Välienne olevan?
Mitä toivot
59
754
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En mitään.
- AnonyymiUUSI
Eli jatkossa ollaan ilmaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli jatkossa ollaan ilmaa
Kiitos . Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos . Sivusta
Eli haluat sitä?
- AnonyymiUUSI
Neutraalit.
- AnonyymiUUSI
Toivon olevani ykkönen
- AnonyymiUUSI
ei ole mitään
- AnonyymiUUSI
Kiihkeistä hetkistä tuntemattomiksi.
- AnonyymiUUSI
Eli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli
Sitä vaan että tällä mennään sitten!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä vaan että tällä mennään sitten!
Eipäs mennäkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs mennäkään.
Ei todellakaan.
- AnonyymiUUSI
Läheisemmät kuin ne ovat. Olishan se kiva välillä saada jonkin muunkin tyyppinen viesti kuin vaikka elokuvasuositus, joka tuo viimeisin oli. Vaan minkäs teet?
- AnonyymiUUSI
Meinaatko että oli sulle erityisesti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai se oli minulle, kun se lähetettiin viestipalvelussa minulle henkilökohtaisesti ja siitä vieläpä keskulteltiin minun kanssani. 🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai on kivaa, että toiselle elokuvan nähtyään tulee mieleen, että "Sä voisit tykätä tästä. Se oli tosi hyvä. Paras elokuva jonka olen nähnyt vuosiin." Minusta nyt kuitenkin olisi mukavampi saada joku vähän toisenlainen viesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai se oli minulle, kun se lähetettiin viestipalvelussa minulle henkilökohtaisesti ja siitä vieläpä keskulteltiin minun kanssani. 🙂
👍👍👍👍
- AnonyymiUUSI
En enää tiedä hänestä. Eikö halua minusta mitään muuta kuin livekuvaa
- AnonyymiUUSI
Mistä sä puhut tässä hei?!
- AnonyymiUUSI
Vain väliaikaisella tauolla.
- AnonyymiUUSI
En osaa sanoa. Tässä nyt on ollut vähän kaikenlaista, että en tiedä mitä ajatella.
- AnonyymiUUSI
Niin on ollut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on ollut
Saataisiinko joskus vähän avattua tilannetta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saataisiinko joskus vähän avattua tilannetta?
Ehkä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä
Että toivossa on edelleen hyvä elää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että toivossa on edelleen hyvä elää?
En tiedä enää sinusta mitä toivot. Ketä haluat yrittää ja ketä et
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä enää sinusta mitä toivot. Ketä haluat yrittää ja ketä et
Oletko nainen vai mies?
- AnonyymiUUSI
Hyviä välejä toivon. Hänen toiveista en tiedä.
- AnonyymiUUSI
Ihan päätyyn asti. Ahistaa jos en saa rakastaa sua. Älä ole niin vaikea saada. Pidä huolta itsestäsi. Muista nauttia pienistä asioista. I pray for you and you will be just fine. Have faith and keep your spirit up.:)love
- AnonyymiUUSI
Miten sen matkan sinne päätyyn asti saisi alkamaan?
- AnonyymiUUSI
Et ymmärrä ihmisen tilannetta etkä ihmistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen matkan sinne päätyyn asti saisi alkamaan?
Kirje tai soittamalla. :) I don't know why i need to say this: don't lose hope. I will be by your side what so ever you are going through! :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirje tai soittamalla. :) I don't know why i need to say this: don't lose hope. I will be by your side what so ever you are going through! :)
Kirje?😅Kusti polkee varmaan pari viikkoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko numeroa? Mulla ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko numeroa? Mulla ei.
Käytä luovuutta. Sulla kai mun osoite vai onko? Saisit sen selville. :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirje?😅Kusti polkee varmaan pari viikkoa.
Ei nyt sentään.💚
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko numeroa? Mulla ei.
Mulla salainen numero . Yritän muuttaa sen sellaiseksi että saat kysyttyä sen numero tiedustelusta. Ja jos oot se henkilö jota kaipaillut, niin ole rohkea ja soita sitten . Ei tarvitse jännittää mua yhtään. Ole vaan just sellainen normaali oma itsesi!:)💓
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko numeroa? Mulla ei.
