Kireäksi viime tapaamisen jälkeen
Välit jäi aika
27
470
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaista se on.
- Anonyymi
En halua sua. Kestä se.
- Anonyymi
Ei oo pakko mut sit et varmaan seurais yhä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo pakko mut sit et varmaan seurais yhä
En seuraa sua! Mene pois!
- Anonyymi
Mene pois! Anna mun olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene pois! Anna mun olla!
Mene itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene itse
Jätä mut jo rauhaan. Mielenterveys kärsii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä mut jo rauhaan. Mielenterveys kärsii.
Miksi mun pitäisi jättää kun itse et jättänyt
- Anonyymi
Mikset halua?
- Anonyymi
Milloin oli tämä tapaaminen?
- Anonyymi
Välit meni kireäksi koska miehestä tuli mököttävä kommunikoimaton jörö. Toki hän ei tiennyt että arvostan suoraa toimintaa ja puhetta kuten jokainen oman arvonsa tunteva nainen, oli se negatiivista tai positiivista. Ei se mitään, toivottavasti onnaa ensi kerralla jonkun toisen kanssa.
- Anonyymi
Välit meni kireäksi, koska nainen alkoi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Toki hän ei tiennyt, että sellainen ei toimi minuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välit meni kireäksi, koska nainen alkoi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Toki hän ei tiennyt, että sellainen ei toimi minuun.
Ouch 😂 fifty fifty sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on katkeraa puhetta. Naisen pitäisi jahdata, jotta jotain voisi tapahtua. Kyllä se luonnossa menee toisin päin. Sekä nainen haluaa luonnostaan tulla jahdatuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on katkeraa puhetta. Naisen pitäisi jahdata, jotta jotain voisi tapahtua. Kyllä se luonnossa menee toisin päin. Sekä nainen haluaa luonnostaan tulla jahdatuksi.
Jahtimakkaraa saa taas kesällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, en minä naisensa halua tulla jahdatuksi. Enkä kyllä jahdatakaan. Enkä tiennyt että tapaamisessa oli sellaista ajatusta kummallakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, en minä naisensa halua tulla jahdatuksi. Enkä kyllä jahdatakaan. Enkä tiennyt että tapaamisessa oli sellaista ajatusta kummallakaan.
Naisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en leiki mitään. Ei riitä itseluottamus vaan.
- Anonyymi
” Toki hän ei tiennyt että arvostan suoraa toimintaa ja puhetta kuten jokainen oman arvonsa tunteva nainen, oli se negatiivista tai positiivista.” Toisaalta, ns hiljaista taitaa olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha, eli hän ei tehnyt ns mitään? Ymmärrät varmaan mihin keskustelu olis menossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha, eli hän ei tehnyt ns mitään? Ymmärrät varmaan mihin keskustelu olis menossa
Miksi täällä joku sanoo sanoja, mitä mä voisin sanoa. Pelottavaa. T.t-pussi
- Anonyymi
Ai meni vai? Lähdit kyllä pois ennen kuin ehti mennä mihinkään suuntaan.
- Anonyymi
Jos mies olet sanonut ettei kiinnosta minkä takia veit aikaani
- Anonyymi
Ei kukaan oo naista esittävä vieny sulta mitään
- Anonyymi
It sounds good.
- Anonyymi
At right place silence sounds really good too. T. diesel
- Anonyymi
joskus väärinymmärrykset tai tulkinnat osoittautuvat vääriksi, kaikella on ..
https://www.youtube.com/watch?v=vx5RAnMLvCM
tarkoituksensa ja ihmiset jotka pitävät toisistaan, ovat yllättävän ymmärtäväisiä ja sopeutumishaluisia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794