. Toinen päättää toisin ja se on siinä. Tsemppiä sulle.

Mähän voin olla kuka vaan. tee päätökset kasvokkain tapahtuvan perusteella. Mulla on syyni, mm. Se, että mä aloin voimaan liian huonosti tunteideni kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Olen vihainen joten en ole valmis vielä vastaamaan. T.s

• Anonyymi
        UUSI

Mistä vihainen?

• Anonyymi
        UUSI

Ei s

• Anonyymi
      UUSI

ryssiä liikenteessä muutamalla satasella saa. Olenhan näkijä ja meedio ja lupasin selvittää keitä ootte ja mitä haluatte :)

Meillä riittää kun vainoaa takaisin ja avaa vähän "linjoja" ja muutamalla satasella saa vaikka ryssiä laillisesti oven taakse :)

alansa kullakin, vaikka kun ymmärtää politiikkaa :) käytä sitä mistä oot valmis luopumaan :) siksi en käytä itse ihmissuhteita mitä arvosta, tai työtä tai rahaa tai asioita mistä en oo valmis luopumaan ;) olettehan itse hakanneet veitset karmaan, vai miten nuo nyt menivätkään, niissä psyykooseissa :) harmi ettei oo edes diagnoosia, henkirikokset kun ei vanhene koskaan :)

• Anonyymi
      UUSI

Tapahtumista on jo niin kauan aikaa että en usko että viesti olisi sinulta, mutta silti... Niiden tapahtumien jälkeenhän me ei olla oltu missään tekemisissä ja jos on satuttu samaan paikkaan samaan aikaan, niin olet leikkinyt piilosta kanssani tai poistunut paikalta kokonaan- olen kyllä huomannut tämän.

Toivoisin että me voitais olla ihan neutraaleissa väleissä, kuten aikaan ennen kuin mitään meidän välillä tapahtui. Tai siis oikeastaan mitäänhän ei edes koskaan tapahtunut, mutta ne kaikki tilanteet, you know.. En koe ikäväksi näkemistä, mutta en oikein tiedä miten suhtautuisin sinuun, kun en oikein tiedä miten sinä suhtautuisit minuun. Sun ei tarvi pelätä että alkaisin enää pelata sun kans mitään peliä, tai että flirttaisin sulle. Nämä asiat myös haluaisin sulle irl sanoa jos joskus törmäämme ja olisimme hetken aikaa kaksin.

• Anonyymi
        UUSI

Jännitin niin paljon sitä miten kiinnostunut olet ollut. Ei voi mitään. Nyt kun päätin että suhtaudun eri tavalla ja annan mahdollisuuden kohdata niin kyllästyit. Perseelleen meni kaikki. Omat asiat tekivät eniten haastetta tähän jota sun on vaikea ymmärtää.
        En mä pelkää sun flirttiä ja peliä. Se oli syksyllä ihanaa mut silloin oma hermostuneisuus pilasi asioita. Anteeksi. Tarvitsin vain tilaa asioille.

• Anonyymi
      UUSI

Ei olla. Mene pois.

• Anonyymi
      UUSI

Tietäisitpä mitä mä täällä suunnittelen posket hehkuen. Sun tapaamista tiettynä iltana, kun mulla on mahdollista olla pidempään kaupungissa. Mä niin toivon, että sä pääset paikalle. Vielä kun keksisi mikä se paikka olisi. Ajankohta siia itselle tiedossa.

• Anonyymi
        UUSI

Onnea teille tulevaan! Nainen sivusta 🥳

• Anonyymi
        UUSI

Ja nyt huomasin että yläpuolella on keskustelu, joka voisi olla minun ja hänen...Onkohan hän tuo toinen.

• Anonyymi
      UUSI

kuka uskaltaa olla teidön kanssa, tekemisissä? pelkästään naapurina asuminen on haasteellista, asunnon vuokraaminen missä ootte ollut, sama työpaikka, edes miesduhteet jos on sanoja tuttuja on vaikeaa. Ootte tehnyt niin hirveitä asioita, menneet ihan älyttömän pitkälle kaikessa. Ettekö häpeä?

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Ei ole välejä. Ei huonoja eikä hyviä. Olen ilmaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      103
      1369
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1247
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      133
      985
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      913
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      837
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      833
    7. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      777
    8. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      71
      757
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      59
      754
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      744
    Aihe