Mä ainakin ollu palstalla enempi joten nyt sun vuoro kärsiä täällä. 🤣Etsi johtolankoja. Niitä on siellä täällä. Nyt mulla muuta tekemistä tärkein oot siitä huolimatta 💓⚓💋
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla salainen numero . Yritän muuttaa sen sellaiseksi että saat kysyttyä sen numero tiedustelusta. Ja jos oot se henkilö jota kaipaillut, niin ole rohkea ja soita sitten . Ei tarvitse jännittää mua yhtään. Ole vaan just sellainen normaali oma itsesi!:)💓
Miksei tekstari käy?
- AnonyymiUUSI
Parasta kun siinä ei ois mitään. 😏
- AnonyymiUUSI
Mutta jos siinä kuitenkin olis, niin mitä sulle tapahtuis näin ollen- liukenisitko lipeään?
- AnonyymiUUSI
Kondomi ois fiksua
- AnonyymiUUSI
Naimisissa ois hyvä.
- AnonyymiUUSI
Naimisiin
- AnonyymiUUSI
Olen kuunnellut hiljaisuutta riittävästi.
- AnonyymiUUSI
Mä toivoisin, et päästäis tän väärinymmärryksen yli ja katsottaisiin toisiamme niin kuin silloin.
- AnonyymiUUSI
Onko kaikki vain väärinymmärrystä?
- AnonyymiUUSI
Mikä väärinymmärrys teidän välillä on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaikki vain väärinymmärrystä?
Juttu on niin, et en tiiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juttu on niin, et en tiiä.
Kai sulla joku aavistus on, kun väärinymmärryksestä puhut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kai sulla joku aavistus on, kun väärinymmärryksestä puhut?
En voi puhua toisen puolesta, miten hän on kokenut asian. Oon vaan pallotellut asioita mielessä ja tajunnut, et toinen on voinut ymmärtää mun kommunikoinnin tai sen puutteen väärin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En voi puhua toisen puolesta, miten hän on kokenut asian. Oon vaan pallotellut asioita mielessä ja tajunnut, et toinen on voinut ymmärtää mun kommunikoinnin tai sen puutteen väärin.
Tuskin nyt osuu, mutta omalla kohdalla se kommunikoimattomuus on ollut vain yksi osa koko "vyyhtiä". Ja siitä seurasi sitten myös se, että omat kädet aika sidottu. Lisäksi, kun ei tiedä seurusteleeko vai ei sen kanssa, jonka kanssa alkoi enemmän liikkua. Eikä se oikeastaan siihenkään ihan jäänyt., mutta semmosta. Kyllä hieman on saanut "hammasta purra" välillåbettä on saanut pidettyä itsensä läjässä. Sivusta siis huutelee hän.
- AnonyymiUUSI
En usko että on väärinymmärryksestä kyse. sivusta
- AnonyymiUUSI
En usko että on väärinymmärryksestä kyse. sivusta
- AnonyymiUUSI
En mä jaksa enää toivoa. Nyt mä jätän tän silleen.
- AnonyymiUUSI
Jos välittää aidosti, on valmis tekemään asioiden eteen jotain. Vastavuoroisuus saa ihmisen kokemaan itsensä arvokkaaksi ja silloin mikään kysymys ei jää epäselväksi. Aika ja teot näyttää, kuinka paljon arvostusta on.
- AnonyymiUUSI
Paljon
- AnonyymiUUSI
Ok välit, voimme nähdä joskus. Ei tarvitse odottaa ihmeitä jos kemiaa ei ole meillä hänen mukaan
- AnonyymiUUSI
Suunnittelen että tapaamme vielä tässä kuussa ja juttelemme, lähennymme. Olen taas asiassa aktiivinen, koska epäselvyys harmittaa. Vaikka se noloa onkin, kaiken tän jälkeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031369
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin871245Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133985- 67913
- 39837
- 71823
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53777- 71757
- 59754
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39744